tirtilisko gefeliciteerd meid, eindelijk is het zover op naar de 1e echo jinky: balen zeg dat het deze keer niet raak was.... hopelijk volgende maand meer geluk danjo: thanks meid, voorlopig denkt de arts dat ik niet ongi ga worden aangezien ik geen eigen cyclus heb is het maar de vraag wanneer de "ontrekkingsbloeding" komt..... of misschien dat ik nu gewoon al start met de pil ik moet nog even uitrekenen hoe of wat, want wil graag op mijn vakantie niet ongi zijn en als we terug zijn doorstarten met ivf.. esser: nog even meid dan is het zover geniet maar van die dag,, hij is zo voorbij
tirtilisko gefeliciteerd Het ziet er naar uit dat ik weer een nieuwe ronde krijg, ik begin mijn hoop te verliezen.
Burp balen meid Caruli idd is ook wel lekker vakantie hebben en lekker niet ongi zijn Zo meiden het was half 6 dat mn laaste gast na huis ging en de ander ligt hier boven nog te slapen het was echt mega gezellig zeg
@burp2 ik hoop dat t weg blijft,maar het is wel balen!het komt goed meid! @danjo fijn dat je t zo gezellig heb gehad! @caruli leuk je gaat op vakantie!wanneer? hopelijk ben je dan niet ongi hier rustig dagje gehad,ben vanmiddag even de stad in geweest. ik zit me ook weer zorgen te maken over mijn bobbeltje in m'n borst,de arts zei dat er niks ernstigs te vinden was,maar ik ga binnenkort denk ik maar weer een afspaak maken,ik wil er vanaf. meiden fijne avond verder! liefs mounia
Mounia idd als het niet goed voelt gewoon weer even na de ha gaan Ik heb wat gepoetst vandaag en voor de rest weinig gedaan ben behoorlijk moe ,,en zit nu aan de rode wodka redbull (schaam) drink al 4 jr niet meer ,,gisteren wat geproeft en het smaak toch wel en aangezien de fles niet leeg was maak ik hem maar even leeg
Tirtilisko: Supergefeliciteerd! Dit geeft me echt weer hoop om positief een nieuwe ronde in te gaan. We moeten de hoop niet opgeven, want het is mogelijk zoals we eerder bij dit topic hebben gezien. Een fijne zondag allemaal. Groetjes Franka
Hoi lieve meiden, Hier ben ik weer na een drukke weekend te hebben gehad, ben net thuis. Hoop dat jullie een fijne weekend hebben gehad voor zover. Ik heel vluchtig doorgelezen aangezien jullie pagina's hebben zitte kletsen. Voor diegene die ongie zijn geworden, geef de moed niet op dames! Die op hun NOD zitten te wachten, ik hoop dat het dit x raak is. Tirtilitisko, nogmaal een dikke gefeliciteerd met je zwangerschap meid (k). Je bent zwanger dus ej kwaaltjes zijn niks meer dan normaal dus geen stress want dat werkt averechts zoals ik je al zei. En voordat je het weet is het al 23 Juni, en kun je met een geheel gerust hart verder genieten! Hier bij mij geen nieuws, heb al dagen last van krampen en steken en gevoelige boobs dus het kan elke moment komen (volgens IUI proces). Kan niet wachten om de IVF poli te bellen om een afspraak te maken voor de 1ste fm. Mijn man komt volgende week terug gelukkig, want ik heb hem onwijs veel gemist. Sorry voor het lange verhaal dames, maar dat komt omdat ik al een paar dagen niet ben geweest hihi. Nou tot gauw weer, dikke knuf voor jullie ALLEMAAL! Roosje...
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 2 zwangeren in januari 2008 1 zwangere in februari 2008 1 zwangere in maart 2008 1 zwangere in April 2008 Geen zwangere in mei Tirtilisko zwanger in Juni Nod Juni 04-06-2008: ,Puzzcat (25 mnd ) 08-06-2008: Roosje83 (18 mnd) 09-06-2008: Josien (24 mnd) 13-06-2008: Eef 16 (26mnd) 11-06-2008: meisje1988 (17mnd) 15-06-2008: Enise ( 16 mnd) 21-06-2008: jesske(20 mnd) 22-06-2008: Lindsey1981 (20mnd) 26-06-2008: Danjo (35mnd) 28-06-2008: Yippieajee (22 mnd) 29-06-2008: LizaM (19mnd),Fairy Tale (13 mnd) 30-06-2008: Mounia (ronde 20),Kipkip (3o mnd) ,Esser (ronde 21) Caruli wachtende op ongi Nod Juli 02-07-2008:Wendy 09-07-2008: Jinky (24 mnd) 13-07-2008 Burp2 (35 mnd) en weer een ronde verder, en weer lukt de foto niet.
@roosje; het is dus nog maar even totdat je man terug is? @burp; balen meid.......weer 'n ronde verder enne, die foto lukt mij iedere keer ook niet @danjo; late boel bij jou geweest Was vast erg gezellig! Hier lekker van 't weekend aan 't genieten. Vandaag met het mooie weer bijna heel de dag op de stallen geweest, heerlijk! Morgen ook nog 'n dagje vrij en 's ochtends naar de HA. Jullie horen 't morgen wel! liefs
Ja nog even, ik kan niet wachten. Ik wou als suprise een sauna/zwembad afhuren en hem erheen smokkelen, ff relaxen na de laatste stressgebeuren. Wat heb ik hevige krampen en zere boobs, en die *** duivel wil maar niet komen. heb al 2 pillen Naproxen geslikt maar tevergeefs pfff. Veel suc6 morgen!
Je kan ook krampen hebben op de nod als je zwanger bent hoor meid! Of had je al bloedverlies? En zo niet,GEEN Naproxen innemen alleen paracetamol
Ik ga geeneens uit van een zwangerschap, maar zal toch voor de zekerheid geen Naproxen meer slikken dus thnx voor de advies (K). Nee heb geen bloedverlies, wel slijmverlies wat meestal duidt op aankondiging van ongie. Ik zou vandaag ongie moeten worden maar ja de dag is nog lang, we zien wel. En jij al getest, ik zie dat je ruim overtijd bent?
Ik heb gisteren getest Thnx voor de vraag... En ga morgen vroeg testen met ochtend urine (wat ik dus gisteren niet deed ) Ik weet hoe het is om steeds (en dan bedoel ik 19 rondes) teleurgesteld te worden,en ga je er niet meer vanuit dat het raak kan zijn MAAR ik ga toch voor je duimen Geen bloed geeft moed!
Puzzcat spannend meid Burp balen zeg Roosje nog even is je mannetje er weer heerlijk toch Esser het is zeker mooi weer heerlijk he Hier idd erg gezellie gehad Nou morgen weer werken en 5 juni weer een party van een andere collega van mn mannetje gezellig haha de rest van de meiden knufff
Graag gedaan lief, ik zal ook voor jou duimen morgen. Hoeveelste ronden is dit al, en tot hoe ver kwam je in de mmm? Ja men gaat zich op een gegeven moment beschermen maar idd zoals je zegt geen bloed geeft moed.
Ja het komt steeds dichterbij idd, en nou en of het heerlijk is als hij er weer is. Zo jij bent een partybeest he hahaha, geniet er maar van. Hoe jong ben je als ik vragen mag?
Nou dit is de 19de ronde en we zijn nu 27 maand aan het proberen...Ik ben nu al 1,5 jaar bij de gyn...En kwam erachter dat ik geen progesteron aanmaak,dus moest ik aan de clomid... Dit is de 2de ronde clomid... Grrr wachten duurt lang hihi