Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 , 2 zwangeren in Januari 08, 1 zwangere in Februari 08 , 1 zwangere in Maart 08, 1 zwangere in April 08 , Geen zwangere in Mei ,1 zwangere in Juni Zwangere in Juli Nod juli 08-07-2008: Roosje83 (19 mnd) 12-07-2008: Meisje1988 (18 mnd),Jinky ( mnd) 13-07-2008: Burp2 (35 mnd) 15-07-2008: Anouk (36 mnd) 19-07-2008: Jesske (21 mnd) 20-07-2008: Lindsey1981 (21 mnd) 22-07-2008: Vanilia (23 mnd) 26-07-2008: Fairytale (14 mnd) 27-07-2008: Yippieajee (23 mnd),LizaM (20 mnd), kipkip (31 mnd) 28-07-2008: Danjo ( 3 Jaar)) 29-07-2008: Caruli (44 mnd), Mounia (mnd 21) 30-07-2008: Esser (21 mnd) NoD Augustus 02-08-2008: Enise ( mnd) 04-08-2008: Hopes (26 mnd) 07-08-2008: debsje1977 (66 mnd) 12-08-2008: Silvana81 ( 21 mnd) Enise en silvana jullie staan erweer op Jinky eb je verplaatst
Sorry maar zag ook dat mijn mnd /jaartjes van de lijst gevallen waren dus dacht laat ik het maar ff gelijk goed doen dan val ik ook niet zo op tussen de rest maar zie dat mijn mnd/ jaartjes erweer afgevallen zijn...denk dat het gewicht van die 66 mnd te zwaar is voor de lijst om te behappen hahahaha
Ik heb je maandjes weer terug erop gezet meid Nu hopen dat ze blijven staan als meer meiden de lijst kunnen updaten met foto mag dat hoor haha Roosje hoe is het met jou meid
he dames.. ik weet absoluut niet wanneer ik weer mijn nod heb,, nu ik een cycles van 13 dagen heb gehad,, ik heb bloed laten prikken voor alle kwalen,, maandag de uitslag.. liefs yippie
Hmz das balen Yippie ach ik ben ook een apart geval zit op ag 11 en giga last vam mn tepels maar mn temp is laag (raar) dus
bij mij net andersom...heb mijn ongie...nog steeds last van mijn borsten en temp is nog niet gedaald snap jij het dan snap ik het ook hahaha
goedemorgen allem aal Ik zit op mn werk en mn maagje staat op zn kop Gisteren aaf ook al en nu alweer. Fijne dag iedereen
tis met vlagen zal wel een buikgriepje bij zitten Maar goed ben weer thuis en nu lekker rustig aan doen
danjo: balen zeg dat je niet fit ben zeg maar.. tja en een raar persoon ben ik idd ik snap in de verste verte niets meer van mijn lichaam.. dus.. we zullen het allemaal zien hoe het gaat lopen. liefs en sterkte en een dikke knuffel voor jullie allemaal.. yippie
Danjo: thanks wijffie. jij ook veel succes verder. allegemeen: het lijkt zo erg dat overal waar je kijkt men zwanger is of met kids loopt. soms best moeilijk ook als het heel dichtbij komt zoals nu met mijn broertje en schoonzusje. ik gun het zo heel erg hoor en mijn schoonzusje is best tot bepaalde hoogte meelevend in de zin dat ik met haar mee kan leven. ze zij alleen van de week: als je echt wilt moet je er niet mee bezig zijn. ik durfde mijn moeder niet aan te kijken hahaha
Hoi meiden, Zo daar ben ik weer, hoe gaat het met jullie? Zie veel nieuwe leden hier, welkom allemaal! Lady's geef de moed niet, vetrouw erop dat er ooit een dag zal komen dat je met open mond 2 strepen zult zien op je test! Ik duim/denk nog steeds voor/aan jullie. Hier verder geen nieuws, moest vandaag ongie zijn maar daar merk ik nog niks van. Ik wacht het af tot maandag en dan ga ik testen om te kunnen beginnen met Primolut aangezien ik een sterke gevoel heb dat ik geen eisprong heb gehad deze cyclus (omdat het eitje van 13mm op cd 18 niet meer te zien was noch een eisprong). Na Primolut is het wachten op mijn ongie en dan verder met Clomid of de pil want ik ga in September een 1 jarige opleiding volgen dus moet ff kijken wat het beste is. Verder met Clomid en dan op de vruchtbare dagen voor de kerk zingen of weer aan de pil en dan de ellende erbij, pff moeilijk iemand tips? Vanaf eind Juli ga ik een 1.5 maand fulltime werken voordat ik met school ga beginnen, dus drukkere tijden in zicht hahaha. Nog wat nieuwtjes hier, ik kan jullie namelijk niet meer bijhouden hahah?
Blondsteenbokje je ziet alleen zwangeren en kids Hier in de fam al veel kinderen dus het went Roosje tja doen waar je je zelf goed bij voelt meid Kunnen wij jou niet bij helpen Yippie tja dat lijf he ,,heb dr ook last van helaas Net ff lekker geslapen maar foei wat dromen zeg bah Nu moet ik wat eten maken etc maar zo geen zin Dus denk dat ik zo ff snel na het plein hier rij en wat vis etc haal (Goed voor mn maag NOT)
Ik krijg wat van die mensen die zeggen dat het allemaal wel goed komt als je er niet teveel mee bezig bent! Of je nu wilt of niet, je wordt er toch iedere maand mee geconfronteerd dat het niet is gelukt.
Kipkip, ik vind het ook nergens opslaan zulke reacties. Het is gewoon iets waar je elke dag aan denk of je dat nou wilt of niet. Ipv dat ze positiever zijn krijg je dat soort dingen te horen, het helpt echt niet zulke opmerkingen. Ze maken het alleen erger.. tenminste, zij denken dat ze zo steun geven door dat te zeggen.
Meiden hou er wel rekening mee dat vele niet weten wat het is om zo lang bezig te zijn Ik beur me ook op aan het komt goed onze tijd komt nog En die tijd gaat ook gewoon komen ben ik 100% zeker van
Danjo, jouw positieve kijk op dingen doet me altijd goed . Knap hoor dat je altijd een positieve draai aan dingen weet te geven!