Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

langer dan een jaar...mag ik dan ook op de lijst of is er nog een andere die langer dan twee/drie/vier zelf vijf jaar is?

wij zijn langer dan 5.5 jaar bezig nu :oops:

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @esser dank je wel dat je me in de lijst heb gezet! en nog een paar uren en dan.....ben je de bruid! :D

@danjo idd 3 keer scheepsrecht!het moet gewoon lukken!

@debsje 1977 tuurlijk ben je welkom hier!er zijn hier nog meer meiden op de lijst die jammer genoeg veel langer bezig zijn dan 1 of 2 jaar.
    en jij dus al 5,5 jaar :( wat lang! sta je onder behandeling of..?

meiden een dikke knuffel allemaal!
    liefs mounia

3. debsje1977

Hoi Mounia,

2 jaar geleden zijn manlief en ik beide compleet doorgelicht maar bij beide zou alles goed moeten zijn en niets een spontane zwangerschap in de weg moeten staan..Dus zijn we daarna gestopt met de medischemolen en het weer geprobeert op de natuurlijke "klus" manier. Wat uiteindelijk geresuleerd heeft in een spontane zwangerschap en een net zo spontaane MK er achteraan...Maar zitten er nu 1.5 jaar na de MK en geen zwangerschappen meer toch hard over te denken om enige hulp in te gaan roepen. :)

dank je wel in iedergeval dat ik op de lijst bijgeschreven kan worden.

Groetjes Debs

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi, ik dacht dat ik het hier ook al door had gegeven. Ben inderdaad ook stipt op tijd ongi geworden. Mijn nieuwe NOD is 26 juli.

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @debsje1977 Wat een uithoudingsvermogen hebben jullie! Wij zijn nu net in het stadium beland waarin we gaan onderzoeken of er iets mis is. Ik vind het dapper dat jullie na 3 jaar proberen toch nog zelf door zijn gegaan.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Poeh 5,5 jaar
    meid ik zou gewoon hulp gaan inroepen
    beginnen met IUI bvb
    Maar goed die keuze is aan jullie zelf
    ik wil je iig heel veel sterkte wensen met de keus die jullie gaan maken

Fairy tale ik zal je veranderen op de lijst
    ben weinig aanwezig geweest dus niet alles meegekregen

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

5 zwangeren in december 2007 , 2 zwangeren in Januari 08, 1 zwangere in Februari 08 , 1 zwangere in Maart 08,
    1 zwangere in April 08 , Geen zwangere in Mei :cry:,1 zwangere in Juni

Zwangere in Juli

Nod juli

02-07-2008: Wendy, Josien (26 mnd)
    05-07-2008: Debsje1977 (5,5 Jaar)
    06-07-2008: Hopes (25 mnd)
    08-07-2008: Roosje83 (19 mnd)
    09-07-2008: Jinky (24 mnd)
    12-07-2008: Meisje1988 (18 mnd)
    13-07-2008: Burp2 (35 mnd)
    15-07-2008: Anouk (36 mnd)
    19-07-2008: Jesske (21 mnd)
    20-07-2008: Lindsey1981 (21 mnd)
    26-07-2008: Fairytale (14 mnd)
    27-07-2008: Yippieajee (23 mnd),LizaM ( mnd), kipkip (31 mnd)
    28-07-2008: Danjo ( 3 Jaar))
    29-07-2008: Caruli (44 mnd), Mounia (mnd 21)
    30-07-2008: Esser (21 mnd)

debsje heb je op 5 juli gezet op de lijst
    fairy tale jou ook aangepast

8. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Mijn vriend en ik zijn nu ook al weer ruim een jaar aan het proberen om paps en mams te worden. Aan de ene kant vliegt die tijd en aan de andere kant gaat het veel te langzaam (vooral tussen ei en ongi).

Ik heb al heel wat meiden zien komen en gaan in de periode dat ik hier aan schrijven en lezen ben!

Eigenlijk zie ik alleen hier nog maar "bekende" namen tussen staan!

Wij mogen volgende week naar het ziekenhuis voor meer onderzoeken bij de fertiliteitsarts. We zijn al getest op chlamidia en m'n vriend heeft al een zaadonderzoek gedaan, deze laatste viel niet zo goed uit :( Hij is op 16 jarige leeftijd geopereerd aan zijn zaadleiders.

Groetjes,
    Dib

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik duim nog steeds voor jullie, heb geduld dames. Ooit mogen jullie het ook van de daken schreeuwen, dikke knuf en bedankt voor jullie lieve reactie's. Ik heb er nu meer vrede mee en plan de komende tijd in zonder stress van de hele mmm.

Ow ja nog iets, mis het niet: Babyboom Het vervolg vanavond om 21.15 uur op Ned 1! Veel kijkplezier.

Liefs

10. debsje1977

Dank je wel meiden!

ik denk dat we het zo lang volhouden om niet in de mm te gaan omdat de wens van spontaan zwanger worden heel erg groot is bij ons. Dat geeft bij ons heel erg veel drijfkracht en het feit dat alles goed zou moeten zijn :D

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    meiden ik kom jullie even snel gedag zeggen. Ben dinsdag begonnen met werken en :( kan niet meer in zwpagina ja s'avonds wel maar dan ben ik helemaal kapot. Ik moest vandaag werken met een admin nummer van iemand anders en die is wel bemachtigd voor internet dus ik dacht gelijk ff jullie groeten :) Hoe gaat het met jullie mis jullie echt hihi veel succes lieverds allemaal een dikke knuf van mij

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @debsje1977, welkom meid! Hoop dat je snel zwanger mag worden.. 5.5 jaar is een lange tijd, hoop dat daar snel een einde aan komt!

@Danjo, hoop dat de maand augustus jou geluk gaat brengen!

@Tirtilisko, je bent alweer 8 weken zwanger! Echt super, tijd gaat hard he? hihi :)

@Mounia, hoop echt voor jullie dat alles goed komt en het snel mogelijk is om ICSI te ondergaan!

Hier niets bijzonders, ben lekker aan het wachten, hoop zo dat het deze maand raak is.. Ik vind het namelijk wel goed zo! Allemaal denk ik he? hehe :D

En dit is tegelijkertijd bericht 2000.. Pff wat veel geschreven hihi :)

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jee Debsje, dat je na 4 jaar toch nog spontaan zwanger bent geraakt. Wat ontzettend vervelend dat het geluk maar van korte duur was. Maar het in ieder geval een teken dat het kan!

Tirtilisko, idd 8 weken alweer, bijna de onzekere periode voorbij. Spannend hoor, ik hoop dat je je goed voelt.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gaat hard tirtilisko meid denk aan je knuf

Jaaaa augustus gaat de lijst een heel stuk korter maken moet
    Laten we nu gewoon afspreken iedereen p de lijst nog voor 2009 zwanger

Iemand zei idd dat er nog steeds veel bekende namen op staan
    Dat is idd helaas zo er staan er heel wat vanaf het hele begin op
    Dus daarom moeten we allemaal zwanger voor 2009

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ja meiden het gaat zeker hard :) Ik hoop dat alles nog goed is hier binnen hihi :) Ik heb 15 juli mijn tweede echo. Nu ik bijna 9 uur per dag werk merk ik dat de tijd wel snel voorbij gaat. ALleen ik ben zoooo onzettend moe en misselijk niet normaal ik moet 3x per dag primperan in nemen om een beetje te kunnen functioneren. Niet dat ik klaag hoor alleen het is zo vervelend. :( Augustus een hele roze maand zou super zijn. :) Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeel veel succes en echt owwwwwwww wat wil ik het zooooooo graag dat jullie ook allemaal in het roze gaan staan. Dikke knufff

16. chansjes

chansjes Lid

4 jul 2008
    7
    0
    0
    huisvrouw
    brunssum
    wij zijn al 15 maanden bezig
    heel hard aan het klussen

17. debsje1977

Wat moeten we toch een engelen geduld opbrengen he:)

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    en september moet roze worden
    hihi want als alles goed gaat met de komende ivf poging dan kan ik in september pas testen ;)

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Kan iemand mij op 9 juli zetten?

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384