Ik had gisteren mn uitgerekende dag. Ben lekker saampjes met mn mannetje en de 2 honden naar scheveningen geweest. Lekker wezen uitwaaien. En ondanks dat we veel gehuild hebben was het ook erg gezellig. 's avonds zijn we nog saampies naar de film geweest. Vorige week ben ik ongesteld geworden dus ik zit inmiddels in ronde 37. Ik mocht dus ook beginnen met de medicijnen voor de ivf. Ik heb nu een neusspray, synarel en dan moet ik volgende week dinsdag voor een echo om te kijken of ik mag beginnen met spuiten.
Hoi Danjo, Dikke proficiat! Ben heel blij voor je. Ikzelf ben vorige week bij de gyne geweest. Ze heeft me aangeraden om toch nu testjes te doen. Bloed laten trekken en mijn mannetje moet nu kwakje binnendoen. En dan afwachten dat alles toch in orde is. Moet nog afspraak maken maar zal voor woensdag 3/10 zijn normaal. Alleszins dan weten we waar we staan he. Succes nog allemaal!
Danjo! Wat geweldig! Gefeliciteerd! Het doet me echt goed te lezen dat het eindelijk zover is! Ben echt heel blij voor je! Echt super! Liefs, Lauwie
Je bent net voor me aan. Ik ben om 1 of andere vreemde reden niet bij de vorige ronde ingedeeld voor i.v.f (zal ik nog wel eens even vragen in mijn gesprek morgen). Kan ik eerst jouw ervaring lezen en er dan zelf net achteraan..ha..ha. Zal me benieuwen of ik ook eerst een neusspray krijg. Ik zit in Apeldoorn onder behandeling en als het echt spannend wordt moet ik naar Nijmegen. Veel sterkte met alles wat komen gaat
Even mezelf toegevoegd! Ik zie trouwens met mezelf erbij 46 'meisjes' en 3 zwanger?! (er stond 4) Danjo, je leven ís ook verandert, gefeliciteerd meis!!! Liefs, Daantje
helaas op naar ronde 15 na zoveel rondes weet ik niet eens meer hoe ik mijn verdriet ter woorden moet brengen..............
meis moed houden he komt allemaal goed dikke knuf voor jou even mn test uitslagen al zijn ze niet meer zo belangrijk Hier was alles super haha bloed was goed,sperma was super en had mn ei duidelijk gehad en toen zei ik ja dat klopt ik ben zwanger helemaal happy zei daar doen we het voor zei ze 10 oktober eerste echo
@tirtilisko Moed houden meisje, ik weet hoe het voelt. Wij zijn nu 2 en een half jaar bezig en af en toe wordt ik er moedeloos van. Dan zie ik weer wat lettertjes roze worden op het forum en denk ik; Er is nog hoop Ook voor ons! Groetjes Erna
hoi meid balen zeg dat je weer ongi bent geworden maar geef de moed niet op hopelijk komt er snel een mooiere tijd voor je en ben je zwanger
Bedankt meiden erg lief van jullie. Maar ik voel me nu gewoon slap moe wil het gewoon helemaal opzij zetten pffffffffffff
Ik zit in de 18e maand! De rondes weet ik niet. Bij elkaar geteld ben ik namelijk 24 weken zwanger geweest! 1x ruim 8 en de ander bijna 16... Mag ik mee schrijven, vandaag weer ongi geworden en ik wordt er moedeloos van...
@LOLA, geef de moed niet op meid! Ik ga voor mijn eerste i.v.f. en krijg volgende week mijn prikinstructie. Ik heb de uitdrukkelijke instructie gekregen om deze maand niet zwanger te worden! Vreemd maar waar! Dat heeft er mee te maken dat eerst alles stil wordt gelegd om daarna nogal heftig weer op gang wordt gebracht. Nou ja, ik stort me er wel in en hou jullie natuurlijk op de hoogte
Dag meiden, Inderdaad de moed niet opgeven. Wat ik niet meer durfde hopen is eindelijk gebeurd. Zoals je ziet ben ik zwanger. Hopelijk mag iedereen vlug volgen. Veel moed en succes allemaal