Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Meid zoals ik je al zei
    Niet bij iedereen werken die dingen
    en ik geloof dat je ze ook het beste 2 maal op een dag kan gebruiken om je piek niet te missen

2. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hey girls,

Even hart luchten hoor...... Op mijn werk zitten veel "jonge" meiden in mijn team die dus allemaal wel huisje boompje beestje gaan krijgen... voor mijn gevoel ben ik dan ook al 20 keer ingehaald door alles en iedereen. Ik schaam me diep maar ik vind zo dat ik nu eens aan de beurt ben! ben het beu altijd enthousiast voor een ander te moeten zijn, ben het beu om telkens weer op kraamvisite te gaan bij een kind van een ander, ben het beu iedere keer weer een luiertaart te maken en te zeggen dat ik zo blij voor ze ben.
    Op mijn werk is het echt aan de lopende band, komen er straks weer vier terug van verlof, heeft de volgende zich alweer gemeld. Word er wanhopig van.
    Heb een klote dag vandaag, voel me zo ontzettende miskleun gewoon! wat is er mis met ons! waarom lukt het niet! Ik ga me bijna schamen om te zeggen dat we al 2 jaar bezig zijn maar het niet lukt! Iedereen is binnen 4 maanden zwanger......
    sorry....

3. mvf

mvf Lid

May 16, 2008
    5
    0
    0
    slagharen
    hallo danjo,

ja ik wil ook wel op de lijst mijn nod was 19 mei en heb trouwens voor het eerst echt het gevoel dat ik weer zwanger ben. heb namelijk grotere borsten ben licht in mijn hoofd en ontzettend miselijk sochtend en niet te vergeten ben nu twee dagen overtijd

groetjes mvf

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    MVF testen dus
    Ik zal je er straks even op zetten meid

Hopes wat herkenbaar
    Maar onze tijd gaat ook komen dikke knuf

Mounia,tirtilisko en roosje hoe hebben jullie het gehad?

5. hopes idd heel erg herkenbaar!

maar stort hier maar lekker even neer..
    van mij krijg je een dikke knuffel..

liefs yippie

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

5 zwangeren in december 2007
    2 zwangeren in januari 2008
    1 zwangere in februari 2008
    1 zwangere in maart 2008
    1 zwangere in April 2008

Nog geen zwangeren in Mei

Nod Mei

15-05-2008: Yippieajee (21 mnd) overtijd spannend
    19-05-2008: mvf
    22-05-2008: Enise (15 mnd),
    25-05-2008: Anouk (35 mnd), Linsey (19 mnd)
    26-05-2008: Jesske (19 mnd),Yustin (13 mnd)
    29-05-2008: Mounia (ronde 19)
    30-05-2008: Franka (18 mnd)
    31-05-2008: Marieke1610 (18 mnd),Danjo (34 mnd),Eef16
    14/21-05-2008: Caruli (43 mnd)

Nod Juni

03-06-2008: Burp2 (34 mnd), Jinky (23 mnd)
    04-06-2008: Esser (20 mnd),Puzzcat (25 mnd )
    05-06-2008: LizaM (18 mnd)
    05-06-2008: Tirtilisko (24 mnd), Kipkip (30 mnd)
    09-06-2008: Josien (24 mnd)
    10-06-2008: Roosje83 (19 mnd)
    13-06-2008: meisje1988 (17 mnd)

Yippie al eens gestest

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Zo, wat een hoop gekletst hier!

Roosje, ik vind het helemaal super voor je dat hij er toch voor gaat, ik hoop dat het nu maar snel raak zal zijn.

Voor alle anderen in spannende tijden duim ik ook.

Oh ja, voor Yustin, ik weet dat een vriendin van mij ook eerst een kijkoperatie voor de IUI behandeling moest ondergaan terwijl ik in een ziekenhuis 5 km verderop gewoon met IUI kan beginnen. Mijn gyn zegt dat als ze niks in eerdere onderzoeken kunnen vinden, ze ook niet gaan opereren. Ben ik overigens wel blij mee...

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Hopes, dit is zo herkenbaar. Maar zoals Danjo zegt onze tijd komt ook nog. En je moet je altijd bedenken dat je vaak alleen de verhalen hoort van mensen die snel zwanger zijn geworden!
    Dikke knuffel!

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Mvf, spannend! ik duim voor jullie

10. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    @Hopes, heel begrijpelijk hoor dat je je zo voelt! Je krijgt er ook af en toe het heen en weer van, van al die "leuke" bevalling/zwangerschap/kinder verhalen... Ik hoop echt dat jouw/onze tijd heel snel gaat komen! Blijven duimen...

11. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    heey meiden,

had het een beetje drukjes,
    maar ik ben in een goeie bui want me man en ik gaan ons aanmelden als pleegouders :D
    aanstaande maandag moet ik voor het eerst naar zo'n informatieavond,heb er zin in!
    en dank je wel tirtilisko en roosje voor alle info en steun! ;)

@hopes ow wat herken ik mezelf zeg in jou verhaal,soms ben je het even helemaal zat!
    ik kan je gevoel goed begrijpen :(
    geen woorden die eigenlijk jou verdriet kunnen wegnemen,maar alsnog meid het komt goed ik weet het zeker,ooit is het JOU dag!

@danjo helaas heb ik niet in rotterdam kunnen komen vandaag,dus we hebben het verzet.

12. hah danjo nee dat heb ik nog niet en ik moet eerlijk zeggen ik was het ook nog niet van plan.. ik heb zo'n bagger cycles dat ik soms denk ik word toch ongi.. zaterdag of zo denk ik man lief ook thuis
    is wel slim mocht er eerder wat zijn hoor jullie het wel hoor.. lief dat je er naar vraag,,

heb zo vaak negatieve testen gehad dat ik vroeg testen een beetje heb afgeleerd..

liefs yip

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Heel slim van je
    Ik zal je dan ff verzetten op de lijst vanmiddag

Mounia jammer meid volgende keer beter

Zo ik moet zo al werken
    Dus een vroege vogel hier

14. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    zit te huilen voor mijn scherm, wat een lieve opbeurende woorden allemaal! zo fijn dat jullie mijn gevoel herkennen, voel ik me er minder schuldig over...

Heb gewoon even een labiel moment..haha, maar dat komt gauw weer goed hoop ik...

Lieve schatten, bedankt en ik blijf hopen dat jullie en mijn wens snel uit komt!

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goeiemiddag dames,

Lekker geslapen allemaal, ik heb wel gebroken geslapen. Zometeen ff joggen en picknicken met een vriendin van me. Ik neem de kleine mee, want zij heeft ook een kleine in haar leeftijd. Wens jullie een fijne dag dames.

Danjo, de afspraak is verzet.
    Hopes, hoe moeilijk het ook is je moet sterk blijven en in je achterhoofd houden dat ook JIJ een keer aan de beurt komt. Dikke knuf voor jou...
    Kipkip, ja daar ben ik ook blij om. Het besef is er eerlijk gezegd nog niet, ik denk zodra ik moet spuiten dat het dan wel doordringt dat ik al een stap verder ben.
    Mounia, graag gedaan meid en laat ons weten hoe het was gegaan. Ik heb maandag mijn eerste cursus-avond als pleegouder dus ben benieuwd.
    Yippie, begrijpelijk meid zo zou ik het ook gedaan hebben. Na al die tegenslagen leren we onze lesje wel. Hoop op een positieve test zaterdag.
    All, denk aan jullie!

16. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wat een hoop gekletst is er hier zeg :D

hier nog steeds geen ongi te bekennen...

hoe is het met de rest hier?

ik moet zo weer weg, maar kom snel even goed bijlezen ;)

17. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Spannend Caruli! Dus nu is het voor drie meiden super spannend?! En Enise, hoe is het met jou?
    Ik duim voor jullie en de anderen!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames, ik had een vraagje misschien dat iemand me een antwoord kan geven hierop. Tot hoe lang kunnen zaadcellen gespaard worden om een goede kwaliteit te krijgen voor een spermatest? Ik bedoel bederven ze al men bijna een week geen gemeenschap heeft gehad?

Het zit namelijk zo, toen mijn man hoorde dat zodra het eitje groot genoeg is ik dan moet spuiten en hij vervolgens zijn zaad weer in moet leveren, nu wil hij dat de geleverde zaad goed genoeg zal zijn voor de IUI zodoende dat hij nu denkt dat geen gemeenschap hebben tot die tijd voor een goede kwaliteit zorgt maar bij mij klinkt het onlogisch, heeft hij gelijk?

19. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    het beste is tot 4 dagen voor de test geen sex te hebben
    maar min 2 zeker!.
    heel veel succes meid

20. Neentje