Ook met inwendige echo niet maar goed dat bekijken ze verder wel als het na een paar maanden mmm nog niet raak is Mij hebben ze er noit op gecontrleerd wouden ze wel maar omdat ik al 2x zwanger ben geweest twijvelen ze daar niet aan Fairy tale slim om het ergens anders te vragen
@meisje GEFELICITEERD! eindelijk weer een zwangere! @roosje dank je schat! @Fairy ja een hele opluchting!dank je! @blondsteenbokje zo dat zijn spannende tijden,veel succes! @danjo ja zeker goed nieuws!
Wat een nieuws hier! Allereerst Meisje, SUPER, gefeliciteerd meid! Na al die tijd toch nog spontaan goed gekomen Mounia, ook super nieuws Tirtilisko en meisje, niet schuldig voelen hoor. Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde, en dat is tenslotte ook de reden waarom we hier schrijven. Als we er niet mee geconfronteerd willen worden dat er ook daadwerkelijk mensen zwanger raken moeten we hier maar niet komen, toch? Het doet mij persoonlijk alleen maar goed dat er wonderen bestaan en dat dromen uitkomen
Danjo: volgens Caruli dus ik in nov en jij in okt. Nou dat zou mooi zijn Ik ben inmiddels al zover dat het me niet meer zo uitmaakt wanneer het gebeurd als ik maar zeker weet dat het komt!
Kip kip alleen ik bouw niet zo op pendels ik heb al zo vaak foute pendels gehad Laat het gewoon voor de fun doen ik zit ook op een pendel forum wel grappig
das waar maar goed als je teveel hoop heb kan het dan wel eens tegenvallen Maar goed we gaan gewoon van het goeie uit dit jaar nog zwanger
Meisje; nu helemaal echt: GEFELICITEERD! Ik hoop dat je kunt genieten van een heerlijke zwangerschap. Mounia; wat fijn dat je zo'n goed nieuws gekregen hebt! Dat is vast een hele geruststelling. blondsteenbokje; ik heb ook altijd gehoord dat ze via een inwendige echo het niet met zekerheid kunnen zeggen. Ik vraag me ook wel af of ze dan je eitje ook niet kunnen zien, want tijdens de samenlevingstest zei ze dat ik ovuleerde en liet mijn eitje zien. In ieder geval veel succes en ik hoop dat je MMM snel kunt afsluiten. Caruli; kun je voor mij ook pendelen? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Voor de anderen een dikke knuffel!
Meisje: Van harte gefeliciteerd meis! geniet van dit wonder he Danjo: ik ga met je mee in van het goed uitgaan. We raken allemaal dit jaar nog zwanger dat zou toch helemaal toppie zijn hopelijk gaat het goed verders met iedereen! ben deze week met nieuwe baan begonnen vandaar nie zoveel online ...ben gesloopt als ik s'avonds thuis ben Dikke knuff voor iedereen vanaf deze kant en tot snellies weer
@meisje; Proficiat! Het kon ook haast niet anders Geniet er van meid, super! @mounia; en nog een keer goed nieuws! Dat doet dit topic goed zeg! Helemaal geweldig meis, scheelt weer zoveel in stappen die jullie nu niet meer hoeven te zetten, geweldig! @all; hoop ook graag aan die 'afspraak' mee te kunnen doen; dit jaar nog zwanger! liefs
Debsje leuk nieuwe baan Ik zit nu ook tijdelijk op kantoor en moet zeggen ben savonds ook op Maar heb nu lekker lang weekend.
@debsje gefeliciteerd met je nieuwe baan! @esser ja geweldig he! en hoe gaat het veder met jou getrouwde dame haha @LizaM het is idd een geruststelling! @danjo lekker zo lang weekend!
Dank je wel Mounia! @Danjo: Zekers leuke baan....gezellige collega's en maffe baas heb een leuke eerste week gehad. dus zit wel op m'n plekkie daar. Knuff voor iedereen! prettige (klus) Weekend meiden! Er zit een 3-ling in de baarmoeder van de moeder vragen baby 1+2 aan baby 3 wat wil jij later worder?zegt baby 3 ik wil later loodgieter worden,het is hier altijd zo nat!vragen baby 1+3 aan baby 2 wat wil jij later worden?zegt baby 2 ik wil later electricien worden want het is hier altijd zo donker!dan vragen baby 2+3 aan baby 1 en wat wil jij later worden?zegt baby 1 ik wil detective worden!dan vragen baby 2+3 tegelijk:waarom dat nou weer?nou, ik zou wel eens willen weten welke lul hier elke avond inbreekt!
Hey meiden wat ontzettend lief van jullie allemaal die reacties, wordt er gewoon een beetje stil van... Ik ga zeker proberen te genieten, al zal dat wss vooral na de eerste controle/echo enzo zijn, maar goed. Ik wil jullie nogmaals veel succes en geluk toewensen, zo snel het hier weer rustig is na de verhuizing kom ik hier eens flink bijlezen, want t is echt schandalig hoe weinig ik nu weet! Tot heel snel, dikke knuffel
ha ha debsje ik vind het lachen haha Manlief ook Lekker genieten meisje je hebt het verdiend ben een beetje heel erg moe vannacht weer veelste laat geworden poeh voor de rest van de meiden
Debs, Gefeliciteerd met je nieuwe baan en leuk die mop zal hem vanavond aan mijn man laten zien hihihi. Danjo, Doe het rustig aan he! En dikke knuf terug. Meisje, Zoals Danjo al zei geniet ervan en voel je vooral niet schuldig. Ooit staan we allemaal in jou schoenen met een toeter hahah. All, Een dikke knuf en veel suc6 met alles. Hoop niet dat ik iemand over het hoofd heen heb gezien, ben nogal dizzy en heb slecht geslapen. Jullie zullen wel gek geworden zijn van me, ik kan nu niet wachten om aan IUI te beginnen als ik zoveel positieve resultaten zie/lees (uitzonderingen daar gelaten). Mijn man is zooooooooo blij dat ik er weer tegenaan ga maar ja nu eerst afwachten wat de gyn woensdag te zeggen heeft. Ik ga volgende weekend uit met mijn man, we hebben een privé sauna gehuurd en een hoteltje genomen in Antwerpen dus dat wordt volop ontspannen en als het goed is moet ik daarna ongie worden. Zo wat klets ik weer veel zeg, nou tot lees/schrijfs weer. Liefs en een dikke knuf voor jullie allen.
Ik kan ook niet wachten Roosje erg he Laat die ongi maar komen dacht ik zo maar moet nog een dikke week als het goed is en euh iemand vergeten doe ik ook wel eens hoor