Roosje wat raar dat het via de ha moet lopen ,,als je al bij een gyn loopt en ja die keuze moet jezelf maken meid Ik zou er voor gaan hoe moeilijk ook (maar net wat ik zeg IK) denk dat je cvoor jezelf keuzes moet gaan maken (Ook IUI kan langer op zich laten wachten en hoef niet eens de eerste maanden raak te zijn) Suc6 met je keuze maken meid KNUF Zo weer een stralende dag ga zo weer lekker ff in het zonnetje liggen vanavond gezellig bij vrienden op visite ,,en morgen nog wat poetsen in huis
Tja, lastig inderdaad. Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma. Begin 1 juni met een nieuwe baan. Maar wat Danjo ook zegt, zodirect duurt IUI ook nog een hele tijd en dan ben je zo weer een jaar verder. Een pleegkindje, wat spannend! Zonnige groeten voor jullie allemaal 8) 8) 8)
Hey meiden hier nog even een berichtje van mij Ben heerlijk van de zon aan het genieten Vanavond ff bij vrienden op visite ,,vanmiddag ook al visite gehad ,,en morgen lekker zwemmen ... Ik meende dat IUI nog minder kans van slaging heeft dan een sontane zwangerschap
Nou Danjo mag ik het hiermee op dit moment toch oneens zijn. Na mijn tweede IUI ben ik Zwanger. Hoop dat het voor de andere uiteraard dat het ook zo snel mag zijn.
Hoi dames, Hier een late berichtje van mij, ben namelijk net weer thuis van bezoekjes (o.a kraambezoek) enzo. Die krampen hielden maar niet op, maar jullie zien al waar het vandaan komt. Vreemd is dat deze maand een cyclus van 30 heb, ik begrijp er niks meer van. Dan cd35 en dan cd41 en dan geen eisprong en dan ineens cd 30 pfff. Danjo en Kipkip bedankt voor jullie reactie's, ik ga ze dinsdag bellen om een echo te laten maken op cd12 om aan de IUI te beginnen. Samen, gefeliciteerd met je zwangerschap! Moge al deze dames volgen. Nu ga ik lekker pitten, weltrusten dames.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig img229.imageshack.us/img229/248/12685860op7.png 5 zwangeren in december 2007 2 zwangeren in januari 2008 1 zwangere in februari 2008 1 zwangere in maart 2008 1 zwangere in April 2008 Nog geen zwangeren in Mei Nod Mei 06-05-2008: Esser (19 mnd) 15-05-2008: Yippieajee (21 mnd) 14/21-05-2008: Caruli (43 mnd) 22-05-2008: Enise (15 mnd), Franka (18 mnd) 25-05-2008: Anouk (35 mnd), Linsey (19 mnd) 26-05-2008: Jesske (19 mnd) 29-05-2008: Mounia (ronde 19) Nod Juni 03-06-2008: Burp2 (34 mnd), Jinky (23 mnd), Danjo (34 mnd) 05-06-2008: LizaM (18 mnd) 05-06-2008: Tirtilisko (24 mnd), Kipkip (30 mnd) 09-06-2008: Josien (24 mnd) 10-06-2008: Roosje83 (19 mnd)
Bedankt meiden idd ik kan eindelijk weer meedoen Het is vandaag de derde dag met 150mg Clomid. Gisteren heerlijk met de heleeeeee famillie gaan picknikken van 2 tot half 9 zaten we lekker buiten het was heerlijk weer. We hebben er ook lekker ge bbq't Vandaag laatste dag van mijn vakantie morgen weer naar school @ Esser wat balen meid idd zoals de andere meiden het ook al zeiden ik had zo een goede hoop bij je Ik hoop dat dit je laatste ronde is meis. Knuf @ Roosje schat wat gezellig dat je weer terug bent. Hoe gaat het met je? En die pijn wat vervelend zeg. Ook wel vervelend dat je eerst naar de ha moest. En van je cyclus ook dat nog eens in de war net als de mijne Meid ik wens je met alles heel veel succes dikke knuf
Kan wel wezen Samen maar tich is het zo heb het ff snel opgezocht .... Goed Roosje dat je hebt gebeld je ziet wel waar het schip strand toch .. Wij gaan zo met vrienden lekker zwemmen Iedereen een fijne dag
"De kans op een zwangerschap is in ongeveer de eerste drie jaar van onbeschermde gemeenschap groter dan bij behandeling. Als er geen oorzaak wordt gevonden, wordt daarom eerst een tijdje afgewacht of niet spontaan een zwangerschap optreedt. Hoe lang deze periode duurt, is afhankelijk van uw leeftijd " Klopt inderdaad Danjo, mijn gyn heeft dit ook gezegd, vandaar ook dat ze zegt, probeer het eerst maar 3 jaar. Maar toch is het eigenlijk raar, je zou toch zeggen dat ze zo'n ideale situatie creeëren met IUI dat je meer kans maakt dan op een spontane zwangerschap?!
@tirtilisko wat gezellig zeg de hele dag picknicken! veel succes met de clomid!ik duim voor een super ei voor je! @roosje je gaat toch iui doen?ik ben benieuwd wat ze dinsdag gaan zeggen,succes meid ik hoop dat de pijn snel minder word! @danjo zwemse!veel plezier! ik ga zo ff lekker weer van de zon genieten,geniet van jullie dag meiden!liefs mounia
Tis ook raar Maar goed IUI word maar 1 x gespoten en zelf doen kan het natuurlijk vaker Maar we gaan alles rose 2008 afsluiten hoor komt helemaal goed Tirtilisko lekker meid picknicken Ik ben net terug uit het zwembad(buiten) het was erg warm pfff,,maar weer een lekker kleurtje gekregen Helaas word het weer eind van de week al weer minder
Hoi dames, Bedankt voor jullie reactie's. En lekker genoten van het heerlijke weer, ik ben net thuis van schoonoudersbezoekje en ijsje daarna te hebben gegeten. Niet echt bevorderend voor het afvallen maar ja zo nu en dan mag wel eens. Ik maak het morgenavond wel goed met het sporten. Mijn krampen zijn gesusd alleen vloei ik wel veel ivm normaal, dus denk dat ik ook dit keer maar 3 dagen ongie word. Ach we zien wel, hoop dat het deze ronde wel lukt. Meiden ik wens het jullie allen! Liefs Roosje
Hoop ik ook voor je Roosje Hier na de gyn geweest 1 follikel 14mm Vrjdag weer komen Vanavond en donderdag dus maar ff verplicht aan het werk Zo hier is het normale leven weer begonnen dus strakkies weer werken
Goedemorgen dames, Was vanochtend al om 07.00u wakker ivm de kleine, gevoed en verschoont. Ze heeft een korte dutje gedaan en was al snel weer wakker, waarschijnlijk door het warme weer. Ik heb het ziekenhuis gebeld en ik kan op 20 mei komen voor echo, wat erna gebeurd weet ik niet. Nou meiden, werk/slaap ze.
goeiemorgen meiden! ben terug aan het werk, heb net ruim twee weken vakantie gehad! heerlijk zeg heb echt genoten van de zon en vrije tijd! helaas wel op uitgerekend moederdag ongesteld geworden! ik heb besloten het nu te laten voor wat het is en in september stappen te gaan ondernemen richting ziekenhuis. ben het voot nu even zat. nog 10 weken werken en dan is het zomervakantie! daar ga ik naar uitkijken! liefs hopes
lekker vroeg Roosje pfff ik was er ook al vroeg uit Hopes doen waar je je goed bij voelt meid en leuke dingen in het vooruit zicht houden doe je goed..veel suc6 en hoop dat het toch nog snel raak is
Hopes, we zijn even ver zie ik. Meid je moet doen waar jij je goed bij voelt, en uitkijken naar vakantie doet je het zwangeren ff vergeten hopelijk. Waar ga je heen op vakantie? Danjo, ja alvast oefenen voor wanneer we onze eigen kids krijgen. Dan is het bye bye uitslapen hahah.
Ja idd maar goed heb ook nog een mannetje haha en heb het er graag voor over en weet dat ik met mn vorige zwangerschappen ook zelf erg vroeg wakker was..
inderdaad, voel me eindelijk weer eens vrolijk wanneer ik eraan denk om lekker vier weken op vakantie te gaan! we gaan heerlijk kamperen in een land waar het zonnig is... hahaha wij boeken nooit maar stappen gewoon in de auto en gaan rijden naar de zon!