Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

Wat een k*t nacht heb ik gehad zeg pfff.
    veel pijn, dacht af en toe dat de hele boel eruit zou vliegen...snap niet dat ze daar bij het bouwen van vrouwen niet wat anders op hebben verzonnen :evil:
    Gelukkig hebben ze ibroprufen uitgevonden :)

@Danjo: 5.5 jaar bezig...weet zo snel even niet hoeveel maanden dat zijn...maar het is een hele lange tijd.
    zitten we al in de MMM? nope...krijg manlief niet zover :(
    zeg wel tegen iedereen dat we het spontaan willen laten gebeuren maar dat is dus niet de werkelijke reden...al is het vorig jaar wel 1 keer spontaan gelukt maar helaas niet mogen voldragen.

Mounia: hopelijk krijg je volgende week goed nieuws over de zwemmers :)
    Kan me voorstellen dat je heb gelachen als je o'n hokje ziet..en lijkt me ook geen makkelijke opgave voor die mannen om op zo'n manier het potje gevuld te krijgen :)..

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Vanilia, welkom terug meid! Hoop dat jullie snel de IUI mogen doen!
    @Mounia, hoop dat de uitslag van de zwemmer goed zullen zijn, wel vervelden zo'n hokje, lijkt mij ook helemaal niks hehe..
    @Tirtilisko, veel beterschap meid!
    @Danjo, kan je mij op 17 mnd zetten? Ik zit wel in mijn 21ste ronde, maar heb een korte cyclus :)

Nou dames, morgen mijn NOD, maar ik ga weer ongi worden omdat ik weer last heb van ongi pijn.. zoals elke maand! voel me dus ook zeker niet zwanger.. helaas pindakaas ..

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @mounia lieverd ik hoop op een super uitslag. Zodat jullie ook aan de slag kunnen. Dikke knuf

@Enise meid ik blijf toch voor je hopen dat je ongi niet doorzet. En mischien is die ongipijn wel van iets anders ik had echt enorm veel pijn mounia en danjo weten denk ik wel dat ik steeds zeurde van de pijn. Ik hoop echt zoooooo erg dat het raak is meid het is jullie zo gegund.

Het is jullie allemaal zooooooo gegund jullie zijn allemaal schatten knufffff voor iedereen

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey tirtilisko,

Ik hoop het, maar ik denk toch van niet. Want ik voel me echt zoals ik altijd heb gevoeld toen ik ongi werd.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

5 zwangeren in december 2007 , 2 zwangeren in Januari 08, 1 zwangere in Februari 08 , 1 zwangere in Maart 08,
    1 zwangere in April 08 , Geen zwangere in Mei :cry:,1 zwangere in Juni

Zwangere in Juli

Nod juli

08-07-2008: Roosje83 (19 mnd)
    09-07-2008: Jinky (24 mnd), Enise (17 mnd)
    12-07-2008: Meisje1988 (18 mnd)
    13-07-2008: Burp2 (35 mnd)
    15-07-2008: Anouk (36 mnd)
    19-07-2008: Jesske (21 mnd)
    20-07-2008: Lindsey1981 (21 mnd)
    22-07-2008: Vanilia (23 mnd)
    26-07-2008: Fairytale (14 mnd)
    27-07-2008: Yippieajee (23 mnd),LizaM (20 mnd), kipkip (31 mnd)
    28-07-2008: Danjo ( 3 Jaar))
    29-07-2008: Caruli (44 mnd), Mounia (mnd 21)
    30-07-2008: Esser (21 mnd)

NoD Augustus

04-08-2008: Hopes (26 mnd)
    07-08-2008: debsje1977

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    heey meiden
    ik kom net van het ziekenhuis voor mijn borst,ik was erg zenuwachtig!
    het was allemaal hetzelfde dus dat is goed,en ze hebben de cyste gelijk weggehaald.
    ben blij dat ik er vanaf ben!

@debsje ik hoop t ook!
    en idd wat een pijn he haha, lang leve de pijnstillers!ik heb alleen de 1ste dag ongi buikpijn dus op zich valt het voor mij mee.

@enise ik duim voor je morgen met je nod!

@tirtilisko dank je schat,ik hoop t ook!

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

heb dit even gekopieerd van de net gestopt met de pil topic hoor maar even een up date

hey lieve forumvriendinnetjes!

hoe gaat het met alle mooie kindjes van deze topic? alle nieuwe moeders die ik nog niet persoonlijk had gefeliciteerd met hun nieuwe kroos van harte gefeliciteerd en alle lieverds een dikke knuffels van mij!

alle nieuwe aankomende moeders die ik ook nog niet persoonlijk heb gefeliciteerd, bij deze en dat alles maar goed mag gaan en jullie heerlijk mogen genieten.

alle nieuwe meiden hier welkom!

dan nog even uitleg voor een paar oude vriendinnetjes die niet wisten waarom ik evenw eg was. het is mij allemaal een beetje te veel dat ik de enigste van de vaste kern nog ben die nog niet zwanger is. ineens was iedereen achter elkaar zwanger en dat werd mij een klein beetje te veel. afijn het gaat beter maar ik kom nog steeds niet zo vaak als eerst. en alle lieve woordjes en zo van jullie doen mij wel degelijk goed hoor maar het is toch anders dus vandaar.

hoe gaat het hier? goed eigenlijk wel. we hebben vrijdag yte horen gekregen dat wij vrijwel zeker de tussen woning krijgen die we willen. voor de gene die het nog niets wisten, ons huidige huurhuis wordt gerenoveerd dus we moeten er een jaartje uit. maar goed aangezien zij van de woningbouw deze week met vakantie is gaan we pas volgende week kijken.

verder is het nog maar 3 weken voor de bruiloft van mijn broertje. het stomme is dat ik nu erg zenuwachtig begin te worden. ik wil zo graag dat alles goed gaat voor ze. ik vang mijn adoptie opa en oma op van af schiphol die maandag ervoor, help alles versieren en doen de dinsdag ervoor en heb de controle over het etentje met zijn alle de dinsdagavond. haal de kids op op woensdagochtend en ga met hen naar de kapper en kleed ze aan. mijn moeder is namelijk zo'n stresskip dat ik dit liever doe hahaha maar goed ik wil niets fout doen he.

mijn schoonzusje is inmiddels ruim 15 weken zwanger en van de week heb ik het hartje gehoord. dat had ze opgenomen met de telefoon. zo schattig! ik ben er heilig van overtuigd dat het een meisje wordt dus mijn derde nichtje! 29 december is ze uiitgrekend dus ik ben zo benieuwd hahaha.

afgelopen zaterdag hebben we haar vrijgezellenfeestje gehad. ze zijn wat gaan drinken in Annies verjaardag in leiden (speciaal voor tip zodat ze weet hoe en waar ;) ) en vervolgens moest ze voorzien van een tshirt met : ik ga trouwen en wordt mama" door de stad lopen. zwangere vrouwen moest ze een zure bom geven en andere moest ze een hartesnoepje geven. iedereen moest een gelukswens opschrijven. het was echter heel erg balen dat het zo regende! we hebben weer wat gedronken en zijn toen bij Scalatie gaan eten. super gezellig dus en net genoeg voor der. ze krijgt nog een babyshower straks dus ;)

verder ben ik heel druk met het zoeken vane en leuke nieuwe baan. veel gevonden nog niets in het evrschiet maar goed we wachten af.

nou dan onze baby toekomst...we hebben 17 juli samen een afspraak in UMC. Tiel was zo'n groot drama dat ik het medisch tuchtcollege ga schrijven. ik denk dat ik dat de vorige keer al heb laten weten dat het heel erg was. ik heb er in elk geval even geen zin meer in om daar op terug te komen. we gaan positief voor een kindje en dus 17 juli naar het UMC., meteen al toen ik belde waren ze veel leuker en vrindelijker dan waar dan ook. ik ben er tot nu toe heel te vreden over! even afwachten allemaal dus maar we gaan vol goede moed.

een ander punt is dat ik het deze maand helemaal niet bij houd. wat betekend dat ike cht niet weet op welke dag ik zit of zo hahaha. heerlijk is dat!

en verder koop ik telkens in de uitverkoop nog wat leuke dingetjes. voor de kleine van mijn broertje en voor ons zoontje, wat ik ben er ook helig van overtuigd dat wij volgend jaar een jongetjes in onze armen mogen houden.

gezien het feit dat wij de mdische wereld in gaan hebben we natuurlijk ook een klein beetje nagedacht tot hoe ver we willen gaan. zo weten we al dat adoptie niet voor ons weg gelegd is maar dat we over het adopteren van een weeskindje nog na zouden kunnen denken. en verder niets met donaties. dan is het ons kind niet.

nou een heel verhaal dus ik stop maar weer eens even maar dan zijn jullie weer up to date ;)

dikke X

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoi Dames,

Ik kwam even kijken hoe het hier gaat en wil jullie een hart onder de riem steken. Heel veel succes, sterkte en hoop!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Blondsteenbokje gewoon lekker je tijd neem
    geen zin dan ook niet komen hir
    ik denk dat wij als geen ander weten dat het soms ffteveel word
    Ik denk soms ook wel eens aftand nemen maar kan het gewoon niet
    knuf voor jou

Mounia fijn dat het nu allemaal goed is meid super

Lot dank je jeetje wat gaat de tijd hard zeg

10. debsje1977

5 zwangeren in december 2007 , 2 zwangeren in Januari 08, 1 zwangere in Februari 08 , 1 zwangere in Maart 08,
    1 zwangere in April 08 , Geen zwangere in Mei ,1 zwangere in Juni

Zwangere in Juli

Nod juli

08-07-2008: Roosje83 (19 mnd)
    09-07-2008: Jinky (24 mnd), Enise (17 mnd)
    12-07-2008: Meisje1988 (18 mnd)
    13-07-2008: Burp2 (35 mnd)
    15-07-2008: Anouk (36 mnd)
    19-07-2008: Jesske (21 mnd)
    20-07-2008: Lindsey1981 (21 mnd)
    22-07-2008: Vanilia (23 mnd)
    26-07-2008: Fairytale (14 mnd)
    27-07-2008: Yippieajee (23 mnd),LizaM (20 mnd), kipkip (31 mnd)
    28-07-2008: Danjo ( 3 Jaar))
    29-07-2008: Caruli (44 mnd), Mounia (mnd 21)
    30-07-2008: Esser (21 mnd)

NoD Augustus

04-08-2008: Hopes (26 mnd)
    07-08-2008: debsje1977 (66 mnd)

heb um ff aangepast na wat rekenwerk ;)

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hi Debsje, nu alleen het plaatje nog, haha (je mocht het ook wel wel in jaren laten staan hoor)

12. debsje1977

He verdorrie :oops: kan der ook geen r**t van he LOL

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik mag op rood, nieuwe NOD is 2 aug.

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @enise hehh bahhh lieverd :( :( Ik hoop dat dit je aller aller laatste ronde is

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Enise; wat jammer!

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    enise: jee meid weer niet gelukt :( :(

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Enise balen meid

en debsje je had het idd wel in jaren mogen laten staan

Ik ga zo weer na mn dinnetje en de kleine jongen
    eerst nog even na de winkel iets leuk kopen (kan het niet laten hoor

18. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Idd erg jammer dames :(

Op naar de volgende ronde!

19. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Meiden, jullie mogen mij weer even verschuiven op de lijst, ik wacht mijn menstruatie rustig af. vandaag nog niet in ieder geval. Dus misschien kan ik een weekje later gezet worden

Ik hoop dat er snel meer roze komt, pff, we blijven wel stilstaan hier, behalve tirtilisko natuurlijk :D

Groetjes Jinky

20. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    hoi,

wij zitten nu in maand 21 !
    en zitten in ronde 17,..heb een aantal vreselijk lange cyclussen gehad....nu gaat het eindelijk sinds een paar maandjes beter.

12 juli is mijn NOD, nog een paar dagen en dan weten we of we naar ronde 18 gaan.

Deel Deze Pagina