Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hier is die regel ook meid 3 dagen voor samenlevingstest,IUI geen zaadlozing

Zo hier weer terug van het werk
    Moet eigenlijk in huis heel wat werk doen pfff
    Ga nu eerst een machine aanzetten

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Jij ook bedankt Danjo. Hoe groot is de kans dat ik zaterdag al geinsimineerd kan worden indien mijn eitje morgen 18mm is? Wil voor de zekerheid weten of ik wel of geen gemeenschap mag hebben vandaag.

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ik zou het niet doen
    ik denk als ie morgen 18 mm is dat ie zaterdag op 20 zit dat is bij mij eisprong
    anders bel je voor de zekerheid het zh op

4. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames,

Ben vandaag helaas ongesteld geworden. Moet dus 29 mei naar het ziekenhuis voor een HSG onderzoek.. moet maar he? Het valt op CD 8, hebben het dus goed berekend :)

5. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

5 zwangeren in december 2007
    2 zwangeren in januari 2008
    1 zwangere in februari 2008
    1 zwangere in maart 2008
    1 zwangere in April 2008

Nog geen zwangeren in Mei

Nod Mei

15-05-2008: Yippieajee (21 mnd) overtijd spannend
    19-05-2008: mvf
    25-05-2008: Anouk (35 mnd), Linsey (19 mnd)
    26-05-2008: Jesske (19 mnd),Yustin (13 mnd)
    29-05-2008: Mounia (ronde 19)
    30-05-2008: Franka (18 mnd)
    31-05-2008: Marieke1610 (18 mnd),Danjo (34 mnd),Eef16
    14/21-05-2008: Caruli (43 mnd)

Nod Juni

03-06-2008: Burp2 (34 mnd), Jinky (23 mnd)
    04-06-2008: Esser (20 mnd),Puzzcat (25 mnd )
    05-06-2008: LizaM (18 mnd)
    05-06-2008: Tirtilisko (24 mnd), Kipkip (30 mnd)
    09-06-2008: Josien (24 mnd)
    10-06-2008: Roosje83 (19 mnd)
    13-06-2008: meisje1988 (17 mnd)
    18-06-2008: Enise ( 16 mnd)

Balen Enise maar op na de HSG
    ik heb je maar op de 18e gezet

6. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja probeer lekker positief te blijven! Heb er zo'n zin in haha :)

Kan je de datum wijzigen in 15 juni? Dank je!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Danjo, thnx meid!
    Enise, balen meid maar na een HSG heb je meer kans op een zwangerschap ;)

8. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het Roosje!

9. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @hopes; kop op meis! Inderdaad hebben we allemaal wel eens een dip.........herken dat wel. Maar gelukkig klaart 't bij mij na een aantal dagen op. Knuf jou kant op!
    @mounia; hoe is 't nou met jou meid? Alles een beetje kunnen zakken?
    @roosje; super dat je mannetje er nu helemaal voor gaat! :)

@andere dames; er wordt zoveel gebept hier.....:) :) Hopelijk met jullie alles goed!

Hier alweer weekend.......helemaal lekker voor de komende 4 dagen! Nu nog 6 weken tot de grote dag, erg spannend! liefs

10. stiekem even zeggen dat het hier nog rustig is morgen testen,,
    jullie horen het@@

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    spannnend Yippie
    Ik ga zo na het werk
    maar goed hoop dan vanmiddag op rose nieuws knuf

@esser ja dat gaat nu wel lekker snel jah

12. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    yippie: en en en?
    hopelijk kom je straks met goed nieuws ;)

13. :( helaas geen goed nieuws :( :(

De test is niet positief dus het zal wel weer een bagger cycles zijn of zo..
    Daar word ik zo moe van...........

Maar ja als dan nu de ongi maar een keer doorbreekt is er weer echte duidelijkheid..

lieve danjo dus nog geen rose knuff was het maar zo..

lieve caruli helaas geduld is nu nog steeds belangrijk..

lieve allemaal suc6 met alles.. wachten klussen.. of gewoon even nergens mee bezig zijn..

liefs yippie

14. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    @yippieajee Meid wat ontzettend balen zeg... Nu maar hopen dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit is niks zo! In ieder geval een hele dikke knuff van mij!

15. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    yippie: ow jee balen meid :(
    ja ons geduld word erg op de proef gesteld he
    van alle dames hier..
    meiden kop op he
    wij zijn al 4 jaar bezig en hebben nog steeds hoop
    dus hou moed dit word het jaar voor ons allemaal
    afgesproken? ;)

16. Dilady

Dilady Lid

Feb 12, 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Hoi dames, mag ik ook bij de lijst 'langer dan een jaar bezig'? We zitten nu in ronde 17 en ik heb net mijn ziekenhuisonderzoeken afgerond. Gisteren HSG gehad, dus ik hoop dat de weg nu vrij is. Het deed ongelooflijk veel pijn ](*,) , maar het blijkt dat veel mensen zwanger worden na een HSG. Heeft iemand hier ervaring mee? We staan nu een half jaar in de wacht, mocht er dan nog geen positief nieuws zijn mogen we starten met behandelingen.
    Groetjes, Didi

17. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Enise, balen meid, ik duim voor je dat de HSG mee gaat vallen een nog beter resultaat zal geven!

Yippieajee, ook voor jou balen, hopelijk kun je snel gaan voor een nieuwe ronde.

Dilady, helaas welkom hier. Vervelend voor je dat het HSG zo pijnlijk was. Zelf nog geen ervaring (over ongeveer 1,5 maand mag ik). Ik ga voor je duimen dat iets moois mag opleveren.

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Enise en yippieajee wat rot nieuws weer meiden :( enise op naar de hsg ik hoop dat het deze ronde el raak zalzijn. jippieajee voor jou atuurlijk meis.

@dilady meid helaas welkom hier :(

@ all meiden ik heb zoals jullie al weten vanaf de dag van mijn fm ovu testen gebruikt, maar nog steeds geen posi test in handen gehad. mijn ei was dus afgelopen maandag 21mm als hij er nu nog zou ziteen zou het eitje nu dus 29mm zijn maar dat lijkt me wel erg sterk de gyn zei dat hij maandag,dinsdag of woensdag springen. dinsdag geklust. maar ik heb al sinds dinsdag pijn in mijn ondrbuik echt hele gemene steken. vooral nu het doet megapijn vooral als ik bijvoorbeeld nies. En ik heb ook echt ongi pijn zoals ik normaal ook tijdens mijn ongi heb lage rug pijn, pijn in mijn knieën mischien echt raar maar als ik ongi moet worden krijg ik echt pijn in mijn knieën. Wie heeft nog meer zulke kwaaltjes na de eisprong ( ik bedoel ik hoop natuurlijk dat ik mijn ei sprong heb gehad, ondanks de negatieve ovu testen)

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    oww jaa hahaha ik heb gisteren bij de kruidvat een famillie zwembad gekocht eigenlijk voor ijn neefjes. Maar gisteren had ik ineens zin om een lekker warme bad te nemen. Voor die rugpijn. Helaas heb ik geen bad dus hoe eigenweis ik ben ik heb het zwembad in de woonkamer oplatenpompen aaan mijn man met de tuinslang gevuld en met emmers warm water erin gedaan. Het werdt maar niet warm dus ben ik in het koude bad gaan liggen hihi :oops: Mijn man heeft wel duizendkeer gvraagd hoe ik van plan was dat hele bad weer te legen. En ik maar eigenweis jaa doe ik wel met emmers. Maar mijn god :confused: met emmers hebbben we er wel een uur overgedaan om het leeg te krijgen. Gelukkig hielp mijn man me wel hihi maar echt nooooooooit meer hahahah

20. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Dilady: ik heb in deze ronde ook een HSG gehad. De uitslag was goed en ook wij moeten weer een half jaartje wachten. Of de HSG al effect heeft gehad, weet ik pas aan het einde van volgende week. Veel succes!

Tirtilisko: ik ben dus niet de enige die lekker eigenwijs kan reageren ;) Zijn er ook foto's gemaakt van jullie binnenzwembad? Ik krijg van jouw verhaal helemaal een beeld voor me.

Even voor iedereen:
    Helaas kan ik door de week niet zo héél veel posten. Ik haal het altijd in de weekenden in. Sorry dat ik daardoor niet altijd direct op verhalen reageren, maar ik doe mijn best!

Groetjes Franka

Share This Page