Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Hey, dank je wel, ik hoop ook dat het allemaal meevalt... We zullen wel zien, wel lief van je hoor!

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tirtilisko, is er iets wat hij heel graag wilt maar nog niet heeft gekocht? Ik had met onze trouwdag een armband voor hem gekocht, zo'n stalen heren armband, misschien kan je zoiets kopen? Staat echt leuk!

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ja hij had het laatst over een ene vandere kaart voor de pc. maar ik weet niet meer hoe dat ding heet en welk type we dan nodig hebben of w8 nu weet ik het weer hihihi een grafische kaart volgens mij. maar weet nu niet welk type :( hij houdt niet echt van sieraden heeft alleen onze trouwring om (heb een zilvere gehaald voor hem met zijn vorige verjaardag omdat goud volgens de islaam haram is voor mannen.

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @puzzycat helaas welkom hier

@danjo gefeliciteerd met de hond!

@enise gefeliciteerd met je man!

@tirtilisko en ook jij gefeliciteerd!

haha veel jarige zeg :D

@roosje ja de laatste nachten heb ik ook zo slecht geslapen,maar t is weer wat kouder aan t worden dus komt goed ;)

nou ben vandaag dus naar t AMC geweest,en waar het op neer komt is dat we niet voor een "normale" icsi kunnen gaan,want dat heeft geen zin :(
    me man moet waarschijnlijk onder t mes (tese) om een stukje bal weg te laten halen,en als ze daar veel/genoeg zaadjes in vinden kan ik dus een icsi behandeling gaan doen,en als ze tzelfde/niks vinden dan houd t eigenlijk wel voor ons op :(

me man moet nu eerst wel (voor de 80ste keer) nog een potje zwemmers inleveren,en ik nog een echotje.

ben best verdrietig nu...:(

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meid

ik hoop echt dat ze dan wel wat gaan vinden en jullie alsnog voor icsi kunnen gaan

sterkte voor jullie beiden!

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Danjo, hahaha je hond ook jarig hahaha. Nou gefeliciteerd bij deze, nu je het zegt mijn konijns is vandag ook jarig hihi.
    Enise, jij ook gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
    Meisje, het komt allemaal goed! Bedankt meid.
    Puzzcat, jammer genoeg welkom meid! Hopelijk duurt het ook voor jou niet lang meer.
    Tirtilitisko, morgen is ook mijn laatste Clomid-dag. En dan afwachten op een hele mooie ei, in mei leggen alle vogels een ei hihi.
    Mounia, begrijpelijk da je je een beetje down voelt omdat je bang bent dat ze geen zaadjes kunnen vinden maar lieve meid jij weet als geen ander dat artsen alleen maar praatjes hebben! Zoek bij elkaar troost, huil desnoods uit als dat je oplucht maar blijf niet hangen. Dikke knuf van mij.

7. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    @Mounia Jeetje meid, ik schrik er helemaal van... Tuurlijk ben je nu verdrietig, ik hoop echt dat blijkt dat jullie toch icsi kunnen gaan doen. En gewoon blijven hopen dat de artsen ongelijk hebben, er gebeuren genoeg wondertjes, dus wie weet ook 1 voor jullie, ik hoop t voor jullie!

8. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Jemig Mounia, wat zal dat nieuws hard zijn aangekomen voor jullie.
    Ik hoop dat er toch nog wat hoop is voor jullie! Ik ga heel hard voor jullie duimen!

9. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    heey meiden

super lief jullie berichtjes,doet me goed!ik blijf idd ook hopen op een wonder.
    en ook dat ze met die operatie bij mijn man meer zaadjes vinden.
    maar ja nu spookt er steeds door me hoofd van stel ze vinden daar ook (bijna) niks,wat dan?!

ik probeer positief te blijven denken,en ik hoop dat we in juli positief nieuws horen.
    want 7 juli moeten we weer voor een gesprek komen.
    pfff wat duurt dat wachten lang,ik ben nu al bijna een jaar aan het dokteren...

@roosje en meisje, idd ik luister niet alleen naar de dokters z'n praatjes,vooral in het amc (was er vandaag voor t eerst) voelde ik me echt een nummer ipv patient.
    maar ja ik hoop dat ze weten wat ze doen

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mounia jeetje zeg
    Ik ga mega hard voor jullie duimen

Thanks allemaal voor de felicitaties
    Ik ga je er even op zetten puzzcat

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @mounia schat ik had je al gesproken. Je weet hoe ik er over denk. We denken met zn allen aan je weet je he en het gaat goed komen (InsAallah) dat weet je ook he lieverd. Ik weet dat je je nu niet echt goed voelt. Maar ook jullie gaan een wondertje krijgen. Dikke knuf meid.

Ik heb ook tijdens het halen van boodschappen erg leuke slingers gehaald :) heb de hele kamer versierd met slingers hihi :) En de taart :( het is nogal donker de foto :( Maar toch wel leuk :)

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

5 zwangeren in december 2007
    2 zwangeren in januari 2008
    1 zwangere in februari 2008
    1 zwangere in maart 2008
    1 zwangere in April 2008

Nog geen zwangeren in Mei

Nod Mei

15-05-2008: Yippieajee (21 mnd)
    22-05-2008: Enise (15 mnd), Franka (18 mnd)
    25-05-2008: Anouk (35 mnd), Linsey (19 mnd)
    26-05-2008: Jesske (19 mnd)
    29-05-2008: Mounia (ronde 19)
    14/21-05-2008: Caruli (43 mnd)

Nod Juni

03-06-2008: Burp2 (34 mnd), Jinky (23 mnd), Danjo (34 mnd)
    04-06-2008: Esser (20 mnd),Puzzcat (25 mnd bezig)
    05-06-2008: LizaM (18 mnd)
    05-06-2008: Tirtilisko (24 mnd), Kipkip (30 mnd)
    09-06-2008: Josien (24 mnd)
    10-06-2008: Roosje83 (19 mnd)
    13-06-2008: meisje1988 (ronde 15)

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mounia, mwah en een dikke knuffel voor jou...

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mounia wil je heel veel sterkte wensen en duim dat er toch zaadjes zijn en jullie icsi kunnen doen, sterkte!

alle andere dames ook heel veel sterkte, iedere maand is een maand teveel.

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    @ Enise en tirtilisko gefeliciteerd met jullie mannen
    @ Danjo jij met je hond. En ik bewonder je om de manier waarop je er nu mee om kan gaan, ik hoop dat het voor mij snel ook zo gaat worden!
    @ puzzycat, helaas welkom hier, dat je maar weer snel van de lijst af mag ;)
    @Mounia, wat een rot nieuws zeg! Je ongerustheid kan ik me helemaal voorstellen maar probeer moed te houden. Ik ga duimen dat het allemaal mee valt.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Komt allemaal goed LizaM
    We kennen allemaal ups en downs
    Voel me op het moment ook gewoon sterk dus dat scheelt ook

trouwens voor de belangstellende heb ook hyves
    danjokus.hyves.nl

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @mounia; jee wat een nieuws meid.... :( Een hele dikke knuf jou kant op.... Weet niet zo goed wat te zeggen, het lijkt me zo erg om zulk nieuws te krijgen. Sterkte meis!
    @puzzycat; jammer genoeg welkom hier. Hopelijk hoef je hier niet al te lang te blijven ;)
    @enise en tririllisko; gefeli met jullie mannen! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad?
    @hopes; ik ben al eens bij de gyn geweest wegens zware klachten tijdens mijn ongi. Heb toen een inwendige echo gehad en dat zag er allemaal mooi uit. Dat is 't enige wat ik weet.
    Ga na 't trouwen weer terug naar mijn HA, hij weet van onze wens en dat we al lang bezig zijn, dus krijg zo een vewijskaart mee, gelukkig.
    Mannetje moet dan ook nog 'n potje inleveren.
    Worden dus spannende tijden maar hopelijk ook met een goed plan vanuit de gyn ;)

Hier alweer weekend, lekker! Morgen ga ik voor mijn proefkapsel voor 't trouwen. Ben benieuwd!

Hopelijk met jullie verder alles goed meiden.
    Liefs

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @dames; trouwens.....nog maar een paar berichtjes en dan zitten we op de 200 pagina's!
    Misschien niet helemaal zo bedoelt, maar getuigd wel van steun en toeverlaat hier met elkaar! Toch?

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Absoluut Esser
    soms denk ik wel eens mag wel iets drukker zijn met posten
    Maar goed we hebben ook allemaal ons eigen ding natuurlijk

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @danjo; jij hebt trouwens je 2e meting morgen! Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina