Goeie morgen vroege vogeltjes, Lekker geslapen meiden? Ik wel en heb net mijn ontbijt achter de rug. Ik wil vandaag de stad in, het regent/sneeuwt niet dus dan kan het wel. Wat zijn jullie plannen vandaag? @Esser, ja ben ook blij met zo een gyn. Ik hou van plan van aanpak en dat ook uitvoeren. Nu is het afwachten op dinsdag op die HSG en dan ga ik aan de Primolut mocht ik tegen die tijd nog niet ongie zijn geworden. @Danjo, ja 12kg is idd nog veel en de vraag is hoe krijg ik dat op een korte termijn weggewerkt. Ik ga vanaf morgen Weight Care dieet volgen en als ik mijn streefgewicht heb behaald ga ik verder met gezond leven zoals ik dat nu ook doe. @Guess who, welkom meid. Hopelijk zal je het morgen bij de 38ste ronde houden en ben je zwanger. @Mounia, alles goed meid? Hoe staat het er bij jullie voor? Ik moet trouwens ook nog op 1 bloedonderzoek wachten van mijn man. @Caruli, met jou ook alles goed?
heey roosje, gaat prima hoor en met jou?,we moeten maandag naar de gyn en als het goed is horen we dan waneer verder ect. ja dat wachten duurt lang he! die bloedonderzoek bij mijn man duurt 6/12 weken,pff ik hoop dat we eerder kunnen beginnen(zal vast wel niet). veel plezier in de stad,ik denk dat ik zo ook even me kans pak nu het eindelijk beter weer is haha.
Ja met mij ook goed, voel me helemaal op en top. Dus denk dat ik de kans grijp en de stad in ga aangezien ik nog goed gebuid ben hahaha. Ja die van ons duurt ook 6/12 weken, maar dat geeft niet want we beginnen pas in Mei met IUI dus komt goed uit. Jij ook veel plezier en tot strakkies dames.
goeiedag meisjes...... Hier alles rustig, geen zin gehad om te klussen maar zal toch nu echt moeten.... ben het een beetje beu allemaal! Roosje; ik las dat jij nu nog 12 kilo moest afvallen? wat veel zeg! je bent toch niet veel te zwaar als ik je lengte lees?! 1.70 en dan 70 kilo moeten wegen is wel heel streberig lijkt me toch? niet om het een of ander hoor, maar kan me zo moeilijk voorstellen dat je daardoor eerder zwanger zou moeten worden?! spreek me maar tegen hoor, want ik weet het echt niet...
Hoi meid, Het moet wel leuk blijven he, en niet dat gevoel hebben van moet want dan werkt het averechts. Ja ik ben 1.70kg en weeg nu 82kg, heb en BMI van 29. Dus ik moet zeker afvallen. Ik zie er helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet dik uit, echt mensen vragen zich waar die 82kg aan zit hahaha. Ik vond het ook vreemd hoor, ken zat mensen die 100kg wegen en toch zwanger zijn geraakt, maar hij bedoelde het afvallen om een regelmatige cyclus te krijgen zonder medicatie snappie? Ach ik kom er wel, ik heb vandaag die Weight Care pakket gekocht waar ik maandag aan ga beginnen gedurend 5 dagen, ben benieuwd of het werkt. Verder alles goed met jou?
hey meiden even guaw een berichtje van mij wil iedereen heel veel succes wensen hier wordt het deze maand zeker niks, nogal last van buikpijn gehad tijdens mijn ei en dat kwam het klussen nietr te n goede
Miss butterfly, beterschap meid! En het komt wanneer je het niet verwacht! SSV, gaat het nu wat beter met je?
hey ladies drukke dag gehad mar wel leuk ik heb de hele dag al pijn in mn onderrug en steken en krampen in mn baarmoeder
Leuk te lezen dat je dag leuk was, minder van je klachten. Beterschap! Hoe ver ben je nu in je cyclus?
dag 21 en heb laaste 2 mnd cyclus van 29 dagen dus ziu er nu nog 8 moeten Nou zi ehet wel hoe het morgen is ga nu even een uurtje slapen ben zo vreselijk moe
Helaas.......maar welkom @ de nieuwe meiden hier! Hier druk in de weer geweest, en een lange werkdag achter de rug, poeh... Maar goed, mijn weekend is nu wel al begonnen! Heb t/m maandag lekker vrij!
@ roosje 83 Ja, gelukkig gaat het stilaan iets beter. Misschien even de gebeurtenissen even op een rijtje zetten. In oktober had ik alle syntomen van zwanger zijn. Heel erg misselijk, wit zien, steken in de buikstreek,... Toen de pijn alsmaar aanhield en heviger werd ben ik opgenomen in het ziekenhuis. Daar konden ze constateren dat ik met een vena porta trombose, longembolen en het cmv-virus zat. Na heel wat onderzoek werd uitgemaakt dat het cmv-virus de boosdoener is geweest van alle ellende. Er is maar een geluk aan, ik kan het virus nu niet meer krijgen tijdens mijn zwangerschap. Ik ben er nu tegen gewapend. Blijkbaar een gevaarlijk virus tijdens de zwangerschap want kan groeistoornissen, blinheid, doofheid en dergelijke veroorzaken. Het enige wat ik nu nog moet doen is bloedverdunners slikken met als resultaat dat we eigenlijk niet zwanger mogen worden. De bloedverdunners, marcoumar genaamd zorgen ervoor dat de moederkoek aangetast zou worden, met welke gevolgen weet ik niet. Ik hoor jullie denken wat een dommeriken dat ze dan toch klussen. Wel ja, om eerlijk te zijn, we waren het een beetje beu van wachten en de moederdrang begint meer en meer te spelen. Ik heb altijd gezegd voor mijn 30e wil ik mijn eerste kindje maar deze droom zie ik al in het water vallen. We hebben er dus alle belang bij om heel vlug te weten of we al dan niet zwanger zijn. Om dan te kunnen overgaan naar prikjes om trombosen tegen te gaan. Allé, zo zie je maar elk heeft zowat zijn probleempjes en als dat zo tussen de planning komt, kan ik je verzekeren dat het niet makkelijk is om dit alles te verwerken.
hoi allemaal, wij zijn alweer 18 maanden bezig om zwanger te raken en nog steeds niet gelukt. zitten nu in de mmm, tot nu toe alle onderzoeken en testen goed. maandag de samenlevingstest. wel raar, ik heb altijd een onregelmatige lange cyclussen gehad en nu wij in de mmm zitten heb ik gelijk de eerste maand al een cyclus van 27 dagen. hoop dat dat zo blijft. groetjes silvana
Danjo, hoop dat het raak voor je is meid! Esser, geniet van je lange weekend meissie. SSV, zo heftig meid gelukkig dat je er nu tegen gewapend bent. Silvana, dat alles goed is tot nu toe is al een blijdschap op zich! Dames hou vol, nog even en dan kunnen jullie allemaal kotsen, duizelig worden en genieten van de zwangerschap!
nou meiden gisteren in slaap gevallen op de bank en werd kotsmisselijk wakker naar bed heen gegaan en mn temp genomen 38 dus lichte koorts gelukkig wel in slaap gevallen zonder te kotsen en diaree maar nu weer wakker en weer misselijk temp was wel gedaald 37,1 pfff heb ik weer
@danjo; nou dat is ook niet lekker meis! Hou jezelf maar goed koest! En je temp, tja als je nu niet lekker bent dan schommelt je temp natuurlijk helemaal en kun je er moeilijk een pijl op trekken hoor. liefs
ja vannnacht was ie alweer normaal mn temp maar zie wel even wat ie morgen doet maar goed eergosteren was ie natuurlijk wel erg laag ,,,weiuf vywuief cywdghc gek word ik ervan
Heb net uitslag gehoord van mijn uitstrijkje en semenanalyse en alles was goed dus ik heb geen enge ziekte en mijn vriend heeft goed zaad, nou dat scheelt weer. Ben wel net ongi geworden maar dat is ook niet zo raar omdat we maar een keer konden klussen omdat mijn vriend zijn kwakkie moest inleveren. Maar nu is mijn vraag wat moeten we nu doen? Gewoon doorgaan of weer contact met ha opnemen want we zijn al meer dan een jaar bezig en wil eigenlijk weten welke stappen we nu kunnen ondernemen. Alvast bedankt!