@danjo ow ja klopt verkeerd gelezen haha @jinky jammer meid,hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!
Hallo allemaal Ik ga sebiet eens genieten van mijn laatste vakantiedag. De symptomen blijven dezelfde. Heb vrijdag al een negatieve test achter de rug maar was waarschijnlijk nog veel te vroeg om te testen. Morgen moet ik bij de huisarts zijn om mijn ptt of INR te controleren. Ik vraag hem meteen ook om even wat meer bloed te prikken om te controleren op eventuele zwangerschap. Hopelijk wil hij dit doen... We hebben er alle baat bij om het zo snel mogelijk te weten omwille van de medicatie.
Hallo ladies Hier uitgefeest voorlopig pff ben stuk al druk aan de schoonmaak geweest moet alleen nog stofzuigen en dweilen en mn hond op halen heeft lekker bij opa en oma geslapen Ssv doe je goed om aan je ha te vragen meid
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 Zwangeren in December 2007 2 Zwangeren in januari 2008 1 zwangere in Februari 2008 1 zwangere in Maart 2008 Zwangeren in April 05-04-2008: Elisa (19 mnd) ? 07-03-2008: SVV (20 mnd) 09-04-2008: Caruli (42mnd) 10-04-2008: Esser (18 mnd) 11-04-2008:Noesje ( 23 mnd) 13-04-2008: Hopes (22 mnd) 14-04-2008: Ingiemoppie (27mnd) 17-04-2008: Yippieajee (20 mnd) 20-04-2008: Wieffie (16 mnd) 21-04-2008: Tirtilisko (23 mnd) 22-04-2008: Jessica83 (15 mnd),Roosje83 (16mnd) 25-04-2008: Missbutterfly (23 mnd) 26-04-2008: Mounia (18 mnd) 27-04-2008: Burp2 (33 mnd), Enise (14mnd) 29-04-2008: Anouk (34 mnd) 29-04-2008: Lindsey1981 (18 mnd) 29-04-2008: jesske (18 mnd) 30-04-2008: Josien ( 22 mnd) 01-05-2008: Xanado83 (20 mnd) 02-05-2008: Danjo (33mnd) 03-05-2008: Jinky (22 mnd), Tante Mars ( 26 mnd)wachtend op afspraak met ha Hennie 2 mnd rust periode
Goeie middag meiden, Esser en Mounia, gelukkig had ik er een uur later geen last meer van alleen zo nu en dan vervelende steken maar met pijnstillers was het te verhelpen gelukkig. Jinky, balen meid zeg. Nieuwe ronden nieuwe kansen, geef de moed niet op meid. Misbutterfly, dikke knuf terug van mij SSV, groot gelijk meid haal alles wat er uit de kast te halen valt bij je HA. Hopelijk krijg je alleen goed nieuws te horen. Danjo, feesten is lekker he. Ik snak ook al naar een feest al lang geleden voor mij. Ben gisteren bij mijn schoonzus geweest die bevallen is van een jongentje. Ik hoop stiekem dat er een geboortefestje komt haha. Mijn andere schoonzus is ook deze maand uitgerekend, dus drukke tijden tegemoet. Alle, dikke knuffel van Roosje.
Gefeliciteerd Roosje Ook dat zit er aan te komen bevallings feesjes hier Hoop dat ik snel mn eigen feesje mag geven met zn alle hier een big party
Bedankt meid. En gauw gaan wij onze eigen geboortefeestejes geven In mei leggen alle vogels een ei, dames 2008 is ONZE jaar!!!!
@roosje gelukkig dat het later meeviel met de pijn. @danjo leuk dat je lekker ff heb gefeest hopelijk kunnen we allemaal dit jaar nog een big party geven!
@danjo; fijn gefeest en al weer druk aan de poets geweest, goed bezig! @roosje; het MOET gewoon ons jaar worden! Hier druk in de weer geweest met het ophangen van nieuwe lcd tv, helemaal geweldig! Hangt aan de muur en m'n tv kast/meubel (teak) is nu helemaal vrij. Mooi weer ruimte dus! En 't kijkt heerlijk......... Andere meiden ook nog leuke dingen gedaan dit weekend?
Bedankt voor jullie berichtjes meiden! Ik hoop ook dat we dit jaar allemaal in roze komen! Groetjes jinky
Goeie avond dames, Het was lekker weer vandaag zeg, ben op bezoek geweest bij schoonzus we hebben daar heerlijk gegeten. Ik heb ontrekkingsbloedkrampjes, ga zo mijn laatste pilletje Primolut innemen en wachten op mijn ongie. het zal binnen 2 á 4 dagen moeten komen, hoe eerder hoe beter want als het eerder komt dan hal ik mijn vruchtbare dagen nog voordat manlief op zakenreis gaat hahah. Hoop dat jullie een leuke weekend hebben gehad, slaap lekker allemaal en tot morgen.
Goeiemorgen, ik heb lang niet meer geschreven.. Ik ben nu al bijna anderhalf jaar bezig om zwanger te worden zonder succes We zijn nu naar het ziekenhuis aan het gaan voor verdere onderzoeken. Deze cyclus heb ik al 2 inwendige onderzoeken gehad en alles zag er goed uit. Mijn vriend is ook getest en daar is ook alles goed mee. Morgenvroeg krijg ik de samenlevingstest en dus vanavond mogen we weer,haha.. Ik moet zeggen,tot nu toe valt de medische molen me wel mee..Hert is ff een knop omzetten want je moet er toch maar gaan liggen iedere keer.Ik zal jullie een beetje op de hoogte houden,goed? Oh ja,ik had afgeloppen vrijdag een uitstrijkje en daar had ik erg veel bloedverlies van gehad.Herkent iemand dit?Ik word onder een microscoop bekeken volgende cyclus om te kijken wat dat is. Groetjes Yvette
Ik had ook bloedverlies met uitstrijkje zo ook met de samenlevingstest kwam er bloed mee(mn baarmoeder bloed gewoon snel) Hier ook alles goed ,we gaan nu verder met HSG en afwachten vrijdag wat nog meer Ik hoop dat het nu snel raak is meid
Hey Yvetje, Ik had ook last van bloedverlies bij mijn uitstrijkje.. Een klein beetje.. Ik wens je veel succes bij je onderzoeken!