Hey meiden, Ja een blaasontsteking heb ik vaak gehad en dit is anders. Het is vergelijkbaar met de eerste tekenen van een nierbekkenontsteking die ik heb gehad. Maar goed die buikpijn... Omdat mijn laatste cyclus zo kort was en ik daarvoor zo misselijk was en mijn borsten groter waren hebben er verschillende mensen gezegd dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kon zijn. Dat in combi met buikpijn rechts en rugpijn baarde me zorgen. Maar als de zwangerschapstest negatief is kan dat volgens mij niet. Ik moet morgen de gyn terugbellen ben benieuwd wat die zegt. Misschien toch een eisprong in aantocht. Ik zit wel in de periode. Mannetje is in aantocht dus dat wordt leuk! @Roosje83: 1 dag over tijd is niet veel aangezien je krampen hebt... ik zou nog even wachten als je kan. En anders maar testen dan ben je van de spanning af.
elisa ja ik denk als de zwtest negatief was dat je dan niet zwanger bent. ik hoop dat het allemaal goed zit en dat het dus gewoon je eisprong is,succes met klussen!
Mounia en Elisa, de klap is harder als ik negatief test dan dat ik ongie word. Met het laatse kan ik leven en weet ik waar ik aan toe ben. Ik leef dan echt naar de vruchtbare dagen uit, maar het negatief testen kan me dagen depri maken en dat probeer ik te voorkomen. Ik ga toch wachten tot maandag, mocht ik dan nog steeds niet ongie zijn (wat ik betwijfel) dan ga ik om een bloedtest vragen.
elisa,zoals je mischien nog weet zou ik eerst voor ivf gaan,maar dat is dus sinds kort veranderd. we gaan dus voor icsi,en dan moet me man eerst een dna onderzoek doen,dat hoort bij de icsi procedure,en dat duurt gemiddeld 6-12 weken. dus als die uitslag binnen is kunnen we beginnen.
roosje, als jij daar je beter bij voelt zal ik dat zeker doen! ik ga ontzettend met je mee hopen dat je niet ongi word. ik snap dat je weinig hoop hebt(dat heb ik ook altijd) maar meid ik duim voor je! liefs mounia
Thnx Mounia (K). Ik hou jullie op de hoogte. Ik ga morgen naar mamie toe, laat me lekker verwennen door haar. Maar nu ga ik mijn bedje opzoeken, slaap lekker dames.
Hoi meiden, Hoe gaat het ermee? Ik heb vandaag weer slecht geslapen door de nachtmerries. Ik ga straks richting mam, dus hoop dat ik ff tot rust kan komen. Ben vandaag weer niet ongie, ik denk echt dat ik geen eisprong heb gehad alhoewel ik het vreemd vind dus ik ga zo de gyn bellen van hoe of wat. Moet ik Primolut slikken om ongie op te wekken en door naar de volgende ronde of gwn afwachten in de spanning? Ik hou jullie op de hoogte
Goeiemorgen meiden Elisa van nierbek ontsteking kun je ook vreselijk buikpijn hebben toch Roosje heerlijk je lekker laten verwennen en heb stille hoop (ik zou er morgen voor je de gyn belt wel ff testen) hier constant steekjes aan de linkerkant dus denk mn ei in aantocht mannetje maakte me gisteren wel wakker maar was schijnbaar ik diepe slaap dus erg shaggie (kan nu weer boos worden op mn zelf he)
Hoi Damens, Ik heb een vraagje. Ik heb 20 mei voor het eerst een afspraak bij de gynaecoloog omdat we dan langer dan een jaar bezig zijn en het sperma van mijn vriend getest is en dat gewoon inorde was. Maar mijn vraag is: Wat doen ze zo'n eerste afspraak? Scheelt dat per gynaecoloog? En kan ik me er op een of andere manier voor voor bereiden? Alvast heel erg bedankt! Groetjes Elba
Ik zal je mijn verhaal even vertellen Dit is wat ze bij mij deden Ik had mn eerste afspraak toen hebben we op dag 3 van mn cyclus bloed geprikt dag 10 ,12 follikelmetingen gehad dag 13 samenlevingstest en aan het eind van de cyclus nog eens bloed prikken Tussendoor mn mannetje nog zaad ingeleverd na mn nod een afspraak bij de gyn voor alleuitslagen ,,Hier waren ze allemaal goed
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 Zwangeren in December 2007 2 Zwangeren in januari 2008 1 zwangere in Februari 2008 Zwangeren in Maart 2008 wannabemommie 19-03-2008: Lot23 (19 mnd) 21-03-2008: Eef16 (23 mnd) 22-03-2008: Anouk (32 mnd) 24-03-2008: Sandy84 (24 mnd) 25-03-2008: Tirtilisko (21 mnd) 28-03-2008: Josien (21 mnd) 29-03-2008: xanado83 (19 mnd) 30-03-2008: Mounia (17 mnd) 01-04-2008: jesske (17 mnd),Miss buterfly (22 mnd) 02-04-2008:Lindsey1981 (17 mnd) 04-04-2008: Danjo (32 mnd) 05-04-2008: Elisa (19 mnd),Enise (13 mnd) 07-04-2008: Jinky (21 mnd) 09-04-2008: Caruli (42mnd) 10-04-2008: Esser (18 mnd) 11-04-2008:Noesje ( 23 mnd) 13-04-2008: Hopes (22 mnd) 14-04-2008: Ingiemoppie (27mnd) 17-04-2008: Yippieajee (20 mnd) 20-04-2008: Wieffie (16 mnd) 22-04-2008: Jessica83 (15 mnd) 22-04-2008: Roosje83 (16 mnd) Tante Mars ( 26 mnd)wachtend op afspraak met ha Hennie 2 mnd rust periode
zo heb even een paar pagina's gelezen, maar ben de helft al weer kwijt hier alles wel oke last van mijn darmen dus ei is moeilijk te voelen... iedereen die in behandeling zit heel veel succes iedereen die in de klus periode zit klus ze! iedereen in de wacht wacht ze! en voor degene die net ongi zijn dikke knuff
Danjo, ff een berichtje vanuit mams huis. Ik ben vanmiddag gebeld door de gyn en die zei dat ik waarschijnlijk geen ei heb gehad deze maand, ik moest een afspraak maken voor een echo om te kunnen bepalen of ik Primolut moet slikken of iets anders. Pfff word er niet echt goed van maar goed, ik vertrek voor een weekendje morgen naar Alicante. Ik hoop dat het me goed doet, ff mijn gedachten ergens anders. En daarna mocht ik nog niet ongie worden ga ik voor de echo, ow ja en mijn test (die ik van de gyn moest doen) was vanochtend weer negatief.
Hoi dames, Wil jullie vertellen dat ikzwanger ben. Vind het allemaal erg onwerkelijk. Heb wel een beetje angst dat het fout kan gaan. Maar we hopen op een goede echo over 4 weken. Dames wens jullie hetzelfde toe en hoop dat jullie me snel volgen! succes!
@lot23 WHAAAAAA gefeliciteerd meid!eindelijk weer roze in de lijst! ik ben benieuwd naar de echo,hou je ons op de hoogte? @roosje o lieverd toch wat een teleurstelling weer,ik wens je veel sterkte,hopelijk rust je lekker uit in je weekend.dikke knuff mounia @miss butterfly jij ook veel succes!
@ roosje lieverd ik hoop dat een weekendje weg je goed zal doen. Ik denk dat het wel lekker is en dat je dat wel evennodig hebt. dikke knuf
@roosje; nee toch meid.......had stiekum nog wel voor je geduimt Heel veel sterkte en ik hoop dat alicante je goed doet. @lot; wauw meid! Helemaal super! Das goed nieuws en goede hoop voor ons! Dikke proficiat! @mounia; hier gaat ie wel hoor. Weer in afwachting op m'n ei. We doen het sowieso wat rustiger in ivm de bruiloft die er aan gaat komen! Beetje stap voor stap. Willen waars na de bruiloft verwijskaart gaan vragen voor de gyn.