Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    @ roosje lieve meid ik wil je met alles heel veel succes wensen. Ik hoop dat het wachten voor jullie allemaal wordt beloond.

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

He lieverd, jou heb ik lang niet gesproken zeg. Ik zie je ook niet meer online ofzo, alles goed verder met je en je tummy? Zo he je bent alweer 10 weken wat vliegt de tijd zeg, geniet er lekker van.

Ik ben net gebeld door mijn gyn, en heb een afspraak staan a.s woensdag voor verdere bepreking wat en hoe. Ben benieuwd!

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Hey lieverd ja ben begonnen met werken bij de gemeente. van ongeveer 9 tot 18:00 uur :( Vandaar dat ik niet vaak meer op msn ben. Maar denk echt vaak aan je een hele dikke knuf van mij echt het is je zo gegund lieverd.

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ok nog gefeliciteerd met je nieuwe baan, drukjes zo te lezen. Geeft niet meid, denk ook altijd aan je.
    Dikke knuf terug meissie, en bedankt!

5. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    heey meiden,

nou ben net terug van het ziekenhuis en ik heb eindelijk eens goed nieuws! :D

zoals jullie weten heeft mijn man bij de laaste spermatest in het ziekenhuis het potje moeten vullen.
    het was 10x niks maaaar het was een super uitslag!voor ons teminste ;)
    dit keer hebben ze 30 goeie zaadjes per druppel gevonden! :D :D (ipv 0 tot 2 zaadjes in totaal! )

goed voor een ICSI behandeling dus!
    we hoeven geen TESE niks! wauw dit hadden we nooit gedacht, we waren al voorbereid op het ergste.
    ik begin in september met de voorlichting en de hele boel :D

@roosje succes meid!ik denk aan je!

@Fairy Tale eindelijk de uitslag dus! ik hoop dat de volgende nog beter zal zijn!

@tirtilisko ow wat gaat de tijd snel idd, 10 weken zwanger al! :D

@de rest een dikke knuffel!

liefs mounia :D

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kan het eindelijk uit schreeuwen hihi had je al gesproken. En hield me moeilijk in tot jij het zo neerzetten hihi Echtz o top zo super nieuws. En dat terwijl we dachten dat het ''ophield'' voor jullie echt super super super je wilt niet weten hoe blij ik ben zusie whaaaaaaaaaaa :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

*hehe opgelucht een beetje hihi :oops: *

7. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    tirtilisko dank je wel zussie! :) hahaha ik ben ook echt super blij! we dachten idd dat het ophield voor ons, maar hamdulilah wat een wonder! :D

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ja zeker hamdulillah zeker een wonder. Net zoals bij mij helemaal niet verwacht echt echt echt er bestaan masaAllah zulke mooie wonderen.

Nu de hele lijst nog en dan dit topic dicht gooien

9. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    hahaha ja deze hele topic moet zo snel mogelijk roze en gesloten worden haha

maar ja ik ben nog niet zwanger he haha, maar we hebben wel nu veel meer hoop gekregen! :D

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ja tuurlijkkkkkkk veel meer hoop. Schat we dachten haast dat het niet meer kon dat het gewoon was afgelopen en nu........ :) :)

11. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    Hey meiden, sorry maar ik kon gisteren niet op internet. Maar heb ondertussen 3 testen gedaan, matcare, predictor en digitale clearblue, en ik ben echt zwanger! Ik vind het nog wel heel eng allemaal, hoop dat alles goed blijft gaan... Ben nu 5 weken zwanger en ga morgen alvast een x naar de huisarts voor een gesprekje (in een dorp ipv verloskundige de huisarts) Ik heb helaas nu niet verder tijd om jullie berichten te lezen, maar dat doe ik zo snel als ik kan! Ik hoop echt dat jullie allemaal heel snel goed nieuws mogen krijgen, want ik vind het best rot om dit tegen jullie te vertellen terwijl velen van jullie al zo lang bezig zijn, dus ik blijf duimen voor jullie! Heel veel succes en geluk!

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Allereerst Meisje super gefeliciteerd tijd voor een nieuwe banner en lekker genieten

Mounia wat een goed nieuws zeg
    Spannend nu

Roosje op de lijst heb ik je wat vooruit gezet

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

5 zwangeren in december 2007 , 2 zwangeren in januari 08, 1 zwangere in februari 08, 1 zwangere in maart 08, 1 zwangere in april 08, geen zwangere in mei :cry:, 1 zwangere in juni

1 Zwangere in juli
    Meisje1988

NOD juli

19-07-2008: Jesske (21 mnd),Jinky ( mnd)
    20-07-2008: Lindsey1981 (21 mnd),Roosje83 (19 mnd)
    22-07-2008: Vanilia (23 mnd)
    26-07-2008: Fairytale (14 mnd)
    27-07-2008: Yippieajee (23 mnd), LizaM (20 mnd), kipkip (31 mnd)
    28-07-2008: Danjo ( 3 Jaar))
    29-07-2008: Caruli (44 mnd), Mounia (mnd 21)
    30-07-2008: Esser (21 mnd)

NOD Augustus

02-08-2008: Enise ( mnd), Josien (25 mnd)
    04-08-2008: Hopes (26 mnd)
    07-08-2008: debsje1977 (66 mnd)
    09-08-2008: Anouk (37 mnd)
    12-08-2008: Silvana81 ( 21 mnd), Burp2 ( 36 mnd)

Nou meisje heb je nu toch wel rose gemaakt hoor

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Yessssssssssssssssssss nog een zwangere. Nu de rest nog ik voel me soms zo schuldig als ik in dit topic iets typ maar mis jullie was al zo gewend geraakt aan jullie. Ben echt heel blij gefeliciteerd meid.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mounia, dikke kus/knuf van mijn kant. Ik zei het je toch, ook jij zal niet in de steek gelaten worden! Nou op naar een ICSI babytje, ik denk ook aan je.
    Meisje, nu een hardluide gefeliciteerd ipv voorzichtig. Geniet er lekker van meid.
    Danjo, ow ok op die fiets. Ik heb 23 Juli afspraak/echo/bloedtest en als die nog steeds - is dan begin ik meteen 10 dagen lang aan Primolut en als het goed is moet ik binnen 4 dagen later ongie worden dus zet me maar op 10 Augustus als je wilt. Thnx!

16. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Zal ik doen roosje

Fairytale sorry kan k je niet bij helpen
    Mischien de vraag bij vruchtbaarheid neerzetten?

17. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey lieve meiden,

allemaal even een knuffel. vanmorgen dan echt de MMM ingestapt. gesprek gehad en onderzoek. alles was goed. gelukkig waren allebei mijn eileiders toegankelijk. iets waar ik me wel een beetje druk om maakte aangezien dit bij mijn moeder niet zo was. veel eitjes zichtbaar en dat si zeker goed aangezien het dag 7 van deze cyclus is.
    volgende week woensdag mag mannetje op bezoek en na 3 weken tijdens mijn ongi moet ik bloed laten prikken. dan hebben we 29 augustus weer een afspraak voor de uitslagen.

18. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Spannend blondsteenbokje
    Maar hoe konden ze jou zeggen dat je eileiders toegangkelijk waren?
    Ik begreep altijd dat dat niet te zien was via een echo
    Dus we gan met vele de MMM in spannend ladies

19. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

o is dat zo danjo? kan best hoor ze zei dat alles goed was. ik heb de situatie op gelegd en gevraagd of ze dus allebei goed waren en toen zij ze ja. dus ga uit dat het goed is. was een inwendige echo he dus misschien scheelt dat?

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @meisje Ontzettend gefeliciteerd! Geweldig nieuws!

@mounia Dat moet echt een hele opluchting zijn zeg! Ik heb wel iets gelezen over tese hier, maar dat lijkt me nog niet zo eenvoudig!

@Danjo, ik heb daar idd inmiddels een topic geplaatst. Ik bedacht me ook al dat we "hier" in verhouding met weinig meiden zijn.

Share This Page