Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ikkrijg ook echos vanaf dag 10
    ik dacht ook altijd 50mg
    Maar zei zei dat ze wel vaker 100 gaven

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meiden,

Zoals verwacht heb ik negatief getest. Ik moest volgens die assistente na 2 dagen weer testen en als die negatief is dan moest ik ze bellen maar anderzijds zou ik gwn willen beginnen met Primolut zodat ik mijn ongie achter de rug heb pffff.

Meisje, een voorzichtige gefeliciteerd meid!
    Danjo, spannende tijd voor jullie de komende. Suc6 meid!
    Blondsteentje, ze zeggen toch ook wel eens vraag een ervaren iemand en niet de dokter! Praten helpt dus blijf het ook doen.
    All, dikke knuf

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hm balen roosje
    ja het gaat hier als ik ongi word echt spannend worden ..
    Ik ben heel benieuwd hoe ik reageer op hormonen en natuurlijk ga ik mega duimen voor geen overstimulatie
    en laat het snel raak zijn
    we zijn wel 2 jaar achter elkaar in aug/sept zwanger geraakt dus daar duimen we nu ook maar voor ,,alleen dan wel dat het goed blijft gaan en dat we een gezond beebje op de wereld mogen zetten

Meiden ik en zo moe he bah
    morgen pas om 12 uur beginnen dus blijf ook wat langer liggen

4. Missdaisy

Missdaisy Lid

13 apr 2007
    87
    0
    0
    Logistiek medewerkster
    Haarlem
    Dank je wel meiden voor de lieve reacties, zulke dingen doen je altijd wel goed.
    Maar moet zeggen dat ik steeds meer depri word ervan, ben al 20 maanden bezig en er gebeurd gewoon nog steeds niks:(
    Mijn vriend is vorig jaar al getest op vruchtbaar omdat hij leukemie heeft gehad vroeger dus dan testen ze sneller dan bij iemand die niks mankeerd/de.
    Ik hoop echt niet dat er iets mis is met me, wij willen zo graag een kindje.
    Ben sinds deze maand begonnen met temperaturen en dat hou ik 3 maanden vol en is er dan nog niks gebeurd dan ga ik naar de dokter en dan ben ik bijna 2 jaar verder pfff..
    zo dit moest ik ff kwijt hoor,
    Groetjes van mij

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou Danjo, wel prettig dat het goed verlopen is!
    Blijf je eigen gevoel en luisteren naar je lichaam ook goed in de gaten houden he? ;)
    Weten ze al wanneer ongeveer ze de iui (daadwerkelijk) gaan doen? Super spannende tijd breekt er voor je aan. Ik duim!
    liefs

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @meisje; nou meid, jij bent gewoon hartstikke zwanger hoor! ;)
    @roosje; balen meid..............knuf jou kant op.
    @missdaisy; ja meid, snap je gevoel......je bent er 'al zo lang' mee bezig en je gevoel en je wens naar een kindje kun je eenmaal niet 'wegstoppen'.
    Blijf er vooral veel over praten en houd idd voor jezelf een beetje een lijn aan voor wanneer je de stap naar ZH wil zetten.
    liefs

7. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Meisje; al een voorzichtig gefeliciteerd! Ik geloof er wel in hoor maar ik begrijp dat je het eerst heel zeker wil weten.
    Danjo; fijn dat alles goed verlopen is in het ziekenhuis.
    Roosje; jammer meid!
    Missdaisy; helaas welkom hier. Je gevoel is heel herkenbaar.

Hier nog aan het wachten, en wachten en.... zucht

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Miss daisy scheelt dat we hier allemaal weten hoe het is als het allemaal niet vanzelf gaat

Esser nee weten we niet precies kunnen ze nu ook nog niet zeggen he
    eerst op mn ongi wachten eind van de maand

9. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

@meisje: gefeliciflapt :)

@Danjo: fijn om te horen dat alles zo goed verlopen is in het ziekenhuis meis ;)

@Missdaisy: ik kan me zo goed in jou situatie verplaatsen..het geduld wat je moet opbrengen...elke keer weer de hoop en teleurstelling..Dat kan behoorlijk zwaar zijn...je neemt in iedergeval de goede stappen met het tempen...dan kunnen ze je niet wegsturen in iedergeval dat je eerst maar ff moet gaan tempen...hoop voor je dat het snel raak mag zijn ;)

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Danjo, spannend hoor. Ik hoop dat we tegelijkertijd gaan beginnen. En ben benieuwd hoe je op de hormonen gaat reageren, kan best heftig worden...

11. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Even een vraagje meiden; als je ovubloeding hebt, moet je daarvoor al geklust hebben? Of kan het ook nog erna wat opleveren?

Caruli; misschien nog een stomme vraag voor jou hoor, maar ik vraag het me al een tijdje af; jij hebt in je onderschrift staan: pendel Caruli nov'08 jongen. Wat bekend dat precies?

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw

kan ik je geen antwoord op geven meid
    als je gisteren geklust heb zou ik zeggen is goed maar doe het vandaag nog een x voor de zekerheid zit je altijd goed.

Pendel Caruli : Caruli die pendelt
    dat is met een ketting ,je kunt vragen stellen aan de ketting wanneer zwanger bvb en de pendel geeft daar antwoord op
    voor meer onfi eens googlen oppendelen ;)

Kip kip zou leuk zijn samen starten ,kunnen we uitwisselen
    wanneer verwacht jij je ongi ? en weet je al of je clomid etc gaat slikken?

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    missdaisy: helaas welkom hier.

roosje: jeetje meid :(

danjo: idd fijn dat alles goed gegaan is ;)

meisje: spannend hoor, denk idd dat je gewoon zwanger bent :D

14. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    De ovubloeding die ik heb gehad is al langer geleden, ik ging er vanuit dat het daarna geen zin meer zou hebben dus hebben we niet meer geklust. Nu begin ik toch te twijfelen of het wel verstandig was. We zien het wel.

Het pendelen was trouwens niet bij Caruli maar bij Kipkip. Ik dacht al zoiets. Ik ga zeker eens googelen.

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Danjo: Mijn ongi verwacht ik als ik naar de gyn moet (28 juli), dus dan zou het op zijn vroegst pas die maand erop zijn. Maar ik heb geen idee hoe lang het duurt voor alles in werking is gezet en ook niet of ik aan de hormonen moet. Ik denk wel dat ze met hormonen zullen proberen om mijn eisprong te vervroegen of de lutheale fase te verlengen (die is nu nml maar 8 of 9 dagen)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    we lopen gelik kwa ongi worden kipkip
    aan clomid ga je vanaf dag 3 dus het zou heel mooi zijn als je meteen zou mogen starten toch
    Dan lopen we gelijk op spannend

Liza m (caruli heeft dus voor kip kip gependeld dat ze in november zwanger zou zijn van een jongen)

Caruli bewaar jij je pendels altijd (zo ja weet je de mijne nog?)

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

5 zwangeren in december 2007 , 2 zwangeren in januari 08, 1 zwangere in februari 08, 1 zwangere in maart 08, 1 zwangere in april 08, geen zwangere in mei :cry:, 1 zwangere in juni

Zwangeren in juli

NOD juli

12-07-2008: Meisje1988 (18 mnd) ?
    19-07-2008: Jesske (21 mnd),Jinky ( mnd)
    20-07-2008: Lindsey1981 (21 mnd),Roosje83 (19 mnd)
    22-07-2008: Vanilia (23 mnd)
    26-07-2008: Fairytale (14 mnd)
    27-07-2008: Yippieajee (23 mnd), LizaM (20 mnd), kipkip (31 mnd)
    28-07-2008: Danjo ( 3 Jaar))
    29-07-2008: Caruli (44 mnd), Mounia (mnd 21)
    30-07-2008: Esser (21 mnd)

NOD Augustus

02-08-2008: Enise ( mnd), Josien (25 mnd)
    04-08-2008: Hopes (26 mnd)
    07-08-2008: debsje1977 (66 mnd)
    09-08-2008: Anouk (37 mnd)
    12-08-2008: Silvana81 ( 21 mnd), Burp2 ( 36 mnd)

Meisje mag ik je al rose maken?
    Roosje heb je verplaatst

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    danjo: die van jou was okt'08 meisje ;)

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi meiden,

We hebben vandaag (eindelijk) de uitslag gekregen. Die was niet optimaal maar ook niet heel slecht. Hij had 5 mln zaadcellen per ml, waarvan A 0% en B 45%.

Nu is het wel zo dat hij voordat hij moest inleveren een lang weekend met de motor weg is geweest. We hadden donderdags voor het laatst geklust en hij moest woensdag daarop inleveren. Dus dat beïnvloed de uitslag volgens mij ook wel een beetje.

Ik heb nu een verwijzing voor de gyn meegekregen en die neemt dan wrsch contact op met uroloog voor een nieuw zaadonderzoek.

Weet iemand welk ziekenhuis in regio Den Haag (Den Haag of Zoetermeer) het beste is op dit gebied?

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goeiemiddag meiden,

Ten eerste bedankt meiden voor jullie lieve woorden/knuffels. Hier vanochtend nog een test gedaan (zoals die assistente zei) en weer nagatief (zoals verwacht), zoals ik al in het begin zei denk ik dat ik geen eisprong heb gehad deze cyclus. Ik heb vanochtend gebeld met de vraag wat nu verder, en ik zou terug gebeld worden om 12.30u met de antwoord. Waarschijnlijk zal die zeggen dat ik voor een echo of bloedonderzoek moet komen en als het dan nog negatief is dat ik aan de Primolut moet beginnen.

Danjo, waarheen heb je me verplaatst?
    Fairly, Voorburg staat hooggeschreven op dat vlak in Den Haag en omgeving dus misschien dat je daar kan gaan informeren. Veel suc6 meid
    All, dikke knuf terug.

Deel Deze Pagina