@danjo; jij ook een goede morgen Hoe is het met iedereen hier? @burp; ben benieuwd wat 't gaat brengen! @miss buterfly; knuffel terug hoor! Hier vrijdag in ondertrouw gegaan, was een super dag! Lekker in de zon op 't terras gezeten en samen getoast! s' Avonds gegeten en gedronken met de 4 getuigen, erg gezellig! Gister ook met mannetje mee gegaan om z'n maatpak uit te kiezen was gaaf. Meteen ook een lekker dagje uit van gemaakt. Weekend vliegt wel om zo. Fijne dag nog meiden!
Leuk Esser dat het een geslaagde dag was,, Ik krijg zo ff een vriendin op visite met kindjes. en dan ga ik na kennisen daar is mn mannetje voetbal an het kijken..
Goedemorgen allemaal Zo afgelopen week is het wat minder gegaan met afvallen ,,niks eraf niks eraan.. Nu weer lekker streng Mn ei is volgens mn temp nog steeds niet geweest grr ik baal dr van zitten alweer op dag 19 gaat lekker zo .. Straks teleoon van de gyn ben benieuwd
@esser leuk om te lezen dat het gezellig was!nogmaals gefeliciteerd met je ondertrouw! @danjo succes met het afvallen,en mischien heb je je ei toch al wel gehad?
@ Esser gefeliciteerd met je ondertrouw @ Danjo zal duimen voor een ei Samenlevingstest van zaterdag was goed. Morgen weer langs voor een echo
Fijn dat de test goed was burp mijn verhaal gyn Nou we gaan volgende cyclus follikelmetingen,samenlevingstest etc doen en dan bekijken hoe verder ,,Hij vond het ook schandalig dat ik zo behandeld was ,Nu blijft hij ook mijn gyn
@danjo hehe eindelijk komt er wat vaart in,mooi zo dat hij nu jou gyn blijft!veel succes met alles! @burp succes vandaag met de echo jaja mounia is vandaag heel vroeg wakker haha,ik was voor 7 uur al klaar wakker(terwijl ik gister heel laat ging slapen..)
Vervelend Mounia zo vroeg wakker Ik was ook vroeg wakker maar ben dr lekker niet uit gegaan ... Straks weer even werken en dan morgen lekker vrij ..Volgens mn temp nog steeds geen ei zucht.. We wachten af
esser: gefeliciteerd met jullie ondertrouw danjo: fijn dat je nu wel serieus genomen word, en hopelijk kan deze gyn jullie verder helpen
Hoi meiden, Hoe gaat ie allemaal? Hopelijk allemaal een leuke weekend achter de rug. Ik ben mijn cyclus kwijt en weet niet meer op welke cd ik zit . Ik heb maar wat geggokt en mijn langste cyclus aangehouden dus we zien het wel. Mijn mannetje vertrekt vrijdag voor 1.5 week, zal hem behoorlijk missen . Maar ik zal het in die 1.5 week ook druk hebben met alles en nog wat waardoor ik hopelijk niet veel zal merken van zijn afwezigheid. Als hij terugkomt dan gaan we eind mei voor IUI mocht ik deze ronden niet zwanger zijn. Esser, gefeliciteerd met je ondertrouw. Leuk te lezen dat jullie hebben genoten. Danjo, fijn dat er vooruitgang is in de behandelingen en dat je nu een vaste gyn hebt. Burp2, hoe was de echo vandaag? Mounia, hoe komt het dat je vroeg wakker was. nachtmerrie gehad ofzo? Caruli, hoe gaat het met jou meid? All, denk aan jullie. Dikke knuf!
Correctie: ipv eind mei moet Juni zijn. Uitgaand van mijn langste cyclus (cd35) valt mijn vruchtbare periode in de week dat mijn man er niet is dus deze maand zit het er niet. Tenzij ik ineens een cyclus van 30 dagen krijg dan zijn mijn vruchtbare dagen de komende 2 dagen hahaha. Ach we zien het allemaal wel, ik heb de schrik overgehouden van die HSG dus denk automatisch dat IUI ook zo pijnlijk zal zijn.
hey allemaal hoe is het met jullie? Ik zit ziek thuis waarschijnlijk een buikgriepje. Vandaag is het cd 31 en nog steeds niets te zien geen ongi geen ongi pijn. Maar ook totaaaaaaal geen gevoel van zal het? Omdat ik weet dat ik geen eisprong heb gehad. Normaal is mijn cyclus 29 dagen iedergeval de laatste 3 rondes wel maar jah zal wel weer veranderd zijn
@tirtillisko; jee buikgriepje, das niet fijn! Hopelijk knap je snel weer op. @burp; hoe was je echo? @danjo; fijne gyn met zo'n plan voor de volgende maand! Hopelijk brengt het goede resultaten me zich mee! @roosje; je vent 1,5 week weg........das idd niet leuk! Ik spreek nl uit ervaring..... Gelukkig mag ik die perioden achter me laten. En iui valt volgens mij echt wel mee! Heb tot nu toe gehoord dat het geen erge pijn met zich bracht. @caruli; hoe is 't met jou meid? was je nu bezig met spuiten? Hier nogmaals thanx voor jullie felicitaties! Flink wat bloemen van familie en vrienden gekregen dus kan ik mooi nog nagenieten met al de kleuren in huis! Ik zit nu zelf zo rond m'n eisprong dus weer aan de klus
@Tirtilitisko, beterschap schat! Onze lichaam is soms de klus kwijt, dus erop bouwen kunnen we niet. Ik zou zeggen wacht maar af wat het deze cyclus wordt, hopelijk een zwangerschap. Heb je al getest? @Esser, het is idd geen pretje. Maar ben allang blij dat hij 1.5 week gaat ipv 4 á 5 weken zoals hij soms doet, dan pas is het een drama. Het komt denk ik door dat de schrik er nog in zit en HSG een tegenvallertje was. Ik laat het op me af komen. @Mounia, wat was de uitslag van afgelopen vrijdag betreft je bobbeltje? Of was het de a.s vrijdag pas?
Hm balen Roosje dat je mannetje weg gaat maar goed tis niet anders Tirtillisko meid beterschap knuf Hier alles rustig volgens mn temp nog steeds geen ei vreemd maar goed Ook nergns last van wel van slijm vorige week en das nu helemaal weg we wachten geduldig af
@ Esser vandaag gaat het al ietssssjesss beter maar bedankt meid. Jij ook heel veel succes met alles @ Roosje dankje wel schat Nee ik heb nog niet getest. Heeft denk ik eigenlijk ook geen nut om te testen want ik heb 99% geen ei gehad, dus een zwangerschap zit er denk ik niet in En meid wat vervelened dat je man op zakenreis moet Maar ik hoop dat de dagen snel voorbij zullen gaan zodat je weer met je man gezellig samen bent. Dikke knuf @ Danjo bedankt meid. Jij veel succes met de hsg en de samenleveingstest etc. Maar dat is allemaal toch al gedaan bij jou gaan ze dat weer opnieuw doen?
Danjo, ach ik spreek mezelf de moed in dat het maar 1.5 week is en de dagen zo voorbij gaan. Tirti, ja als jij zeker weet dat er geen zwangerschap plaats kan vinden omdat je 99% geen ei hebt gehad dan moet je terug gaan naar de gyn en vragen om een echo of bloedonderzoek en als het dan wordt uitgesloten dan moet je aan de Primolut om je ongie op te wekken zodat je verderkan gaan met Clomid 150mg. Suc6 meid.