Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    Hey, bedankt voor je reactie, vind het wel fijn dat ik nu al een beetje een idee heb wat me te wachten staat! En over die temp kaartjes is wel een goed idee, anders zijn we weer 1 of 2 maanden verder, thanx! Wil je me trouwens vertellen hoe zo'n eerste gesprek verder gaat, ben wel benieuwd... Alleen als je het kwijt wil natuurlijk!

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ik kwam er dan gaat ze wat vragen stellen over je cyclus etc en hoe lang je al bezig bent
    en over temp kaartjes evt ovu testen
    Toen zijn wij meteen de eerste volgende cyclus begonnen met op dag 10 follikelmetingen ,daarna samenlevingstest,bloed prikken voor progestoron
    en tussendoor zaad ingeleverd
    En een paar weken erna een gesprek over hoe en wat verder
    Ik was die ronde zwanger (helaas mk geworden)

Nu zit ik weer met follikelmetingen om even een cyclus te kijken en hoe en wat ,,dan heb ik weer een gesprek over hoe nu verder

3. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    @Danjo Lief dat je het me wilde vertellen... Een heel verhaal zo alles achter elkaar, heb nu gelukkig een beetje een idee! Nu maar even rustig afwachten tot maandag.
    Maar wat erg dat het toen eindelijk raak was en toen een mk, ik hoop echt heel erg voor je dat je nu snel zwanger mag zijn, alle geluk toegewenst!

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Tis niet anders meid ben dr 2 verder
    maar we gaan op na de 3e keer en dat het dan wel goed mag gaan

Ik ga mn bedje opzoeken trusten

5. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    Daar heb je ook gelijk in, ik ben zelf ook wel van die instelling, maar vindt t toch wel knap dat je er zo tegenaan kijkt! En nu inderdaad maar hopen dat het deze keer helemaal goed gaat komen! Truste...

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    @ yustin meid helaas welkom. Hoop dat deze ronde jou beurt is.

@meisje meid goed van je dat je de stap hebt gezet om te bellen. Ik hoop dat alles goed is en je zelfs nog voor je eerste bezoekje zwanger raakt. Knuf

@ Mounia Schat ik had je gisteren al gesproken maar nogmaals van harte harte gefeliciteerddddddddd :)

@ all hoe gaat het met jullie meiden?

MIjn man is vandaag jarig :)

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meiden,

Lekker geslapen allemaal? Ik heb liggen woelen van de warmte (eerder benauwdheid), zelfs met nihile kleren en raam open. De kleine ligt nu al een uurtje te slapen, ze heeft er nog 2 te gaan voor haar volgende flesje. Heb ondertussen opgeruimd/afwas gedaan en kleren gevouwd. Straks weer een wasje draaien en dweilen. Huisvrouw/moeder zijn is een volle taak joh, maar wel een leuk en dankbare!
    Mijn ongie is vandaag weg, ik hoop dat ze pas over 9 maanden komt.

Meisje, graag gedaan. Voorheen was leeftijd belangerijk maar nu gaat het erom dat we kindjes krijgen op welke leeftijd maakt niet meer uit. Bij mij ging het net zoals Danjo al vertelde, alleen bij ben ik nooit zwanger geraakt en mijn man heeft zwakke zaadjes. We zijn ook doorverwezen na alle onderzoeken om IUI te doen, en daarvoor heb ik volgende week een echo. Dus het zullen spannende tijden zijn, alhoewel ik totaaaaaaaaaaaaaaaaal nergens van uit ga.
    Danjo, leuk is dat he kleintjes over de vloer. Nu onze kleintjes nog, die al ons enegrie mogen zuigen.
    Tirtilitisko, gefeliciteerd met de verjaardag van je man. En wordt het een leuke dagje? Hoe staan de zaken bij jou?

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Das iets van de laaste tijd hoor
    heb het er wel heel moeilijk mee gehad

Tirtilisko gefeliciteerd meid met je mannetje

Roosje komt allemaal goed

9. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    tirtilisko: gefeliciteerd met de verjaardag van je man :D

10. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ahhhh neeeeeeeeeee dat meen je niet haha. Mijn man is ook vandaag jarig hahaha wat grappig hey, gefeliciteerd!

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Enise ook gefeliciteerd
    Mijn hond danjo is vandaag ook jarig haha

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Dankje wel meiden. Echt iets heel bijzonders doen we niet. @ roosje met mij gaat het wel goed meid Ik heb gisteren mijn laatste pilletje clomid geslikt. En nu maar wachten op een goede ei :)

@ Enise hahahahaha wat leuk zeg toevallig hihi :) Wat ga jij doen heb je iets gekocht voor hem. Ik heb een taart besteld met een foto van ons maar weet niet wat ik nog kan halen.

@ Enise trouwens vergeten hihi gefeliciteerd meid met je mans verjaardag :) Nog veel gelukkige jaren InsaAllah

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Mag ik ook op jullie lijst?
    Ik ben nu 25 maanden bezig...April 2006...

Ik loop bij de gyn,ik maak geen progesteron aan van mezelf Ik heb de ziekte van crohn
    Zo even in een notedop verteld van hoe en wat whahaha

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    @ Danjo hihihi wat leuk gefeliciteerd met de verjaardag van Danjo :)

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    @puzzcat meis helaas welkom :( We lopen bijne gelijk ik ben ook in eind april 2006 begin mei rond die tijd gestopt met de pil dus ook iets van 24 of 25 maanden ben de tel helemaal kwijt :( Ik hoop dat deze ronde jou beurt is meid

16. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Danjo, tnx, jij ook gefeliciteerd ;)

@Tirtilisko, ja echt een toeval hey hihi.. Ik ga vandaag een autoradio voor hem halen, die van ons kan geen mp3 afspelen. Ik weet dat hij heel graag een nieuwe wilt, dus krijgt hij er eentje van mij, gaat hij vast leuk vinden hihi :)

Leuk hoor zo'n taart met foto, gezellig met z'n allen eten :)

17. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Helaas welkom puzzycat

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    @ enise eigenlijk niet met zn allen :) Zijn ouders wonen in tr hij heeft hier alleen een broer (die is toevallig getrouwd met de dochter van mijn oom :) en hebben twee prachtige kids) maar echt vieren doen we niet. Whaaaaaaaaaa enise help mij dan met het verzinnen van iets ik kan maar niks vinden :(

19. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    puzzcat: helaas welkom hier

20. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    @Danjo, ik snap wel dat je het er natuurlijk heel moeilijk mee hebt gehad! Maar toch knap dat je er nu zo tegenaan kan kijken, dat scheelt voor jezelf misschien best wel... En nu hopen op veel geluk!

@Roosje83, ja nu heb je echt zoiets van;als we maar een kindje krijgen, dat maakt alles goed! Maar als ik dan jouw verhaal hoor, denk ik echt, ik mag nog lang niet klagen, ga pas voor het eerst naar de ha, jullie zijn allemaal helaas al een heel stuk verder... Maar zelf ben ik ook niet zo dat ik mezelf zielig vindt ofzo, ga me alleen een beetje ongerust maken na 1,5 jaar, dus gewoon eens verder kijken. Maar bij jullie zijn het echt al de dingen die je weet, die niet goed zitten. Dat vind ik echt heel rot voor jullie. Hoop dat jullie allemaal snel een mooi kindje in je armen kunnen sluiten!

Share This Page