ook hier zijn er veel meiden voor mij zwanger geraakt,zucht... @caruli hoe is het verder met jou nu meid?
Hoi dames, Kwam even lezen hoe het met jullie gaat en wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen en hoop dat het jullie mag gaan lukken! Ik denk aan jullie!
Lief Lot23 Ons gaat het ook lukken 2008 word voor ons alle een top jaar... Zo hier vandaag weer druk in huis en hollen na het zh Mn vriendinnetje ligt in het zh met dr galblaas dus elke dag moet ik er even heen Fijn weekend meiden ,,en voor de meiden die vakantie hebben Fijne vakantie
@lot gefeliciteerd meid @esser, danjo de stabiliteit van mijn relatie werd in twijfel getrokken. Dat mag misschien op papier idd zo overkomen, in de praktijk is het anders. Moet morgen mijn bloedonderzoek laten doen, kan ik meteen een nieuwe afspraak maken om dit misverstand uit de wereld te helpen. @tirtilisko heb je het al aangedurfd?
beetje vreemd Ik loop al 1,5 jaar bij de gyn ,,maar over mn relatie is nog nooit 1 woord gesroken Alweer zondag 2 dagen werken nog en dan vrij
lot dank je wel! @danjo sterkte voor je virendin! ik ben vandaag ongi geworden me nod is op 29 mei en ronde 19 zou iemand dat plz voor mij op de lijst willen veranderen?
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 2 zwangeren in januari 2008 1 zwangere in februari 2008 1 zwangere in maart 2008 .... zwangeren in april 21-04-2008: Tirtilisko (Wacht nog op ongi ) (23 mnd) 27-04-2008: Enise (14mnd) ? 29-04-2008: Lindsey1981 (18 mnd), Jesske (18 mnd) Nod Mei 01-05-2008: Xanado83 (20 mnd) 02-05-2008: Josien (22 mnd) en Danjo (33mnd) 03-05-2008: Jinky (22 mnd) 05-05-2008: Burp2 (33 mnd) 06-05-2008: Esser (19 mnd) 09-05-2008: Kipkip (29 mnd) 10-05-2008: Wieffie (17 mnd) 15-05-2008: Roosje83 (17 mnd),Yippieajee (21 mnd) 14/21-05-2008: Caruli (43 mnd) 25-05-2008: Anouk (35 mnd) 29-05-2008: Mounia (ronde 19) Mounia heb je verplaatst Heb de lijst ff wat aangepast mischien helpt dit eens
Hey dames, Ik heb last van roze bloedverlies, het is nog niet helemaal aangebroken, vandaag of morgen zal dat gebeuren. Helaas is het deze ronde ook niks geworden..
Meiden ff kort bericht van mij . Ik heb vanochtend getest en VET NEGATIEF! mijn hele dag is naar de klote dit is zo een %^&(%(*) gevoel.... meiden jullie allemaal heeeel erg veel succes ik hoop echt zo graag dat er roze komt in de lijst. Dan hebben we tenminste iets waar we ons aan kunnen vast houden, dan is er tenminste weer een beetje hoop voor ons allemaal.....
@enise; balen meis.............. Maar zet het nu wel echt door omdat het (nog) geen 'rood' is? Herken bij mezelf dat roze nl niet...... Hoe is dat bij de andere meiden hier?
Voor tirtilisko en enise Balen zeg! Ik herken het roze bloedverlies ook niet, bij mij breekt het in een keer door (om het zo maar te zeggen )
enise: balen meid hopelijk zet het niet door en ben je alsnog zwanger tirtilisko: jeetje meid balen joh dat verkloot dan idd toch je hele dag he ook al had je het misschien al verwacht heel veel sterkte meiden!
Goedemorgen meiden wat een weer he bah bah en dat op mn verjaadag snif Ben lekker duizelig weer vandaag ging de laaste weken zo goed Nou ga straks weer ff werken en dan morgen nog een dagje en dan lekker lang vrij heerlijk
danjo: ben je jarig? gefeliciteerd meid! en idd wel balen van dat weer zeg hier is het ook maar druilerig