Even een vraagje, wil iemand mij op de lijst aanpassen naar 17 maanden? Dan is dat wat duidelijker en hetzelfde als bij de rest, ben daar zelf niet zo goed in! Alvast thanx...
Ik ben ook wel erg benieuwd ben nu ook een beetje misselijk dus denk dat ei er zeker aan komt Maar goed vanav nog ff klussen en morgen meten Jullie horen het morgen dr zit een mug op mn beeldscherm grrr
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 2 zwangeren in januari 2008 1 zwangere in februari 2008 1 zwangere in maart 2008 1 zwangere in April 2008 Nog geen zwangeren in Mei Nod Mei 15-05-2008: Yippieajee (21 mnd) 22-05-2008: Enise (15 mnd), Franka (18 mnd) 25-05-2008: Anouk (35 mnd), Linsey (19 mnd) 26-05-2008: Jesske (19 mnd) 29-05-2008: Mounia (ronde 19) 14/21-05-2008: Caruli (43 mnd) Nod Juni 03-06-2008: Burp2 (34 mnd), Jinky (23 mnd), Danjo (34 mnd) 04-06-2008: Esser (20 mnd),Puzzcat (25 mnd ) 05-06-2008: LizaM (18 mnd) 05-06-2008: Tirtilisko (24 mnd), Kipkip (30 mnd) 09-06-2008: Josien (24 mnd) 10-06-2008: Roosje83 (19 mnd) 13-06-2008: meisje1988 (17 mnd) Meisje aangepast
Goedemorgen ladies Nou hier bnij de gyn geweest en mn ei staat op springen ,,T was een mooi ei slijmvlies was goed Gisteren geklust en vandaag nog maar even voor de zekerheid Volgende week nog even bloed prikken en dan de 24e juni weer terug na de gyn hopelijk met goed nieuws
@ Danjo dat is mooi meis dat ze hebben verteld dat hij vandaag zal springen. Vandaag ook nog even klussen hihihihi en dan hopen dat het raak is lieverd. We duimen voor je
@ Danjo, fijn zeg dat het er goed uit zag en dat je ei op springen stond Ga maar snel klussen vandaag hahaha
Nou ja zeg! ik heb gewoon precies hetzelfde gehad! ben 1 keer bij gyn geweest omdat ik zo pijn heb en ziek ben van menstruatie, huisarts dacht aan endometriose, en dus ook inwendige echo gehad en ook bij mij zag alles er op het eerste gezicht goed uit... Mijn man wil nog niet gaan dokteren dus daarom zijn we niet verder gegaan met fertiliteitsonderzoeken. na de zomer gaan we wel beginnen.... hoop ik.....
Kan nog niet klussen mannetje is aan het werk Maar gisteren aaf nog ons best gedaan Vanav weer en dan is het enige wat we kunnen doen afwachten Het zou wel super zijn deze maand zwanger 22 en 29 mei mn uitgerekende datums komen dicht bij ,,zie er nu toch wel een beetje tegenop Maar goed we zien het wel we kunnen niks anders doen als afwachten en hopen
Wat goed ons topic heeft al 200 pagina's Trouwens meiden ik heb vandaag een sollicitatie gesprek. Ik hoop dat het goed zal gaan.
danjo: heel veel succes meid, en veel "klus" plezier hopelijk gaat het deze keer lukken! 200 pagina's alweer meiden hopelijk worden het er niet al te veel meer, en zijn we dit jaar zwanger heb ook geklust maar... weet helaas dat het niet lukt om zwanger te raken maar ach, voor de fun is het ook goed
Ja das ook weer wat Caruli We hebben ons best gedaan deze maand en gaan nog even door Dus ik hoop nu toch eens echt dat het raak gat wezen en ook gewoon goed gaat
bedankt meiden. oeps volgens mij is het niet echt op zn plaats nu ik lees dat ik heb neergezet van wat goed al 200 pagina's. Dacht er pas aan na het lezen van caruli's bericht waarin staat van '' 200 pagina's alweer meiden hopelijk worden het er niet al te veel meer, en zijn we dit jaar zwanger '' meiden ik bedoel wat goed dat we elkaar al 200 pagina's steunen.
haha meid ik snap je wel hoor idd goed dat we elkaar zo steunen. maar had liever de paginas niet gezien