Hihi hoe deden ze dat ook alweer ff kijken. Hier heeeeeel veel hcgtjes voor jullie! ************************************* ************************************** *************************************** **************************************** *************************************** *************************************** ***************************************** ***************************************** ***************************************** ***************************************** ******************************************* ******************************************* ******************************************* ******************************************** ********************************************* ********************************************* ********************************************** *********************************************** ********************************************** ********************************************** ********************************************** Ik hoop dat ik het goed heb gedaan Owww wat hoop ik zo graag dat we deze lijst helemaal niet meer nodg hebben en dat het voor jullie allemaal raak is echt waar meiden dat hoop ik maar al te graag.
Wat een muts ben ik ook zeg Ik selecteerde de tekst niet en ik maar denken waarom lukt die kleur nou niet maar je moet dus de tekst selecteren Dankje wel natasja
Ik doe mee voor ronde 34. Ik was zwanger in ronde 33 maar heb mijn 3e mk net achter de kiezen. Weet dus niet hoe lang deze cyclus duurt omdat na mijn vorige miskraam mijn cyclus ook langer duurde. Tirtilisko: van harte meid. Wat heerlijk voor je dat je lekker zwanger bent. Geniet ervan!
Tirtilisko niemand wil vang ik wel een dubbele dosis hahaha Anouk wat vervelend meid Ik weet helaas hoe je je voelt en het diuurt lang en het gaat dan ook nog eens mis bah bah Mn duimen draaien voor je meid
Hey meiden, Hier even snel een berichtje. Denk wel aan jullie maar ben de afgelopen dagen en de komende tijd veel bezig met de bruiloft! Dus dan snappen jullie 't dat ik er minder ben Oh, van ma. de 23e zal ik wel even verslag komen doen van ons gesprek bij de gyn. liefs aan jullie allemaal!
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 , 2 zwangeren in Januari 08, 1 zwangere in Februari 08 , 1 zwangere in Maart 08, 1 zwangere in April 08 , Geen zwangere in Mei Tirtilisko zwanger in Juni Nod juni 21-06-2008: Jesske (20 mnd) 22-06-2008: Lindsey1981 (20mnd) 28-06-2008: Yippieajee (22 mnd) Danjo (35 mnd) 29-06-2008: LizaM (19mnd), Fairy Tale (13 mnd) 30-06-2008: Mounia (ronde 20), Kipkip (30 mnd), Esser (ronde 21) Caruli wachtende op ongi Nod juli 02-07-2008: Wendy, Josien (26 mnd) 06-07-2008: Hopes (25 mnd) 08-07-2008: Roosje83 (19 mnd) 09-07-2008: Jinky (24 mnd) 12-07-2008: Meisje1988 (18 mnd) 13-07-2008: Burp2 (35 mnd) enise wanneer moet je weer op de lijst? Hier iemand die ee beetje bleh is in de maag en buik dus ben dr maar even uit gegaan esser geef niks meid ff lekker bezig met andere dingen toch Ben benieuwd hoe je gesrek gaat verlopen meid
Hoi, ik hoor hier helemaal niet thuis in dit topic. Maar wou wel even zeggen dat ik voor jullie allemaal duim, en ik hoop dat jullie gauw zwanger zijn!
Goedemorgen ladies wat een rust hier zeg Ik moet vandag werken van 12 tot 8 dus een lange dag voor mij
Nou, t is inderdaad rustig hier zeg! Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Voor degenen die hier nieuwe zijn, helaas welkom! Hopelijk wordt jullie wens snel vervuld... En voor iedereen veel klusplezier en succes met wachten, ongi etc... En natuurlijk dikke knuffels!
voor alle nieuwe mensen; welkom. Danjo; inderdaad een lange dag voor je, sterkte Ik heb een klein dipje... zomaar ineens Voor iedereen een knuffel!
zit nu op het werk dacht eens even kijken hier maar nog steeds zo rustig ik ben op bah bah maar goed nog een uurtje
Awwww... Dat heb ik ook wel eens. Sterkte! @Esser, spannend zeg! Ik was afgelopen zondag een jaar getrouwd, maar zou het zo weer doen als dat mocht!
goedemorgen meiden heb gisteren eind van de middag telefoon gehad van het crematorium en de urn kan met voet en handafdrukjes gemaakt worden ben zo blij nu moeten we zaterdag terug om te bespreken hoe we het erop willen hebben enzo en dan kunnen we hem bestellen de prijsindicatie heb ik ook al gehad (slik) maar het gaat lukken! was echt even bang dat het niet zou gaan lukken, maar gelukkig wel ps hier nog geen ongi hoe is het met jullie?
lieve meiden ik maak me heel erg zorgen. Vanochtend had ik bij het afvegen bruine afscheiding het zat aan mijn broekje en bij het vegen ook. Nu net heb ik weer gekeken om af te vegen was er niet echt veel meer haast niks eigenlijk. Ik maak me heel erg zorgen. Ik heb de gyn gebeld ik mag pas bellen wanneer ik rood bloed verlies heb.
hey meid het kan nog van een innesteling zijn hopelijk is alles nog goed en idd wel gelijk bellen bij rood bloed he
@caruli zo dat is mooi zeg dat ze dat kunnen! @nieuwelingen helaas welkom @esser succes met de voorbereidingen! @tirtilisko ik had je al gesproken,maar meid het zal vast innestelings bloed nog zijn,inshallah is er niks aan de hand! @derest een dikke knuffel! ik heb t een beetje drukjes gehad,kom net van de kapper even me puntjes bijgeknipt.