Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @yustin helaas welkom hier

@caruli dank je!en zoals je ziet denken wij ook aan jou,neem lekker de tijd meid

@roosje nog even en wij/jij worden allemaal voor 7 uur wakker door onze kleine ;) :D
    jij ook fijne dag mop!

@hopes dank je!

@danjo hahaha dank je wel!leuk plaatje!

nou zoals de meeste weten ik ben jarig,en ik heb echt in me hoofd dat me volgende verjaardag ik met een dikke buik of een beebje erbij zit ;)
    fijne dag iedereen!
    liefs mounia

2. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Dank jullie voor het welkom heten :D

Aangezien ik een beetje afstand probeer te nemen van het "zwanger worden"(wil er niet te veel mee bezig zijn)
    Zullen jullie mij hier met vlagen voorbij zien komen. Soms kom ik even wat weekjes niet...Dit om mijzelf rust te geven.

Mounia van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Zou super zijn volgend jaar als je dan een beebje hebt of zwanger bent!

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Yustin doen waar je je goed bij voelt meid

4. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Mounia, gefeliciteerd!

@Yustin, helaas welkom! Hoe was jouw HSG? Heb je veel pijn gehad?

5. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Hé Enise,

Kom ik je weer tegen :D hahaha

Mijn Hsg viel echt 100% mee.
    Het kapje er om heen doen deed wel even flink pijn. Daarna lag ik te wachten op de vloeistof, maar dat was toen al bijna gebeurd.

en hoe ging het bij jou?

6. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    o sorry ik zie dat je hem nog niet hebt gehad!

Maak je er niet te druk om! Even doorbijten en het is gebeurd voordat je het door hebt!

7. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh goed dat het bij jou goed ging! Ik moet 'm idd nog krijgen.. maarre vraagje he, hoe moest je liggen? Op een tafel of moest je met je benen in die houders en met je billen naar beneden gezakt? Ik vind dat een verschrikkelijke houding namelijk!

8. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    Hey meiden, super bedankt voor het welkom heten. En Roosje83, je hebt helemaal gelijk dat we dan in ieder geval wat weten. Ik denk dat ik zometeen of binnenkort vast eens ga bellen wat ze er van zeggen, en dan maar hopen dat t nog niet nodig is. En ook jij Danjo, hartstikke bedankt. We hopen gewoon dat dit voor ons allemaal een topjaar wordt! Ik weet niet of ik hier veel ga zijn, anders hou ik me er al snel teveel mee bezig, maar kom zowiezo af en toe even kijken!

9. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    meisje: welkom ;)

yustin: neem je tijd meid ;)

10. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Dank je Caruli!

Enise, ik moest gewoon op een tafel gaan liggen met mijn voeten plat op tafel. Er kwamen geen beugels aan te pas. (gelukkig maar :D )

Wel heb ik nog als tip om van te voren een pijnstiller in te nemen. Ik zelf heb het niet gedaan, maar heb van anderen gehoord dat ze er baat bij hadden...
    (bij mij was het niet eens nodig gelukkig)

11. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    Hey meiden, ik heb net toch de stap maar gezet. Heb de ha gebeld en ga voor volgende week een afspraak maken, alleen kan mijn man niet zo makkelijk vaak mee, dus ga eerst denk ik een x alleen. Of is jullie ervaring dat er dan al veel dingen zijn waar hij eigenlijk bij moet zijn? Ik dacht zelf dat het wss een oriënterend gesprek zou zijn, wat ik mss wel alleen kan en als het nodig is om zeg maar actie te ondernemen dat hij dan een x meegaat, of denken jullie hier anders over? Ben benieuwd... Alvast bedankt!

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Op zich hoefdat niet hij zal je doorsturen
    Of vragen of je mannetje zaad wil inleveren

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    @ Yustin, welkom

@ meisje1988: ik ben ook de eerste keer alleen naar de huisarts en naar het ziekenhuis geweest (het is trouwens wel handig als je al temp. kaartjes hebt), dus dat maakt niet uit.

@ mounia: GEFELICITEERD!

14. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    Oke dank je wel! Dan ga ik eerst even alleen, en als tie me dan doorstuurt kunnen we daar samen een afspraak maken en als ik zaad in moet leveren van mn mannetje, dan kan dat daarna wel weer. Niet echt leuk om alleen te gaan, maar zal vast wel goedkomen!

15. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    Oh, jij bent dus eerst ook alleen gegaan, ik ga dat ook gewoon doen hoor! Dat gaat allemaal net wat makkelijker. Temp kaartjes heb ik alleen nog niet... Voel mn eisprong goed, en wordt telkens hetzelfde aantal dagen daarna ongi en heb positieve ovulatietesten, dus had niet zo'n zin in dat gedoe met temperaturen... Had ik dus beter wel kunnen doen, maar goed, ik ga denk ik toch maar maandag en zit net in mn nieuwe cyclus, dus begin er morgen meteen mee! Dank je wel in ieder geval.

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Danjo, ja joh het is echt meer dan een fulltimebaan met een kleine in huis.
    Mounia, yeps meid nog even en dan mogen we praten over flesjes, luiers...etc. Hoe was je dag vandaag?
    Yustin, welkom en doe wat je hart je zegt!
    Meisje, goed dat je die stap hebt gezet. Zo kun je meer weten en kan er actie komen indien nodig, wat ik niet hoop. Ik ben de eerste keer bij de huisarts en gyn alleen gegaan, vanaf de 2de afspraak bij de gyn is mijn man altijd meegegaan.
    Caruli, gaat het al wat beter met je meid?

De kleine is alweer weg, ze is me toch een snoepje. Het rare ervan is dat het me helemaal niet bezig houdt met het zwangeren wat je eerder wel zou denken, dat je dan ook zo een kleine wil.

Ik kreeg net een telefoontje van mams dat mijn schoonzus is bevallen (ingeleid na 2 weken) van een jongetje. Beiden maken ze het goed gelukkig, denk dat ik morgen na het oppassen langs ga.

17. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    @Roosje83 Ik ben zelf ook wel blij dat ik de stap heb gezet, geeft het gevoel dat ik er weer wat meer aan doe. Ik vind het wel fijn te horen dat er meer zijn die de eerste keer alleen zijn gegaan, dan weet ik dat dat niet ongewoon is. En nu maar even afwachten. Bedankt voor je reactie!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Meisje1988, graag gezegd meid. We horen van je hoe het was, hopelijk zal je er niet vaak hoeven te gaan. Leuk dat je al op een jonge leeftijd bezig bent, ooit wilde ik ook een jonge moeder zijn maar die droom lijkt steeds meer te vervagen.

19. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    Hey, dank je wel he! Jullie horen zeker hoe het is gegaan... Ik vind het leuk om te horen dat je het leuk vindt dat ik op jong leeftijd moeder wil worden. Ik vind het wel heel vervelend, dat het nu voor jullie al zo lang duurt, dat de leeftijd die je in gedachten had nu niet meer gaat lukken... Hopelijk heb je snel meer geluk! Hoe staat het er nu bij jullie voor als ik mag vragen?

20. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ik ben de eerste keer ook alleen na de gyn geweest
    Daar kreeg ik een potje mee voor man lief
    ze hadden nl een datum geprikt wanneer ie het moest inleveren
    Over temp kaartjes kun je ook zeggen heb het wel gedaan een maand of 2 ,maar die lijsten heb ik niet meer of zoiets

Roosje ik weet er alles van heb regelmatig mn 2 nichtjes en mn neefje te slapen

Share This Page