Dank je Danjo, Héél fijn dat huishouden, heb er nu al geen zin meer in. Ik hoor de wasmachine piepen dat hij klaar is, er lonkt nog strijkwas naar me en ons bed wil ook graag opgemaakt worden. Ik hoop dat ik ze tevreden kan stellen en daarna nog wat leuks kan doen. Jij ook nog succes.
Ik ben bijna klaar scheelt ik ben erg poetserig dus k ben vaak zo klaar ..Hoef nu alleennog de keuken en mn was de laaste zit in de machine
Heb echt geen zin gehad in het huishouden vandaag, gelukkig heeft mijn mannetje echt super geholpen! Nu nog strijken en straks nog klussen..... soms begin ik het echt als een taak te zien
Gelukkig zit hier het klussen erweer op deze maand moesten we verplicht 2 keer Normaal klussen we zoiezo wel 3 a 4 keer maar verplicht is toch minder Maar heb zoveel gedaan vandaag in huis dat ik een rust dag heb Mannetje is morgen vrij dus die komt dan toch veel later in bed
Ach het hoeft niet altijd in bed Je moet toch wat doen om het een beetje leuk te houden Ik duim voor je Danjo!
Jessica gefeliciteerd meis! goeiemorgen allemaal! Ik lees bij heel veel dat jullie heel weekenden huishouden hebben gedaan...... ik zat het hele weekend op centre parcs! hahaha, nee, hoor ik doe weekendopvang voor kinderen met autisme en dat is in zo'n huisje op centre parcs.... heb dus geen weekend gehad, maar wel erg leuk gehad! Eigenlijk zou ik deze week weer moeten beginnen met om de dag klussen maar ik kan het niet opbrengen, vorige maand ook niet gedaan en dat is een stuk relaxter kan ik je zeggen, ik ga er na de zomer wel weer voor.. zeg ik heel stoer.......... hahahaha, denk dat ik er toch wel mee bezig blijf hoor, maar nu niet meer tegen mijn zin, is ook niet echt bevordelijk voor ons spannende sexleven hahahahahaha. Nou ik ga weer even wat aan het werk, de kinderen druppelen binnen... groetjes hopes
Yipie spannend Hopes doen waar jij je goed bij voelt meid Caruli poetse meid Zo weer maandag krijg zo iemand voor mn achtertuin die word opnieuw bestraat ,dus hij gaat ff kijken hoe en wat en dan moet ik strakkies ook wer werken
Goeie morgen dames, Lekker geslapen allemaal? Ik niet echt ben pas om 03.00u mijn bed ingekropen nadat ik er weer uit was. Had gisteren een discussie met mijn man over IUI en last minute zegt ie dat ie het niet gaat doen, nou ik balen als een stekker . Ik heb vanochtend mijn afspraak voor morgen afgebeld, ik zie het niet meer zitten dames. Is het echt zo moeilijk voor mannen om een beetje moeite te doen en over hun ego te stappen. Ach we zien wel waar het schip strandt. Liefs...
Goedemorgen damess Jessica gefeliciteerd! Dames ik voel de ongipijn weer komen, ja ja, zoals altijd weer hetzelfde gevoel, denk dat het dus deze ronde weer niets gaat worden
He goede morgen meiden! Hebben jullie een lekker weekend gehad? @Enise, balen meid, maar geef de hoop nog niet op! Geen boed geeft..... @Danjo, succes met je tuin! En werkse daarna! @Hopes, wat goed van je dat je er zo "relaxed"mee om kunt gaan! Doe waar je je goed bij voelt! @yippieajee, spannend hoor! Ik ga weer aan het werk! Geen tekenen van zwangerschap tot nu toe.Balen hoor hihi ik wou dat ik eens kotsend boven de wc hing Testen van de laatste bloedonderzoeken zijn trouwens wel binnen. We hebben geen aids, chlamidia enz!
Wat een leesvoer weer, haha. Jeetje, Roosje, vanwaar nu opeens dat hij niet meer wil? Mijn man stond ook niet echt te juichen dat hij naar het ziekenhuis moest, maar misschien scheelt het dat vrienden van ons nu ook zwanger zijn geworden dmv IUI. Weet hij in ieder geval dat hij niet de enige is... Is er nog kans dat hij zich bedenkt of heb je er een hard hoofd in? Sterkte in ieder geval.
Kipkip, hij zegt er nog niet klaar voor te zijn en wil het een paar maandjes op de natuurlijke manier proberen, hij vindt dat IUI een overhaaste beslissing is en een mislukkeling als hij er aan mee doet. Pffff sommige mannen en hun ego's grrrrrrrr. Ik kan hem wel overhalen maar dan is het met tegenzin en dat wil ik niet, ik wil dat hij er 100% achter staat en niet omdat hij onder druk is. Ik zie wel wanneer hij er klaar voor is, aan mij om slechts geduld op te brengen.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig img229.imageshack.us/img229/248/12685860op7.png 5 zwangeren in december 2007 2 zwangeren in januari 2008 1 zwangere in februari 2008 1 zwangere in maart 2008 1 zwangere in April 2008 Nog geen zwangeren in Mei Nod Mei 15-05-2008: Yippieajee (21 mnd) overtijd spannend 22-05-2008: Enise (15 mnd), 25-05-2008: Anouk (35 mnd), Linsey (19 mnd) 26-05-2008: Jesske (19 mnd) 29-05-2008: Mounia (ronde 19) 30-05-2008: Franka (18 mnd) 31-05-2008: Marieke1610 (18 mnd),Danjo (34 mnd) 14/21-05-2008: Caruli (43 mnd) Nod Juni 03-06-2008: Burp2 (34 mnd), Jinky (23 mnd) 04-06-2008: Esser (20 mnd),Puzzcat (25 mnd ) 05-06-2008: LizaM (18 mnd) 05-06-2008: Tirtilisko (24 mnd), Kipkip (30 mnd) 09-06-2008: Josien (24 mnd) 10-06-2008: Roosje83 (19 mnd) 13-06-2008: meisje1988 (17 mnd) 13-06-2008: Eef (26e mnd) Yippie spannend meid Ik heb mn zelf ook ff verplaatst na 31 mei [/quote]
@Roosje meid dat je man nu ineens niet meer wilt meedoen met de iui (aan de ene kantkan ik hem wel snappen maar aan de andere kant ) Wat jammer dat je,je afspraak van morgen hebt afgezegd. Jullie waren zo dicht bij de iui. Maar zoals je zegt meis je man moet er wel 100% achter staan dan voel jij je ook veel beter dan dat het ''moeten'' is geworden Ik heb vandaag om 11.20 een fm ik hoop dat er wel wat te zien is En ow ja trouwens meiden ik heb de clomid tabletjes alle drie tegelijk ingenomen maar, aan roosje is verteld dat ze het over de dag moet verdelen dus in de ochtend, middag en avond. Heb ik het nu verkeerd geslikt
@ Enise ik hoop ook niet dat er iets fout is gegaan of dat omdat ik het verkeerd heb geslikt weer een ronde voor niks zal zijn. Hoe is het met jou meid Las het net van je ongi pijn grrrrrrr Je hebt 29 mei die hsg ik hoop dat het niet eens nodig is en je meteen zwanger bent in deze ronde