Roosje wat klote joh, echt super balen voor je! lot, super joh, echt heel erg gaaf! Gefeliciteerd, hoop dat we snel volgen met zijn allen!
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 Zwangeren in December 2007 2 Zwangeren in januari 2008 1 zwangere in Februari 2008 Zwangeren in Maart 2008 wannabemommie en lot23 21-03-2008: Eef16 (23 mnd) 22-03-2008: Anouk (32 mnd) 24-03-2008: Sandy84 (24 mnd) 25-03-2008: Tirtilisko (21 mnd) 28-03-2008: Josien (21 mnd) 29-03-2008: xanado83 (19 mnd) 30-03-2008: Mounia (17 mnd) 01-04-2008: jesske (17 mnd),Miss buterfly (22 mnd) 02-04-2008:Lindsey1981 (17 mnd) 04-04-2008: Danjo (32 mnd) 05-04-2008: Elisa (19 mnd),Enise (13 mnd) 07-04-2008: Jinky (21 mnd) 09-04-2008: Caruli (42mnd) 10-04-2008: Esser (18 mnd) 11-04-2008:Noesje ( 23 mnd) 13-04-2008: Hopes (22 mnd) 14-04-2008: Ingiemoppie (27mnd) 17-04-2008: Yippieajee (20 mnd) 20-04-2008: Wieffie (16 mnd) 22-04-2008: Jessica83 (15 mnd) 22-04-2008: Roosje83 (16 mnd) Tante Mars ( 26 mnd)wachtend op afspraak met ha Hennie 2 mnd rust periode Weer 1 extra roze toegevoegd aan de lijst!
@esser o ja je gaat over een paar maandjes trouwen! spannend,en lukt het een beetje met de voorbereidingen? en gelijk heb je alles stap voor stap,dit lijkt me ook min of meer een goeie afleiding ivm het zwanger worden.
Allemaal bedankt! Mounia ik hou jullie op de hoogte als alles goed gaat hebben we 15 april de eerste echo!
Danjo: succes met springen Esser: nou rust? ik heb morgen even een gesprek met mijn schoonmoeder. Vrijdag's doen wij altijd samen de boodschappen en gaan later ook sporten. Maar maandag en vrijdag zijn de enige dagen, dat ik bij mijn man kan meewerken. Dus schoonmoeder moet de boodschappen maar weer even zelf doen (was gemakzucht, want zij rijd niet graag auto). Ma/Vrij dus bij manlief en Di/Wo/Do nog bij andere werkgever. Dus rust........ is nog wel even ver te zoeken. Hoop over half jaartje compleet bij manlief in te stappen. Maar dan moet het bedrijf wel 2 salarissen kunnen hebben. Komt allemaal goed hoor (zegt ingie terwijl ze een slokje roosvicee neemt ) roosje: sjee zeg... verzet jij maar lekker je gedachten in Alicante. Alvast een heel fijn weekend gewenst. elisa: succes. Ik hoop dat het je ei in aantocht is en niet iets anders.... veel plezier de komende dagen lot23: wow van harte gefeliciteerd zeg! miss butterfly: heel veel succes elba: mijn man heeft een vaso-vasectomie gehad (beter gezegd: zijn sterilisatie is ongedaan gemaakt). Nu moesten wij na een jaar sperma inleveren en dat is nog steeds goed aanwezig (ca. 60 milj.). Desondanks zijn we nog niet zwanger. Verdere onderzoeken zullen elders dit jaar gaan plaatsvinden (totdat ik nog ietsie meer ben afgevallen). Het probleem schijnt niet bij mij te liggen, maar ze behandelen niet als ik te dik ben. Tot nu toe hebben we alleen maar spermaonderzoek gehad. Daar werden het aantal, de consistentie (zwemmen ze goed) en hebben ze kop en staart. Succes bij jullie! Mensen, ik ben weg naar een verjaardag. Toedeledokieeee
He meiden, bij de gyn was alles super. Ons kleintje is al 4.5 cm van hoofd tot stuitje. Het bewoog goed en hebben weerom hartje gehoord. De nekplooi was 13mm Ze hebben nog bloed genomen en dat wordt samen bekeken of alles volgens wens is. Vrijdag mag ik bellen voor uitslag. Ook hebben we het profiel van het gezichtje mogen waarnemen en het was lekker af en toe aan het duimen. Dus geef jullie moed niet op he Photo's staan in album
zico: fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie kleintje. en dat het er goed uitziet allemaal lot: gefeliciteerd meid, hopelijk besmet je ons allemaal snel en komen we in het roze te staan
Hoi meiden, Hier ben ik weer, ben net thuis. Het was de bedoeling dat ik zou slapen bij mam, maar manlief kon weer niet zonder mij pfff. We vertrekken morgenavond met de auto richting Spanje, en komen dinsdag weer terug. Mocht ik dan nog niet ongie zijn dan wacht ik gwn af want heb de 31ste toch een afspraak bij de gyn voor de intake voor IUI. Ik heb nu ff geen zin meer in ziekenhuizengedoe en onderzoeken enzo. Ik laat het allemaal over me heen komen en zie het wel. Meiden bedankt voor jullie lieve woorden/steun, dikke knuf voor jullie allemaal. Lot23 meid, hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Ben superblij voor je, eindelijk weer goed nieuws hier. Geniet er lekker van en laat ons weten hoe de echo gegaan is.
Dus je gaat ons gewoon nog ff in spanning houden nou lekker dan haha grapje hoor doen waar jij je goed bij voelt meid Zico super meid
lot gefeliciteerd meid echt helemaal super voor je roosje geniet van je weekend weg en de rest komt later wel weer. zico fijn dat alles goed was en dat het een leuk duimertje is hihi hier zal het deze maand niks worden heb zon bukpijn dat klussen niet echt prettig wa sen dus afgekapt is helaas pindakaas.
Nou das goed nieuws zico je zal nu wel opgelucht zijn! Mijn vriend heeft vanmorgen zijn zaad ingeleverd bij het ziekenhuis en nu is mijn vraag hoe lang het duurt voordat je daar uitslag van krijgt en of je dan zelf met ha moet bellen of dat ha zelf belt. Ben wel benieuwd naar uitslag en dan weet ik hoe lang ik moet wachten! Helaas maar een keer kunnen klussen omdat mijn vriend een paar dagen niet mocht produceren maar we hebben wel geklust op dag dat ik ook positieve ovulatie test had dus wie weet ...
afwachten dus Jolanda Ik weet niet hoe lang het duurt via de dokter Maar neem aan een paar dagen Missbutterfly hmz zelfde als mij vorige maand klote is dat he
@roosje groot gelijk heb je!heel veel plezier schat! @jolanda666 wij konden al na 1 dag bellen naar onze huisarts,mischien kunnen jullie dat ook,succes met wachten en de uitslag!
Wow dat zou wel snel zijn! nou dan ga ik denk ik dinsdag of woensdag gelijk bellen bedankt voor de tip!