yustin: geen idee meid ik heb ook een operatie gehad met hsg en leo voordat ik begon met ivf ik heb wel endo en daarom kan ik alleen ivf nog doen maar misschien hoeft dat bij jou zo niet te zijn en kun je aan de iui en ligt het alleen aan het zaad van je partner. als je hsg al goed was enzo,,, heeel veel succes meid
Hey meiden, Jeetje wat is er een hoop gekletst zeg! Weet gewoon niet meer op wie ik allemaal wou reageren, dus maar even algemeen, iedereen heel veel knuffels en succes! En zo te horen is iedereen van t weekend druk aan de schoonmaak geweest, hihi... Bij iedereen alles weer fris! Ik ben gisteren naar de ha geweest, nu gaan we eerst het zaad van mn mannetje laten onderzoeken en van daaruit verder kijken, ben benieuwd! Nou meiden, ik ga mezelf maar weer eens nuttig maken, tot snel allemaal!
Hoi meiden, Lekker aan het genieten van het mooie weer? Ik ben vandaag zo blij dames, er is een wonder gebeurd. Mijn man maakte me vanochtend wakker met de mededeling dat we naar het ziekenhuis moesten voor onze afspraak, zeg ik nee die heb ik gisteren afgezegd. Zegt hij ik heb weer een nieuwe laten maken, omdat ik alles wil doen wat jou gelukkig maakt. Ik stond echt met mond vol tanden, was blij dat hij er zelf mee kwam zo weet ik ook dat hij er 100% achter staat. Zo gezegd zo gedaan naar het ziekenhuis geweest, eitje was 11.5mm waar de gyn heel blij mee was. Ik heb vrijdag weer een echo, IUI mocht plaats vinden als de ei 18mm was en de zaad er goed voor was. Mocht de ei 18mm zijn en de zaad niet goed genoeg voor IUI dan wordt het meteen ICSI waar ik natuurlijk niet op hoop want ikzie zo tegen het spuiten en de punctie. Pfff wat een verhaal zeg, sorry dames moest er gewoon even uit. Liefs Roosje...
@roosje wauw wat goed nieuws!wat een verrassing! en stel het word icsi dan zal de punctie ect wel meevallen,het gaat tenslotte dan maar om 1 eitje (als ik het goed begrijp) veel succes! @tirtirlisko wat goed je ei!klusse! @yustin ik heb geen ervaring met iui/kijkoperatie ect,maar ze konden toch zien bij de gsg of je eventueel endo zal hebben? en dat heb je niet dus waarom een operatie? zo te lezen zijn al jullie huisjes lekker schoon!ik ga ook maar eens aan de slag,succes IEDEREEN! liefs mounia
@Roosje, he wat goed meid! Super joh dat hij er nu zelf mee kwam. En wel lief ook natuurlijk dat hij zelf een afspraak had gemaakt... En nu maar hopen dat het zaad van goede kwaliteit is en je aan IUI kunt gaan beginnen, spannend hoor! Ik heb trouwens nog even een vraagje, donderdag moeten we zaad inleveren van mijn man, nu staat daarbij dat je minimaal 2 en maximaal 7 dagen geen zaadlozing mag hebben gehad. Nu ben ik net ongi geweest, was gisteren over, dus al meer dan 7 dagen niet geklust... Wat denken jullie nu dat beter is? Vanavond toch nog klussen ookal is het dan minder dan 2 dagen geleden? Ik dacht zelf van wel, maar hoor graag jullie mening, alvast bedankt!
roosje: wat een goed nieuws zeg ik hoop echt dat jullie iui kunnen doen. meisje: ik zou als er min 2 dagen voor de test geen lozing mag zijn nu geen sex hebben het zaad heeft zijn tijd nodig om een hoeveelheid te kweken en als je nu sex dan is er misschien overmorgen niet genoeg aanwezig in het potje.. en anders evt even bellen en vragen of het zaad ouder dan 7 dagen nog goed genoeg kan zijn
Mounia, ja zekers mijn dag kan gwn niet meer stuk. Er waren er 2 eitjes 1 van 10mm en de ander van 11.5mm, maar toch hoop ik niet op ICSI want punctie is verschrikkelijk (pijnlijker dan HSG is me verteld, en heb toch al geen goed ervaring met HSG). Maar goed we lopen niet voor en ik laat het op me afkomen. Schoonmaak ze en tot morgen! Meisje, ja was ook helemaal happy. Mij werd verteld dat ik de avond ervoor geen gemeenschap mocht hebben. Ik zou als ik jou was (en je kan het opbrengen) om toch te wachten tot donderdag na het inleveren van de sperma maar ja aan jou om te beslissen. Caruli, bedankt meid ik hoop het ook.
Hey meiden, heb toch maar even het ziekenhuis gebeld, en die zeiden ook dat veel langer dan 7 dagen ook niet goed is, dus als we vanmiddag nog klussen bijv. dat het dan niet zoveel kwaad kan. Ik dacht zelf ook, dan zit er op bijv 4 uur na ook 48 uur tussen en anders is t iets van 12 dagen geleden.. En dat lijkt me ook best "oud" Dus ga dat toch maar zo doen. T gaat met niet zo zeer om de gemiste kluskans, ik heb meestal toch een wat late eisprong, wist gewoon niet goed wat de beste kwaliteit zeg maar zou geven, dus hoop maar dat dit goed is dan. Maar wel erg bedankt voor de adviezen!
Roosje, wat fijn dat je man dit gedaan heeft! Ik ga voor jullie duimen dat het super zaad is zodat je voor IUI kan gaan.
Liza, je bedoelt mij waarschijnlijk en niet Meisje. Het is mijn man niet mijn vriend, maar ben ook super blij nu afwachten wat de echo vrijdag te zeggen heeft.
Dank je Danjo, ja ben er ook heel blij om eerlijk gezegd. En met blij bedoel ik dat ik nu weet dat mijnman er 100% achter staat en ook omdat mijn gyn blij is met het eitje van 11.5mm aangezien ik er nauwelijks verstand van heb. Nu maar hopen dat de zaad goed genoeg is.
Volgens de verpleegkundige moet die Pregnyl 36 uur voor het insimineren gespoten worden zodat het eitje springt/of op springen staat. Moet je eerlijk zeggen dat ik me er niet echt in heb verdiept omdat dat nogal een obsessie kan worden voor mij, ik laat het op me afkomen.
goeiemorgen allemaal! even een bannercheck hoor.... Voor veel meiden erg spannende dagen en staat er voor veel van jullie een hoop te gebeuren. Ik hoop voor iedereen het beste! xx
Goeiemorgen meiden. Zoals jullie weten heb ik maandag mijn fm gehad het was toen 21mm de gyn zei dat hij of maandag of dinsdag of woensdag zou springen. Maaaaaaar nu heb ik al sinds maandag een negatieve ovu test hoe kan dat?