Misschien is dat ook een beetje zelfbescherming om niet iedere keer zo verschrikkelijk teleurgesteld te worden. En die vreetbuien, tja ik ken ze(heb ik ook buiten mijn onig ), lekker aan toegeven! Maar jammer dat je weer voortekenen ziet.
tis niet anders toch ben nu al zover dat ik niet telleurgesteld kan zijn als ik ongi word als je snap wat ik bedoel.. Tis gewoon normaal maar goed voor alsnog niks te bekennen maar ja nog 3 dagen ga ik uit van mn langste cyclus
esser: wij zitten in het elisabeth in tilburg danjo: fijn dat je met iui mag beginnen, hopelijk gaat het daarmee wel lukken! roosje: jee meid balen zeg.... maar idd wat je man zegt niet opgeven hoor meid! dikke knuffel voor jou hopes: dikke knuffel voor jou.
Goedemorgen meiden Hier nog steeds geen ongi dus we wachten af zit nu op dag 28 ,,vorige mnd cyclus van 27 dagen maar ga nu maar van 30 uit ,,mn temp was iig hoog vannochtend dus zal vandaag ook wel niet komen Caruli hoe is het met jou meid nog steeds niet ongi ?
danjo: nee nog geen ongi zit nu zo rond cyclusdag 80? jij veel succes meid hopelijk blijven de duivels weg
mag je nu niet iets gan slikken wat de ongi opwekt ? dank je maar heb er geen vertrouwen meer in nu gisteren al weer mega vreetkicken
@caruli zooo cyclusdag 80! dat is lang zeg, wat danjo al zei , mag je nu gen ongiopwekkers slikken? @danjo jou gevoel klopt meestal maar ik hoop dat het dit keer niet zo is
caruli; lijkt mij dat je inderdaad wel eens iets mag gaan gebruiken om het op te wekken. Hier vandaag onig geworden, helaas, op naar ronde 20!
Kut LizaM geef ff je nieuwe nod door kan ik je op de lijst zetten Hier nog steeds niks alleen maar vieze afscheiding
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 , 2 zwangeren in Januari 08, 1 zwangere in Februari 08 , 1 zwangere in Maart 08, 1 zwangere in April 08 , Geen zwangere in Mei Tirtilisko zwanger in Juni Nod juni 28-06-2008: Danjo (35 mnd) 29-06-2008: Fairy Tale (13 mnd) 30-06-2008: Mounia (ronde 20), Kipkip (30 mnd), Esser (ronde 21) Caruli wachtende op ongi Nod juli 02-07-2008: Wendy, Josien (26 mnd) 06-07-2008: Hopes (25 mnd) 08-07-2008: Roosje83 (19 mnd) 09-07-2008: Jinky (24 mnd) 12-07-2008: Meisje1988 (18 mnd) 13-07-2008: Burp2 (35 mnd) 15-07-2008: Anouk (36 mnd) 19-07-2008: Jesske (21 mnd) 20-07-2008: Lindsey1981 (21 mnd) 27-07-2008: Yippieajee (23 mnd),LizaM ( mnd)
Nou hier is mn tempje weer gedaald dus kan alleen maar zeggen ongi komt eraan en denk nog wel vandaag
@LizaM, balen meid! @Danjo, hoop dat je ongi niet komt en dat je zwanger bent! Hier verder alles goed, zit op de wachtbank.. Kunnen jullie mij op 9 juli zetten?
hey girls, even jullie mening graag..... wij zijn inmiddels al ruim 2 jaar bezig maar het heeft tot niets geleden helaas..... mijnman wil absoluut geen onderzoeken doen in het ziekenhuis en hoopt nog op een spontane zwangerschap.... maar... als dat had gekund was het toch al wel gebeurd of niet?
Hoi Hopes, Ik durf niet te zeggen dat je allang al zwanger had moeten zijn omdat er vast niks aan de hand is, want er zijn genoeg koppels die niet zwanger kunnen worden en alles goed is. Denk toch dat het handig is om je man te overhalen voor de onderzoeken, alleen zo kan je zekerheid hebben. Op z'n minst een zaadonderzoek laten doen en voor jou een inwendig echo om te kijken of alles er goed uit ziet. Ik weet niet of dat al is gebeurd? Het lijkt mij heel erg moeilijk als 1 van de partners niet mee zou werken.. Ik dacht altijd dat alles goed was bij ons, nu ik door een HSG onderzoek erachter ben gekomen dat waarschijnlijk mijn rechter eileider dicht is, ben ik erg blij dat we gelijk gestart zijn met onderzoeken.. Praat er over met je man, hoop dat alles goed komt.
hopes: tja is moeilijk er zijn mensen die idd nog na een paar jaar spontaan zwanger raken maar of dat bij jullie gaat gebeuren weet je niet van te voren.. moeilijk hoor meid.... misschien nog eens goed praten erover? dan weet je tenminste als je onderzoeken laat doen, of er iets aan de hand is of niet en dan kun je toch altijd nog verder kijken? hopelijk wil je mannetje verder en wel onderzoek laten verrichten
Tja Hopes, ik heb het al eerder tegen je gezegd, ik zou toch proberen om hem over te halen. Als er wel wat aan de hand is kun je tenminste meteen daar verder mee. En als er niks aan de hand is, kunnen jullie altijd nog besluiten om het eerst nog een tijd te proberen op de natuurlijke manier!