Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    :D Geweldig verhaal, ook al ken ik je niet ik zie je zo in het bad zitten. Wel lief dat je man wilde helpen.

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Whaaaaaaaaaaa heb ik eindelijk een posi ovu test kan het nog steeds niet geloven had de moed al helemaal verloren d8 dat ik geen eisprong had gehad. Maar toch echt posi mounia heeft hem ook gezien zij zegt ook posi ik ben zooooo happy (en dat voor een ovu test) maar jah na 2 jaar :) nu is de vraag die ovu test geeft posi aan 24 of 48 uur voor je ei wanneer zullen we dan klussen vandaag morgen overmogren of anders

3. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Wat fijn tirtilisko!
    Bij mij komt dan mij eisprong ook wel eens later! Ik heb wel eens 5 dagen na mij positieve test een eisprong gehad. En dat weet ik heel zeker om dat ik die op een echo bij de gyn gezien (samenlevingstest). Dus stop niet te vroeg met klussen is mijn advies! Beter een keer te veel, succes!

4. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @enise; succes met je hsg meid! Duimen......komt helemaal goed! ;) (= zend positieve gedachten naar je...!)
    @tirilisko; jippie, posi ovu test! Helemaal super!
    @yippieajee; balen meid......had graag anders voor je gehoopt.....!
    @dilady; helaas......maar toch welkom hier...!

Hier vanavond met vrienden op pad, gezellig! Morgen naar de stallen, erg lekker met de mooie weer nu! Verder is 't weekend wel rustig. En bij jullie dames?
    liefs

5. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @tirtilisko; wat een verhaal zeg......ben erg visueel ingesteld, dus zag 't al helemaal voor me! hahahaha :) :) :)

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    bedankt meiden :) hihihi ja idd was enorm grappig nu ik zo ook even denk en dat ook nog midden in de woonkamer hahahah

7. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Twee kraamvisites.... :rolleyes:
    Eten met vrienden, en een pokeravond, eens kijken of we wel geluk in het spel hebben ;)
    En de rest?

8. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    Wij hebben van het weekend lekker rustig met zn tweetjes, beetje rommelen in huis en mss nog even de stad in, lekker een weekend geen plannen, dus heerlijk releaxen! De rest nog plannen?

Wij hebben trouwens gisteren het zaad van mijn mannetje ingeleverd voor onderzoek, horen binnen 8 dagen uitslag, dus dat is voor een vrijdag, spannend!

9. burp2

burp2 Lid

Feb 18, 2008
    69
    0
    0
    Dag dames,

Ben sinds gisteren weer terug uit Schotland. Aanrader!

Vandaag eind-gesprek OFO gehad. Zover ze kunnen zien is er niks aan de hand. Onze kans is dus 60%. We moeten een half jaar klussen en anders wordt het een soort van IUI.
    In september kunnen we langskomen voor HSG.

10. Dilady

Dilady Lid

Feb 12, 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    @burp2, waarom moet je zo lang wachten op een HSG? Ik hoor overal andere procedures, vreemd dat dat niet in elk ziekenhuis hetzelfde is. Wij hebben binnen 2 maanden alle onderzoeken gehad. Op de dag dat ik mijn bloeduitslagen kreeg heb ik gelijk mijn HSG gehad. Daarna valt het dan ook gelijk dood, want nu moeten we een half jaar wachten/oefenen. Dan nog een vraagje aan jou: hoe bereken je dat je kans 60% is? Sorry hoor, ik moet nog heel veel leren.. :oops:

Ik mag morgen werken en morgenavond een feest met bbq! Gezellig!

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hoe gaat het met jullie?

Ik ben vanochtend met manlief naar de ziekenhuis gegaan voor de 2fm, ze zag een mooie eitje van 17.6mm waar ze heel blij mee was. Na de echo moest ik nog een LH test doen om te kunnen bepalen wanneer de IUI plaats kon vinden, dus zo gezegd zo gedaan. De test was negatief, heb net mijn Pregnyl spuit er in zitten en zondagochtend word ik geinsimineerd als de zaad goed is. Spannend allemaal zeg, voordat ik pregnyl spoot had ik wel last van mijn eileiders hoort dat erbij?

Ik dacht dat het spuiten een pijn zou doen maar nee het viel reuze mee en zou het zo weer doen haha. Ow ja en we moesten vandaag voor de zekerheid van de gyn gemeenschap hebben, want voor een zaad met slechte/verminderde kwaliteit was het beter als er vaker een zaadlozing was dus weer zo gezegd zo gedaan en vanmiddag de kans gegrepen en straks weer *uhum*. Ik hoop echt dat deze IUI lukt want zie tegen ICSI op wat onze volgende stap zou zijn als IUI niet lukt.

Maar goed we blijven positief.

12. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @tirtilisko hahaha ik zie het ook helemaal voor je je binnenzwembad! wat zullen jullie lang bezig zijn geweest met dat water er weer uithalen zeg haha
    en wat goed je ei! :D

@roosje fijn dat het spuiten meeviel!
    ik hoop dat het zaad zondag op en top is!
    probeer positief te blijven denken idd,ik hoop dat dit jou ronde word meid!

@Dilady helaas welkom hier, en veel plezier morgenavond bij de bbq!

@meisje1988 spannend zeg!ik duim voor een goeie uitslag vrijdag!
    en lekker relaxen meid! ;)

@burp2 ik hoop dat de iui ect niet door hoeft te gaan dus lekker voor die tijd zwanger bent!

@franka geeft niks meid!lekker posten waneer je tijd hebt ;)

@esser gezellig! hier gaat alles z'n gangetje , we hebben ons ingeschreven voor pleegzorg en ik hoop dat we doorkomen!

@enise balen meid :( * zucht*

@yippie en jij ook balen zeg!

zoals jullie zien is het erg laat haha,me man is net gaan slapen,we hebben net de hele nacht lopen kletsen.
    we zijn zo benieuwd naar het hele pleeggebeuren,we hopen zo dat t allemaal snel en goed zal gaan komen.
    maar ja, eerst maar eens maandag naar de eerste infoavond.

@voor de anderen heel veel dikke mounia knuffels! :D

13. Goeden morgen

iedereen bedankt voor de lieve woorden hier is nog steeds geen ongi..
    we wachten af.. we wat koppijn en dat is meestal een voorteken...

liefs yippie

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goeie morgen dames,

Sorry dat ik gisteren niet op iedereen heb gereageerd, maar ik was zooooooooooooo moe gisteren dat ik na mijn ego berichtje meteen ben gaan slapen. Ben vandaag gesloopt opgestaan, hoofdpijn en rugpijn en gisteren voor het slapen dizzy geworden. Weet alleen niet of dat door Pregnyl kan komen?

Mounia, thnx meid ik blij zeer zeker positief! Leuk om je zo posi te zien over pleeggebeuren, het is en blijft spannend totdat je een kindje geplaatst krijgt. Ik hoop dat je erdoorheen komt meid, we horen hoe het is gegaan maandag bij jou.
    Yippie, hier draaien mijn duimen nog steeds voor je dat die :evil: 9 maanden wegblijft.
    Dilady, welkom jammer genoeg!
    Tirti, fijn om te weten dat je een ei hebt nu hopen op een goede afloop en een gezonde zwangerschap zonder enige behandeling.
    Meisje, veel suc6 en we horen het vrijdag wel van je!
    Franka, take u'r time meid en voel je zeker niet verplicht.
    Burp, ik hoop zo voor je dat je die IUI niet meer hoeft te doen.
    All,ben jullie niet vergeten en duim ook voor jullie.

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Dilady welkom hier

@roosje spannend zeg wij gaan duimen

@ Yippie wat een kut zooi zeg grrrr

@ Tirtilisko wat een muts ben jij ook zeg hahahahha

@ all ben de helft al weer vergeten oeps

Gisteren een mega drukke dag gehad
    werken daarna na vriendinnetje ,samen maar bedacht dat we uit eten moesten gaan met de mannetjes
    Dus na huis douchen etc na de stad lekker gegeten ,,daarna op een terrasjes gezeten
    toen nog even ergens binnen op lekkere chill stoelen
    waren om half 2 thuis
    vandaag ff wat poetsen en wassen ,en dan om 5 uur bbq bij neef van danny ,dus zal wel weer laat worden

16. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

5 zwangeren in december 2007
    2 zwangeren in januari 2008
    1 zwangere in februari 2008
    1 zwangere in maart 2008
    1 zwangere in April 2008

Nog geen zwangeren in Mei

Nod Mei

15-05-2008: Yippieajee (21 mnd) overtijd spannend
    19-05-2008: mvf
    25-05-2008: Anouk (35 mnd), Linsey (19 mnd)
    26-05-2008: Jesske (19 mnd),Yustin (13 mnd)
    29-05-2008: Mounia (ronde 19)
    30-05-2008: Franka (18 mnd)
    31-05-2008: Marieke1610 (18 mnd),Danjo (34 mnd),Eef16
    14/21-05-2008: Caruli (43 mnd)

Nod Juni

03-06-2008: Burp2 (34 mnd), Jinky (23 mnd)
    04-06-2008: Esser (20 mnd),Puzzcat (25 mnd )
    05-06-2008: LizaM (18 mnd)
    05-06-2008: Tirtilisko (24 mnd), Kipkip (30 mnd)
    09-06-2008: Josien (24 mnd)
    10-06-2008: Roosje83 (19 mnd)
    13-06-2008: meisje1988 (17 mnd)
    15-06-2008: Enise ( 16 mnd)

Dilady wanneer is je nod
    ik weet dat je 17mnd bezig bent maar niet je nod

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Thnx Danjo.

18. he lieverds

nou daar is ie dan eindelijk na 42 dagen een ongie..
    normaal altijd last en steken etc maar nu gewoon.. pff

tja en wanneer weer een nod is de vraag.. doe maar 28 juni dat is 35 dagen..

liefs yippie die blij is met de duidelijkheid,,

19. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    @yippieajee He meid, wel balen dat je ongi bent natuurlijk, maar je hebt nu gelukkig wel duidelijkheid, dat afwachten is ook maar niks he! Nu heel veel succes weer in deze ronde, even afwachten wanneer je NOD wordt dan, in ieder geval dikke knuffels!

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Yippie, eindelijk verlost van de onzekerheid. Nou suc6 deze ronden!

Zo dames de zenuwen gieren door mijn lijf voor de IUI morgen, ben zo benieuwd hoe het allemaal aan toe zal gaan en vooral of ik die wachtweken met suc6 doorheen kan.

Share This Page