Hoi meiden hoe is het met jullie. Wil 1 voor 1 op jullie reageren maar zit weer in zo een k*t bui sorry hoor maar moest er echt uit zoals jullie weten was er vrijdag op cd12 niets te zien vandaag cd15 weer een fm en weer niets te zien. Volgende week maandag moet ik nog een keer en als er dan ook niets te zien is door met 150 mg dus eigenlijk wel goed dat ik ''stiekem'' 100 mg had geslikt deze ronde zei de gyn omdat ik anders nu 100 moest nemen maar dat heb ik nu dus al gehad. En als 150 niet helpt moet ik waarschijnlijk over gaan naar spuiten. Ik ben zooooooooooooo teleurgesteld. Elke dag wordt mijn hoop minder dit is zo erg het is nu al 2 jaar en nog steeds moeten we at proberen dit proberen. En ja als het dan ook niet lukt kijken we verder heb de hele dag gejankt
Meid wat vervelend zeg Ik wil je even een dikke knuf geven en ga kei hard duimen dat 150 wel aan gaat slaan xxxxxxxxxxxxx
@tirtilisko bah wat een rotnieuws weer zeg,maar het komt goed schat,probeer geduld te hebben hoe moeilijk dat ook is.knuffel! @allemaal, meiden heel veel succes en sterkte met alles! dikke knuffel! bij mij valt het ook allemaal niet mee ik heb een tijdje terug een knobbeltje in me borst ondekt en ik moet aanstaande vrijdag een foto van me borst maken in het ziekenhuis. ik ben heeeeeeeel erg bang dat het iets ernstigs is want me moeder heeft borstkanker gehad. het lijkt soms net of we gewoon niet zwanger mogen worden... maar ja nummer 1 is nu me borst,ik hoop dat het niks ergs is!
Bedankt meiden @Mounia schat ik had je al eerder gesproken maar zoals ik al zei maak je niet zorgen het komt goed. Daar rekenen we op he lieverd. En je weet het van mij he ik heb ook zo een foto enz gehad ze dachten echt dat het iets ernstigs was maar het was gewoon een opgezwollen kliertje of een vetweefsel. Lieverd maak je niet druk het komt goed Insallah. En je weet het he ik sta altijd voor je klaar Knuf
jeetje wat een teleurstellingen hier zeg meiden.... mounia: hoop dat het niks ernstigs is meid tirtilisko: jeetje meid balen zeg.. daar word je idd niet vrolijk van als het zo allemaal gaat... nou meiden ik wacht hier op de ongi en dan kan ik gonalf erbij gaan spuiten nu wacht ik en dan komt het niet ik ben vandaag in een k*t bui iedereen een knuffel van mij
OOh wat een vervelende dingen zeg,wat ik allemaal lees..Sterkte hoor!Ik heb vanochtend de samenlevingstest gedaan en die is dus goed.Tot nu toe zijn alle uitslagen goed.Raar he? Succes allemaal! Liefs Yvette
Wat is de chromosomentest?We zijn echt net pas begonnen aan de MM,dus ben er nog niet zo in thuis..Weet jij ook wat ze doen als ze helemaal niks kunnen vinden?
Hoi lieve meiden, Hier ben ik weer na een paar dagen. Met mij gaat het ***** maar goed dat terzijde. Meiden allemaal een dikke knuf van mij! Hier op dag 2 en nog geen ongie te bekennen pfff... Liefs Roosje...
hallo allemaal... wat een nare berichten.. hier ook vollop in de mmm...tot nu toe ook alles goed... zo raar allemaal... iedereen dikke knuffel! ow ja weet niet waar de lijst is maar wij zitten inmiddels in ronde 16
Nou meiden.....wat een sippe berichten hier allemaal....... Niet leuk maar goed.............ook dat blijft met vlagen komen natuurlijk. Verwacht donderdag mijn ongi, dus ben daar een beetje op aan 't wachten.........Ook niet zo geweldig dus. liefs
Zullen we eens posi berichten gaan plaatsen word wel eens tijd Merk gewoon dat de meiden hier lang bezig zijn dus ook weinig rose Hier nog 3 dagen wachten en dan weer na de gyn Ik ga nu mn bedje opzoeken want ben moe Trusten allemaal
bannercheck, ben net ziek geweest dus aantal dagen niet geschreven en/of gelezen... mocht ik eventueel zwanger zijn, ga ik niet van uit, dan heeft het vruchtje het zwaar, heb drie dagen 40 graden koorts gehad en veel ibuprofen en paracetamol moeten slikken...
Vervelend Hopes meiden ben een beetje van sla Vergo (iemand die ik ken van een bernerforum en van een besloten forum heeft dr 2 kindjes verloren) et 27,5 week geboren ben dr stuk van zeg
@danjo; ben nu eens verder gaan denken, en valt 't op z'n plek. Inderdaad, vergo.........ze is zwanger geraakt dmv icsi. Heb dat in bepaalde topics nog meegekregen. Wat een drama zeg.......