Danjo: wat enorm balen van je ongi en dan nog zo heftig ook Esser: ik duim voor je en hoop dat het toch eindelijk raak zal zijn. Wat denk je zelf of doe je niet meer aan voorspellingen (ik inmiddels niet meer) LizaM: jammer dat je hier bent, maar fijn dat je komt meekletsen. Voor alle anderen nog een hele fijne zonnige avond. Groetjes Franka
Esser ik ga meteen super hard voor je duimen dat het weg mag blijven! En de anderen meiden bedankt voor jullie lieve wensen/reacties, voor jullie duim ik natuurlijk ook.
Lekker slapen na een vermoeiende dag op bevrijdingspop! Alle nieuwelingen, welkom hier (hopen dat jullie gauw mogen meepraten op een zwanger topic!)
Lieve meiden ik wil jullie allemaal een dikke knuf geven. Geduld is een schone zaak ook ons tijd komt op een dag Liefs tirtilisko
tirtilisko: meid jij wacht nog steeds op je ongi he? krijg jij geen provera of primolut om het op te wekken? ik kreeg dat meestal wel als clomid niet aangeslagen had om het op te wekken, anders kon ik ook lang wachten op mijn ongi hopelijk komen de duivels snel meid en kun je verder
Volgens mij heeft ze ook wat om dr ongi op te wekken Caruli weet dus alleen niet of dr ongi er al is Zo weer een zonnige dag heerlijk ,,alleen ik moet werken das weer wat minder
@ caruli ja meid helaas w8 ik nog steeds ik heb wel een 5dagen kuur gekregen van provera maar wacht nu nog steeds dag 2 zonder provera @ danjo werkse meid
oh das dan wel een korte kuur maar hopelijk slaat hij aan ik kreeg meestal 12 daagse kuur en die werkte gelukkig bij mij wel
enise: ik zie dat je 29 mei een hsg krijgt hopelijk is hij goed en raak je daarna snel zwanger zie je er tegenop?
@ caruli ja ik had nog een keer ongi opwek medicijnen gekregen. Dat was orgametril 10 daagse kuur en dag 3 zonder medicatie werd ik ongi was echt goed. Maar dit lijkt ij ook een erg korte kuur hopen dat hij aanslaat @ Enise dankje wel meis. Ik hoop dat jullie wachten ook heeeeeeel binnekort wordt beloond met een wondertje
Hoi hoi, Ja klopt, ik heb voor die datum een afspraak gemaakt. Ik hoop ook dat alles goed zal gaan en snel zwanger raak.. Ik hoop juist eerder dat ik deze maand nog zwanger wordt en niet naar dat onderzoek hoef. Want eerlijk gezegd kijk ik er echt tegenop. Als ik er aan denk, dan word ik helemaal zenuwachtig, zal het zeker die dag ook zijn.
enise: tuurlijk hoop ik ook voor je dat je eerder zwanger raakt en je maakt meer kans na de hsg hopelijk valt het allemaal mee...
Hoezo maak je meer kans na een HSG? Bij mij willen ze dat ook doen over 3 maanden, ik zie er ook behoorlijk tegenop maar ik probeer mezelf voor te houden waarvoor ik het doe... Enise, in ieder geval alvast heel veel sterkte.
Het kan een pijnlijk onderzoek wezen maar hier zijn de meningen over verdeeld.. Het kan dat je na een HSG het eerste half jaar vruchtbaarder bent (maar daar zijn de menigen over verdeelt)
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 2 zwangeren in januari 2008 1 zwangere in februari 2008 1 zwangere in maart 2008 1 zwangere in April 2008 Nog geen zwangeren in Mei 21-04-2008: Tirtilisko (Wacht nog op ongi ) (23 mnd) Nod Mei 06-05-2008: Esser (19 mnd) 09-05-2008: Kipkip (29 mnd) 10-05-2008: Wieffie (17 mnd) 15-05-2008: Roosje83 (17 mnd), Yippieajee (21 mnd) 14/21-05-2008: Caruli (43 mnd) 22-05-2008: Enise (15 mnd), Franka (18 mnd) 25-05-2008: Anouk (35 mnd), Linsey (19 mnd) 26-05-2008: Jesske (19 mnd) 29-05-2008: Mounia (ronde 19) Nod Juni 03-06-2008: Burp2 (34 mnd), Jinky (23 mnd), Danjo (34 mnd) 05-06-2008: LizaM (18 mnd) 09-06-2008: Josien (24 mnd) Hoi lieve meiden, Helaas kom ik jullie weer vergezellen op de lijst nadat het nu met een miskraam mis is gegaan. Ik hoop dat ik me weer bij jullie aan mag sluiten en hoop vooral dat we allemaal snel ons verdiende kindje bij ons mogen dragen! Liefs, Josien
@tirillisko; hopelijk komt je ongi nu binnenkort......duurt nu wel lang hoor! @danjo; 13 mei komt ook in de buurt voor je @josien; oh nee meis............. had 't ook al gelezen in je eigen topic. Heel veel sterkte en tijd toegewenst om dit verlies te verwerken....... Hier is m'n ongi nog niet doorgekomen vandaag. Begint dus al aardig op mijn zenuwen te werken.....het broek gluren is dan ook begonnen liefs