eigenlijk wilde ik liever wachten tot ik de echo heb gehad. Want heb echt last van mijn onderrug en mijn linker eierstik ofzo weet niet wat het is maar toh een bannertje dan pff het dringt niet door vooral numijn nicht heeft gezegd van sommige testen geven vals posi aan.
Ik heb de assistente weeeeeeeer gevraagd of ik nou 4 of 5 weken ben en ze blijftttt maar zeggen 5 weken 8 mei eerste ongi
Heb vandaag naar de ha gebeld. De assistente heeft gelijk een afspraak voor me (ons) gemaakt, zij zijn van mening dat een jaar wel lang zat is. Maandagochtend kunnen we terecht. Ben heel benieuwd. En tirtilisko, een voorzichtid gefeliciteerd van mij hoor!
Meid 5 weken kan niet gezien je eerste ongi dag 4 weken en 1 dag Laat je niet gek maken wat andere zeggen dat gevoel wat je hebt is normaal meid geloof me nou Fairy tale spannend meid
Waaaahhh Trilliisko, zwanger meid! Helemaal super meid! Dikke feli jou kant op meid! Hier niet voor vandaag maar voor maandag half 10 een afspraak bij de HA. Kon 't ook via telefonisch spreekuur afhandelen met de HA maar dat voelde niet goed. Das maandag op afspraak en daarna met de verwijskaart in de hand de gyn. maar eens bellen voor een eerste afspraak........pffff. Onwijs spannend en voelt alsof er een hele nieuwe 'periode' aan gaat komen. Liefs
@Fairy Tale idd 1 jaar is lang genoeg,succes met de afspraak! @tirtilisko ik snap dat je nog een beetje onzeker voelt,maar schat 2 strepen is echt 2 strepen!
Tirtilisko, SOOOOO VET MAN, JE BENT ZWANGER! Ik kreeg er helemaal kippevel van toen ik het las.. Echt super man! GEFELICITEERD! GENIET ERVAN!
tirtilisko: geweldig meid, GEFELICITEERD! Wij gaan naar juli, vandaag ong. geworden nod: 9 juli Groetjes Jinky
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 2 zwangeren in januari 2008 1 zwangere in februari 2008 1 zwangere in maart 2008 1 zwangere in April 2008 Geen zwangere in mei Tirtilisko zwanger in Juni Nod Juni 04-06-2008: ,Puzzcat (25 mnd ) 07-06-2008: Burp2 (34 mnd) 08-06-2008: Roosje83 (18 mnd) 09-06-2008: Josien (24 mnd) 13-06-2008: Eef 16 (26mnd) 11-06-2008: meisje1988 (17mnd) 15-06-2008: Enise ( 16 mnd) 21-06-2008: jesske(20 mnd) 22-06-2008: Lindsey1981 (20mnd) 26-06-2008: Danjo (35mnd) 28-06-2008: Yippieajee (22 mnd) 29-06-2008: LizaM (19mnd),Fairy Tale (13 mnd) 30-06-2008: Mounia (ronde 20),Kipkip (3o mnd) ,Esser (ronde 21) Caruli wachtende op ongi Nod Juli 02-07-2008:Wendy 09-07-2008: Jinky (24 mnd) Caruli heb je bij juni erbij gezet onderaan
@esser veel succes maandag! en zo dat gaat snel!je bent al bijna een getrouwde vrouw @jinky kl*te meid! zoals sommige al weten ben ik bezig met een koophuis,ik ben vandaag gestart met de hypotheek te regelen. en ik ben zoooooo zenuwachtig want ik heb vroeger eens een kleine schuld gehad (is wel meteen afbetaald) dus duimen jullie met me mee dat ik maandag goed nieuws krijg?hihi ik woon nu vrij klein,heb maar 1 slaapkamer,en ik ben ook bezig met pleegzorg en ja dan moet je natuurlijk wel een extra kamertje hebben,dus vandaar dat dit super belangrijk voor me is een groter huis. ik hou jullie op de hoogte! ik denk aan jullie! liefs mounia
Mounia als het afbetaald is en je bkr heb afgemeld moet het geen probleem zijn meid Ik duim mega hard voor jullie
Meiden bedankt als ik thuis ben reageer ik uitgebreid. Ik heb vanmiddag met cb digitaal getest en er staat echt zwanger hihi alleen ik heb wel mega rugpijn en soms buikpijn ik maak me daar wel zorgen over InsaAllah gaat alles goed
@danjo de bank belt aanstaande maandag met bkr,dus dan hoor ik het,als ik er zelf achteraan ga duurt t gemiddeld 10 werkdagen. @tirtilisko dat hoor je vaker dat vrouwen die net zwanger zijn last van buikpijn enzo hebben,inshallah alles komt goed!