hey meid het kan nog wel hoor.... ligt eraan hoelang het zaad levend blijft.. spannend hoor hopelijk is het toch raak
Ik zit nou te twijfelen wel of niet te testen? Ik moes vandaag tussen 14.00u en 16.oou bellen om te vragen of het mogelijk was dat ik geen eisprong had ondanks pregnyl? En morgen heb ik afspraak bij de gyn, ben bang voor de teleurstelling als ik wel test want het is nog vroeg eigenlijk denken jullie niet?
AUWIE! Ineens vanochtend een pijn!En ga echt door de grond nu... Zit aan de rechterkant,voelt alsof ze een breekijzer gebruiken... En ja heb bloedverlies....
Hoi hoi lieve meiden, Nogmaals allemaal heel erg bedankt. Idd de hoop niet opgeven jullie weten denk ik allemaal nog wel hoe ik erover dacht hopeloos, het gaat nooit lukken etc Maar kijk nu eindelijk nna 2 jaar 4 posi testen. Alhoewel ik het toch nog niet kan gelove wacht vol spanning op 23 juni voor mijn eerste echo. Ik hoop dat alles dan echt goed is. Ik ben nu aan het wachten op mounia en roosje ze komen bij me op bezoek lekker gezellig Roosje neemt ook de kleine mee dus helemaal toppie
hoi meiden ik weet het ff niet meer ik moet volgende week pas ongesteld worden omdat ik het getempt maar ik voel me vandaag toch zo ongesteld werd al wakker met rugpijn en echt gewoon ongesteldkrampen maar ja ik moet dus nog een week wachten wel lekker weertje vandaag groetjes melanie
huh? ik had net een heel lang berichtje geschreven maar het is kwijt... ik wilde daarin tirtilisko feliciteren en over ons vertellen dat we op de wachtlijst voor ivf zijn gezet, 3mnd en dan gaat het gebeuren! Verder is mijn schoonzusje nu voor de 3e keer zwanger en dat is de 2e keer in de tijd dat wij aan het proberen zijn....moeilijk hoor.
Tirtilisko gezellig meid ff bij elkaar komen Roosje ik blijf duimen meid (mischien heeft tirtilisko nog wel een tesje voor je over haha) Puzzcat balen zeg Meisje ik ken het en week van te voren al het gevoel hebben van Het kan beide kanten op mijn duimen draaien Eef spannend tijd meid ,en dat van je schoonzus ik ken het helaas ook maar meid het komt helemaal goed Zo hier alweer lekker klaar met werken wasje staat aan en zo ff de voortuin doen vanav nederlands elftal dus weer gezellig (al gaan we nergens heen)
Hey meiden, Nou vanochtend bij de HA geweest. Mijn 2 tempkaartjes laten zien, de HA keek en zei; nou, je temp is wel erg vlak en stil...... Zijn eerste vermoeden was dus het niet hebben van een eisprong bij mij Hij wilde niet op zaken vooruit lopen maar vertelde dat dit met medicijnen best 'op te lossen' is. Het inleveren van't zaad van vriendlief kunnen we best bespreken met de gyn. tijdens onze 1e afspraak zei de HA. Thuis natuurlijk meteen gebeld met het ZH en we hebben nu op 23 juni onze 1e afspraak. Moeilijk maar ook spannend Vanavond bij schoonouders een hapje eten en natuurlijk voetballen kijken!
@tirtilisko; leuk en erg gezellig zo'n bezoek! @roosje;de duimen blijven toch draaien hier hoor! @puzzcat; balen meid @eef; dat wrodt dus spannend voor je zeg..... En dan schoonzus nog eens zwanger i know the feeling....... Meerdere meiden hier die NL vanavond gaan aanmoedigen?
Hm esser nou ff afwachten dus maar wat is stil gaat ie halverwege niet omhoog na ei ? Hier staat de voetbal ook aan maken net 1-0
Hoi meiden, Ik ben net thuis van een drukke dagje en natuurlijk van het voetbal kijken, NL 3-0 yippie! Tirti, bedankt voor je gastvrijheid en geniet lekker van je zwangerschap zou ik zeggen (k) Mounia, leuk je gezien te hebben meid! Danjo, die stap wilde ik overwegen bij Tirti maar ze waren op en ik stond er ook niet helemaal achter bang voor de teleurstelling. Morgenochtend afspraak bij de gyn, mijn vragenlijstje is er klaar voor. Hier nog steeds geen ongie te bekennen, wel krampen, zere boobs en pijn in onderrug. Esser, thnx meid! All, denk altijd nog steeds aan jullie. Nou slaap lekker allemaal. liefs Roosje
Goedemorgen dames, Hier ben ik weer! Zoals jullie weten was mijn NOD zondag 8 juni maar tot op heden niks te zien. Ik had gisteren de ivf poli gebeld en gevraagd of er kans zat aangezien ik voor het laatst op 23 juni voor het spuiten van pregnyl gemeenschap had? En ja was haar antwoord en ze vroeg me ook of ik al een zwangerschapstest had gedaan waar mijn antwoord nee op was en dat ik dat alsnog moest doen maar ik ben zooooooooooooooooo bang voor de teleurstelling dat ik het niet gedaan heb. Ik heb om 10.00u afspraak bij de gyn, waar ik heen ga met mijn vragenlijstje en natuurlijk de big vraag waarom ik nog niet ongesteld ben 16 dagen na pregnyl? Ik ben benieuwd en zal jullie zeker op de hoogte houden. Liefs...
heey meiden, nou ik was gister met roosje bij tirtilisko en het was erg gezellig! @roosje hoe was je afspraak? en heb je nog getest? @yippiajee veel plezier met je vakantie! @esser zo dat heb je achter de rug die ha, ik ben benieuwd de 23ste,succes!
Mounia, afspraak was goed gegaan. Nee had niet meer getest, was onderweg naar de gyn ongie geworden. Op naar de 1ste fm!
@roosje wat jammer, ik had zo'n goede moed maar nu weet je teminste waar je aan toe bent,en idd op naar de 1ste fm! spannend!
We zijn gisteren naar de ha geweest. Hij heeft gelijk een verwijskaart voor een zaadonderzoek meegegeven. Daar krijgen we volgende week de uitslag van. Afhankelijk daarvan worden we naar een gynaecoloog doorgestuurd. Goh wel raar hoor. Dit soort verhalen lees ik hier dagelijks, maar nu het ons betreft voelt het heel vreemd om op te schrijven!
@Fairy Tale ja raar he dat je dat nu zelf ook schrijft,ik had dat eerst ook. succes met alles,ik hoop dat de uitslagen goed zijn!
Roosje wat balen zeg had stiekem een beetje goeiehoop bij je Fairy Tale idd raar als je de stap hebt genaakt k hoop dat alles goed uit zal pakken meid