Jessica heb vorig jaar in het zh huis gelopen bloed laten prikkn mannetje zn zaad laten controleren follikel metingen gehad samenlevingstest enz en zwanger helaas ging dit ook weer mis Bij ons was alles super goed waarom niet snel zwanger denk je dan Dit is een beetje standaard procedure Nu moeten we 3 april weer erheen Roosje ik ben heel geduldig maar de laaste tijd komt geduld mn neus gaten uit
Hebben ze ook een oorzaak gevonden waarom er nog geen zwangerschap is? Bij mij nog niet. Alles is gecontroleerd.
nee alles is goed bij ons beide alleen is het dus 2 x fout gegaan we wachten nu alleen nog uitslagen af van het chromonsomen onderoek
Ja echt he Danjo, je voelt gewoon dat je geen geduld meer op kan brengen. Maar zonder komen we ook niet ver, dus we kunnen niks anders. @Jessica83, wij lopen ook bij een ziekenhuis. De spermatesten waren slecht en daarna matig, zelf slik ik nog steeds Clomid 150mg voor een eisprong. En de bloedonderzoeken van mijn man waren ook allemaal goed. Nu is het afwachten op de intake, maar waarschijnlijk zou ik dan eerst een HSG moeten krijgen alvorens het IUI/IVF of ICSI wordt dus ben benieuwd
HSG? Dat is toch de controle van baarmoeder en eileiders? Mijn eileiders hebben ze met contrastvloeistof gecontroleerd toen ik onder narcose was ivm het verwijderen van de cystes. Is dat dan ook een HSG onderzoek geweest?
@Ingiemoppie wat leuk een eigen bedrijf! @roosje zo nog steeds geen ongi,ik hoop dat je snel ongi word want anders duurt t wel heel lang. maar eigenlijk hoop ik meer dat je gewoon zwanger bent
Yep vanavond ff zwemmen en voor de rest lekker luieren Morgen weer een dag vrij dus kunnen we weer aan de poets
Nou vandaag de gyn gebeld... Ik moest een zwangerschapstest doen om maar die was negatief. Wat een verassing... Maar ik maak me best zorgen die buikpijn wordt alleen maar erger.
@ all, bedankt voor de lieve wensen voor het bedrijf. @elisa: veel plezier vanavond dus! Zeg maar die buikpijn hé..... kan dat ook een eisprong in aantocht zijn? Ik hoor wel eens van andere meiden dat ze dan echt waanzinnige buikkrampen hebben. @roosje: ik wens je heel veel geduld met wachten... ik hoop zo'n 9 maanden lang @danjo: kan ik mijn was naar jou brengen? Ik loop een beetje achter @all: allemaal een hele fijne avond. Ik ga eens sinds lang lekker languit op de bank tv kijken...
Ja hoor was gaat hier wel door heerlijk ff aquajoggen gedaan en daarna ff sauna gepakt en een zonnebankje Nu ff lekker chillen met de billen
Elisa jeetje das niet leuk zon buikpijn ook mischien geen blaasontsteking meid (dan sta ik nl ook op de kop) meer aanvallen dan zeg maar Hoop dat het niks is meid duim voor je Oh jah mijn ei is onderweg zal 1 deze dagen wel springen (spring ik mee) mischien helpt het
Ingemoppie; zo een eigen bedrijf! Spannend! Is de rust al meer teruggekomen? Roosje; tjee, nog geen ongi te bekennen meid? Mounia; hoe is het nu met jou? Elisa; april komt voor jou ook steeds dichterbij, spannend! Danjo; dat wil ik zien: jij springend rondom je eisprong, ha ha ha! Liefs
@elisa sterkte meid!ik hoop dat je snel van die buikpijn af bent. @danjo zoo jij hebt een lekker dagje gehad!chilze haha @esser gaat goed hoor,eigenlijk niet zoveel nieuws,ik ben nu "onderweg" naar mijn nod,en verder in afwachting van het gesprek bij de gyn 31 maart. hoe is het met jou?
Hoi meiden, Ben er weer, vandaag heel wat last van vermoeidheid gehad en misselijkheid. Krampen komen zo nu een dan een beetje, en nog steeds geen ongie te bekennen pffff. Ik word er niet echt goed van, en testen durf ik ook niet voor de teleurstelling. Ik dacht uit te gaan van een cd 35 maar ook die ben ik gepasseerd. kan het zijn dat je met Clomid geen eisprong krijgt ineens? Met 150 heb ik vorige maand wel een eisprong gehad dus ik begrijp het allemaal niet. Ik heb hier een test liggen thuis maar ja de angst voor de klap overheerst. Wat zouden jullie doen dames?
heey roosje, ik begrijp je gevoel heel goed! ik denk dat ik toch zou testen,want ja als ik ongi zou worden kwam die teleurstelling toch wel,snap je? laat je het nog even weten?