Enise meid idd wat caruli zegt. Ik weet hoe graag je (we allemaal) een beebje willen Maar denk ook aan je zelf lieverd. Dikke knuf. Ik heb vanochtend het zh gebeld voor de uitslag van mijn progesteron waardes. Volgens de asisstente waren de waardes goe. 39,8 Ik heb gevraagd wat de goede waardes waren voor een eisprong ze zei tussen de 7,5 en 79,6. Maar ik heb er deze maand niet echt veel vertrouwen in wat heb al sinds gisteren een rommelende buik. En buikpijn dus wacht rustig op mijn ongi Maar deze maand had ik ook echt een pfff gevoel ik had zoeits van lukt het dan lukt het en anders niet. Ik weet hoe moeilijk het is maar ik ben ook op ik voel me zo leeg zo ..... pffff
Hey Caruli en tirtilisko, Ik zal ook zeker rustig aan doen of pauze lassen als het me te veel gaat worden, alleen heb ik onwijs veel moeite met het blootgeven van mijn onderkant, dus daar met benen wijd liggen. Als ik thuis ben, dan voel ik me zo verrot dat ik er constant aan moet denken. Terwijl het voor hun eigenlijk normaal is dat ik daar zo moet liggen..
Tirtilisko, Het is echt heel erg moeilijk, maar hoe dan ook moeten we echt de hoop niet opgeven en geduld hebben! Blijkbaar moeten we dit allemaal meemaken..
Ow ja ik had een waarde vorige maand van 44,7 Ze zeiden dus ook dat het goed zat! Nu nog een beeb in de buik niet waar? hihi
@eef; spannend zeg donderdag! Hopelijk heb je een fijn gesprek en stap je wijzer en geruster naar buiten! @danjo; druk in de weer geweest dus met de tuin. Ziet er vast super uit! @franka; balen meid dat je weer een ronde verder bent.......... @caruli; was ik 't nog vergeten.......maar hier toch nog; Hieperdepiep hoera! Weer 'n jaartje erbij @enise; blijf goed aan jezelf en je gevoel denken he meid! Snap best dat je je er niet goed bij voelt dat je er zo moet bij 'liggen'. Hou het goede doel in gedachten! Knuf jou kant op. Hier alles z'n gangetje, heb woensdag m'n nod dus zit d'r maar weer op te wachten. Na woensdag in ieder geval al bij mijn HA langs voor de verwijskaart voor de gyn, ben benieuwd. liefs
Zo meiden hier ik weer ff zo is dat enise als het teveel word ff stoppen Tirtilisko het is pas je eerste echte eisprng he geduld nu meid Puzzcat hier was het ook warm ,,maar kon het vandaag goed hebben (mn schoonouders hebben mega zwembad) Ik duim esser dan hoef je ook niet na de ha
esser : thanks meid heb een leuke verjaardag gehad en gelukkig wat geld opgehaald heb nu 12 juni een afspraak staan om te kijken voor een urn voor tygo*
@danjo; oeh lekker zwemmen en afkoelen in zo'n zwembad, fijn! @caruli; oh, een mooie urn voor tygo*...... Weet je al wat voor een urn je graag wil? Het lijkt me een mooi laatste gebaar naar je kindje, maar ook zo ontzettend moeilijk. Hopelijk lukt het je op 12 juni en vindt je wat past voor je zoontje. liefs
ja beetje wel. ik wil zowieso zijn naam en geb.datum en als ze kunnen graag ook afdruk van zijn handjes en voeten erop maar goed eens kijken of ze urnen hebben van mijn prijsklasse en wat ze ermee kunnen
goedemorgen meiden wat een onweer gisteravond zeg.... pff vind dat maar niks als ik alleen thuis ben met de kleine, 2 x stroomuitval gehad in het donker gezocht naar mijn telefoon voor wat licht om naar de meterkast te gaan hopelijk blijft het vandaag wat droger.. moet nog genoeg doen
Hier ook rot weer gehad vannacht Nu bewolkt maar jah Caruli is idd wel heel mooi als dat zoukunnen zeg Mn schoonzus heeft het in een soort van babybeeldje ook met naam etc erop
Hoi hoi dames, Hier ben ik weer, drukke tijd achter de rug en de komende. Weekend druk bezig geweest met verven met een vriendin haar nieuwe huis. Gisteren 2de VIP avond gehad voor pleegzorg, was een leuke avond (door de leuke groep) en vooral leerzaam! het komt steeds dichterbij, nog 2 avonden en een huisbezoek en dan eindgesprek. Hier niks nieuws ben op mijn NOD aan het wachten, manlief is op zakenreis weer en komt volgende week terug (na mijn ongie hoop ik). Als mijn NOD op tijd komt dan kan ik 20 Juni voor de 1ste fm weer, alleen heb ik sterke twijfels de laatste tijd aangezien de laatste uitslag van de zwemmers 2% beweegelijkheid was. Ik vraag me dan af heeft IUI wel zin en moet ik toch maar niet voor ICSI gaan? Wat denken jullie wat ik moet doen voor meer slagingskans? Hier een dikke knuf voor jullie allemaal, ben trots op jullie hoe jullie ermee omgaan! Voor de nieuwelingen welkom heelaas, en diegene die ongie zijn geworden nieuwe ronden nieuwe kansen. En die op Hun NOD wachten suc6 allemaal! Liefs Roosje...
roosje: ik snap niet waarom ze jullie dan iui laten doen als het zaad zo slecht is.... ik zou gewoon eens kijken of ze geen icsi willen doen.
Ok dus het ligt niet aan mij dat ik ook die vraag stel gelukkig. Ik heb volgende week dinsdag een afspraak met mijn gyn en ga dat dan ter sprake brengen, want heb echt geen zin om te spuiten als de zaad slecht bewegelijk is. Die kans kan ik betr benutten voor iets met meer kans aangezien ze ook nog eens in Juli een zomerstop hebben.
Verdorie, na 2 1/2 jaar een zeer regelmatige cyclus nu al na 25 dgn de doorgebroken vergezeld van een verschrikkelijke buikpijn (wat ik gelukkig anders ook nooit heb) Mocht iemand de lijst updaten, mijn nieuwe NOD wordt 30 juni (toch maar 27 dagen aanhouden) Liefs voor iedereen!
yoe hoe ik lees wel mee hoor! maar ik werk weer dus hihih weinig tijd voor jullie ooooooo.. maar even een knuffel voor iedeereeeeeeeeeeeen.. ps: maandag ben ik een week weg met de bewoners tralalalaal wat wel balen is dat mij ei denk ik ook springt in die week.. hmmm,.. nou ja ,, we zien het wel dikke knuffel van yippie
Hoi meiden. Helaas behoor ik nu ook tot deze groep. Op 19 juni 2007 heb ik mijn laatste pil ingenomen en na 13 rondes ben ik éénmaal 1 dag over tijd geweest. Binnenkort ga ik de ha bellen. Als er iets mis is, zou ik dat graag willen weten. Oh ja, mijn nod is 29 juni.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 2 zwangeren in januari 2008 1 zwangere in februari 2008 1 zwangere in maart 2008 1 zwangere in April 2008 Geen zwangere in mei Nod Mei 14/21-05-2008: Caruli (43 mnd) Nod Juni 04-06-2008: Esser (20 mnd),Puzzcat (25 mnd ) 07-06-2008: Burp2 (34 mnd) 08-06-2008: Roosje83 (18 mnd) 09-06-2008: Josien (24 mnd),Tirtilisko (24 mnd),Jinky (23mnd) 13-06-2008: Eef 16 (26mnd) 11-06-2008: meisje1988 (17mnd) 15-06-2008: Enise ( 16 mnd) 21-06-2008: jesske(20 mnd) 22-06-2008: Lindsey1981 (20mnd) 26-06-2008: Danjo (35mnd) 28-06-2008: Yippieajee (22 mnd) 29-06-2008: LizaM (19mnd),Fairy Tale (13 mnd) 30-06-2008: Mounia (ronde 20),Kipkip (3o mnd) faiy tale je staat erbj meid hoop dat het geluk brengt Yippie geeft toch niet meid druk is druk kipkip balen meid maar op zich wel fijn een kortere cyclus Caruli ik heb je nog maar even laten staan in mei esser en puzzcat spannend meiden bijna nod