het is hier wel droog maar het is echt kut zo dat weer flink benauwd bewolkt en er zal vast straks weer een bak mt regen na beneden komen Ik ga zo maar even met mn hond lopen en dan an het werk ,,en dan heb ik weekend
Caruli daarom heb ik je ook onder aan de lijst gezet en jij komt ook regelmatig aan en als je er ff niet bent weten we dat ook Maar linsey anouk en nog 1 lees ik verder ook niks van dus vandaar eraf gehaald
enise: veel succes Danjo: o meissie...elke maand fdoet dat moment weer even pijn. dikke knuffel en ik leef zo met jullie mee. ik kan het mij zo goed voorstellen en dan zijn de meeste van jullie nog langer bezig. mag ik vragen wat hier voor de meiden de stappen zijn waar ze mee bezig zijn aangezien ze zo lang bezig zijn. je hoeft het natuurlijk niet te zeggen he. belangstelling
euh wij sinds aug vorig jaar al bij de gyn die maand follm gehad samenlevingstest ,zaadtest die maand zwanger helaas mk Nu zijn we sinds deze maand weer bezig dus ga nu afwachten wat er 24 juni uit komt
Wij zijn (in vergelijking met anderen) nog niet zo heel lang bezig, en ik vond het ook best een hele stap om naar de ha te gaan, omdat je dan aan jezelf toegeeft dat er wel eens iets mis kan zijn. 1,5 week geleden toch de stap gezet, en nu hebben we vorige week mn mannetjes zaad ingeleverd waarvan we hopelijk morgen de uitslag krijgen, en van daaruit gaan we verder kijken wat te doen!
kort overzicht: mei'04 gestopt met pil okt'05 1e x gyn dec t/m april clomid juni'06 operatie, hsg, leo dec'06 1e ivf febr'07 cryo nov'07 cryo jan'08 cryo apr'08 ivf nu zijn we 4 jaar bezig... en hopelijk mogen we na de zomerstop in sept dit jaar een 3e ivf doen
Hallo, wij zijn 24 maanden bezig. Ik ben 1 keer bij de gyn geweest voor onderzoek naar endometriose ivm veel pijn bij ongesteldheid. We konden toen meteen beginnen met fertiliteitsonderzoeken maar mijn man wilde dat nog niet. Dat was een jaar geleden ofzo. Nu nog steeds niet in het ziekenhuis, na de zomer kijken we wat we doen.
Hoi allemaal, Wij zijn ook al vanaf vorig jaar januari bezig om een kindje te krijgen, maar helaas bij ons ook nog geen resultaat. Ben nu al een tijdje over tijd, maar testen zijn negatief. A.s. woensdag moet ik voor een echo naar het ziekenhuis, maar dokter acht de kans op een zwangerschap nihil... Mijn man zijn zaadjes zijn onderzocht, het was geen "super" kwaliteit, maar het moet gewoon kunnen, dus dat was prettig om te horen. Nu ga ik dus onderzocht worden, spannend allemaal, had gehoopt dat het niet nodig zou zijn, maar goed ik weet waar ik het voor doe! Dames succes allemaal!
wij zijn hier ongeveer ruim half jaar bezig,waarvan al vanaf november '07 onderzoeken. het ligt aan mijn man,erg slecht zaad! waarschijnlijk binnenkort voor hem een operatie (tese) om te kijken of er (veel) zaadjes zitten,zo ja dan gaan we icsi doen. hier is het trouwens ook echt rot weer! bah bah bah! nou ik heb gister uiteindelijk goed kunnen slapen haha dus dat is mooi! @enise nogmaals veel succes!
Mop01? spannend zeg Het word steeds drukker hier gezellig maar eigenlijk zou ik het toch lieve anders om zien hoor Hier nog steeds geen duivels maar goed het kan nog morgen
Ik ben ook vandaag ongi geworden. Ineens en cyclus van 26 Mijn kortste ooit. Oh, wij zijn trouwens tot nu toe onderzocht, goed zaad, goede uitslag samenlevingstest en bloedonderzoeken ook allemaal oke. Over ongeveer 2 maanden krijg ik een HSG...zucht , ik zie er zo tegenop. Nieuwe NOD is denk ik op 29 juni. Mounia voor jou knuffel Danjo, ik duim toch nog even verder voor je, weet maar nooit!
@lizaM jij ook een knuffel terug! ik heb ook eens een kortere cyclus opeens gehad. succes verder met alles! @enise hoe is het met de hsg vandaag gegaan meid?ik hoop dat alles meeviel!
@danjo; balen dat je temp weer laag is...... @lizam; balen meid...... En das dan toch gek, 26 dagen is mijn gemiddelde cyclus Kortste was 21 dagen en de langste 30 dagen. Ieder lijf weer zo anders. @enise; hoe is het gegaan meid?
Hoi liefjes, Ben ik weer na een drukke dagje. @Enise, hoe is het gegaan? @Danjo, geen bloed geeft moed! @Mounia en Liza, nieuwe ronde nieuwe kansen. @Blondsteenbokje, hier wat over mijn mmm-geschiedenis. 11/06 gestopt met de pil 09/07 1x bij de gyn 12/07 Clomid tot op heden 03/08 HSG 06/08 IUI @All, denk aan jullie.