ze zagen geen kloppent hartje maar dat was heel normaal zei de gyn het is nog zooooo klein. ik zal zo de echo in mijn album plaatsen ik vind het wel erg klein hoop dat het goed is maar de gyn zei al want in het zh verwachtten ze dat ik rond 21 of 22 mei mijn eisprong moest hebben dus op een dinsdag of woensdag maar ik had pas vrijdag een posi ovu test dus waarschijnllijk zaterdag of zondag mijn ei. Het kon zijn dat ik dan mischien een paar dagen korter zwanger ben pffffff wat naar die onzekerheid. maandag mag ik weer komen had al een afspraak voor maandag die blijft gewoon staan meiden de echo staat in mijn album maar is dat niet TE klein
Aks dat zo was meid hadden ze je wel gezegd rekening te houden met het ergste Zou me nog niet al te druk maken meid
tirtilisko; ik snap wel dat je geschrokken bent! Maar inderdaad als er reden tot zorgen was hadden ze het wel laten weten. Caruli; wat fijn dat de urn gemaakt kan worden zoals je wil!
hey meiden hier een een bericht van mij vanuit het werk hahaha Tis toch wel makkelijk een kantoor functie kan ik mooi alles een beetje bijhouden Caruli ben echt heel blij voor jou en caruli man
Hoi dames, Zo ben even niet geweest en daar gingen ze weer de kletstantes hahaha. Ik heb het reuze druk niet normaal joh, ook nog eens druk an het klussen in mams huis die volgende week terug komt van haar vakantie dus stres stres. Hier geen nieuws, zondag 1ste fm dus we zien wel wat er komen gaat. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie, hier een dikke knuffel van mij. Liefs Roosje
hallo allemaal! @danjo dat is lekker makkelijk! @roosje succes met het klussen......in je moeders huis haha en ook veel succes zondag! ik ga zo maar eens even boodschapjes doen
hoi meiden allemaa heel erg bedankt voor de oppepende berichten. Het is maar bij die ene veeg gebleven van gisteren (gelukkig) en heb net van iemand van zw pagina een mail gekregen met een echo voorbeeld van 6 weken is haast precies het zelfde ook zo een soort uitroepteken of zo een / streepje dus ik ben weer wat gerustgesteld. Was zo bang dat het mis zou gaan maar nu voel ik me echt een heel stuk beter. Dank jullie wel allemaal. Caruli ik ben ook blij voor je dat je hebt kunnen vinden wat je zo graag wilde. Roosje veel succes meid wat is dat snel voorbijgegaan het lijkt nog netalsf of je een paar dagen geleden vertelde dat je ma op vakantie ging hihi Enise, danjo, LizaM, mounia, caruli roosje iedereen heel erg bedankt meiden.
hey meid gelukkig zeg... op naar een volgende echo meiden morgen is het zover dan gaan we nog eens kijken en uitleggen hoe we het allemaal willen en dan kan de urn besteld worden duurd dan 4 tot 6 weken tot hij klaar is.... kan haast niet wachten
Oh Caruli spannend zeg gaat helemaal goed komen meid ben blij voor jullie Tirtilisko meid met jou ook knuf Mannetje is weg na zwisterland ,,maar heb zelf ookje en druk weekend zal af en toe wel ff aanwaaien hoor
Een deel van mijn werkzaamheden is ook op kantoor, maar bij ons houden ze erg in de gaten wie er wat doet op internet, dus ik ben maar voorzichtig! Prettig weekend allemaal!
Wis altijd alles ha ha ha Nou ben nu home alone Mannetje is naar zwitserland en mn vriendinnen zijn net weg Morgen na een paran beurs en savonds komt vriendin van neefje van mannetje en die blijft slapen
Hey meiden, kom eventjes snel spieken hier Met jullie alles goed? @danjo; mooi dat je een druk weekend hebt, wel allemaal leuke dingen gepland dus?! @caruli; fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over de urn! Hopelijk ziet hij er dadelijk met het eindresultaat erg mooi uit. Zit zelf nu te wachten totdat ik opgehaald wordt voor mijn vrijgezellendag..........pffff! Daar krijg ik zo de bibbers van Voor vriendlief stonden vanochtend om 08.00u. elf van zijn vrienden voor de deur met broodjes etc.! Drukke bedoeling al dus en nu zit ik in m'n eentje te wachten op de meiden, ha ha ha. Aan alle meiden een fijn weekend en tot snel
IK WENS IEDEREEN EEN GOEDE AVOND! ik ga zo naar mijn werk waar ik een slaapdienst mag draaien.. dus daar ga ik maar eens even voetbal kijken.. dus hup holland hup! Ook effe voor iedereen een knuffelllllllll.................................. Leifs van Yippie!
Esser, ben benieuwd wat ze voor jou in petto hebben, haha. Iedereen veel plezier vanavond met de voetbal!
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 , 2 zwangeren in Januari 08, 1 zwangere in Februari 08 , 1 zwangere in Maart 08, 1 zwangere in April 08 , Geen zwangere in Mei Tirtilisko zwanger in Juni Nod juni 22-06-2008: Lindsey1981 (20mnd) 28-06-2008: Yippieajee (22 mnd) Danjo (35 mnd) 29-06-2008: LizaM (19mnd), Fairy Tale (13 mnd) 30-06-2008: Mounia (ronde 20), Kipkip (30 mnd), Esser (ronde 21) Caruli wachtende op ongi Nod juli 02-07-2008: Wendy, Josien (26 mnd) 06-07-2008: Hopes (25 mnd) 08-07-2008: Roosje83 (19 mnd) 09-07-2008: Jinky (24 mnd) 12-07-2008: Meisje1988 (18 mnd) 13-07-2008: Burp2 (35 mnd) 19-07-2008: Jesske (21 mnd) ik heb me verplaatst naar juli we gaan naar ronde 21
Danjo; het netwerk is zo beveiligd dat ik dat niet kan. Een leuk weekend zo te lezen, veel plezier. Esser; en hoe was het? Ik hoop dat je een super vrijgezellendag hebt gehad! Jesske; balen meid, een knuf voor jou!
Hai, Ik was zwanger in mei (ronde 33) maar kreeg in juni een miskraam (7 weken). Nu ronde 34. Ik weet niet goed hoe ik dat met die lijst moet doen. ik heb altijd ruzie met die plaatjes, kleurtjes en quote-haakjes... Mijn NOD (36 mnd bezig, ronde 34) is niet zeker door die miskraam, maar op zijn vroegst is die op 15 juli.
Esser we zijn benieuwd Maar je zal vast een mega dag hebben gehad Anouk ik zet je erbij meid LizaM das balen maar goed iki plaats ook alleen een bericht en ben weer weg