mounia; geef je door aan tirtillisko dat we aan d'r denken? Hopelijk knapt ze wat op en mag ze snel het ZH uit! roosje; rustig aan meid! Luister naar je lijf hoor Hoor mij dat nou wijs zeggen, hi hi hi.... Hopelijk voel je je dadelijk weer wat beter. kipkip; ik geloof dat ze zeggen dat om de 2 dagen het hcg zich verdubbelt..... Duimen draaien stiekem door hoor grace; Wow! je bent gewoon al bevallen! En een gezonde meid, helemaal super! Dikke proficiat! liefs (had ff een spellingsfoutje...)
laten we van het langste uit gaan dan 18 tellen we er 14 bij op ds dag 32 ik weet niet welke dag je nu zit
Oh, thanks Danjo. Vandaag is dus dag 30 en ben nu dus 3 dagen overtijd. Dus misschien een klein beetje hoop dat de test nog positief gaat worden over 2 dagen?!
Mijn lutheale fase is altijd kort, 8 of 9 dagen. Maar die cyclus van 27 dagen is wel al 2 1/2 jaar constant. Maar ik ga proberen te wachten tot het weekend 8-[
ja je weet het niet ik heb ook wel eens een hele rare cyclus gehad maar idd zondag ochtend zou ik weer een testje wagen
Mag ik mischien ook in de lijst? ronde 21, NOD 21 aug (zou dat een teken zijn, ben ook de 21e jarig?)
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 , 2 zwangeren in januari 08, 1 zwangere in februari 08, 1 zwangere in maart 08, 1 zwangere in april 08, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2 Zwangere in juli Meisje1988 Vanilia NOD juli 27-07-2008: kipkip (31 mnd) 29-07-2008: Caruli (44 mnd) 30-07-2008: Jinky (25 mnd),Roosje ( 19 mnd) NOD Augustus 02-08-2008: Enise ( mnd), Josien (25 mnd) 04-08-2008: Hopes (26 mnd) 07-08-2008: debsje1977 (66 mnd) 09-08-2008: Anouk (37 mnd) 10-08-2008: LOVE CHILD (25 mnd) 12-08-2008: Silvana81 ( 21 mnd), Burp2 ( 36 mnd) 14-08-2008: Lindsey1981 18-08-2008: Jesske (22 mnd) 20-08-2008: Yippie (24 mnd), 21-08-2008: Esser (21 mnd), Fairytale (15 mnd),Ladyzorra (21 mnd) 23-08-2008: LizaM (21 mnd) 24-08-2008: Danjo (37 mnd) 31-10-2008: mounia (22 mnd) IUI of IVF Danjo Augustus eerste IUI Roosje augutus eerste IUI Caruli augustus IVF Jinky September 4e IUI Afspraak MMM 31-07-08: Caruli gesprek IFV 04-08-08: Danjo eerste follm 18-08-08 LizaM (vervolg in de MMM) 29-08-08 Enise afspraak kijkoperatie bespreken 26-08-08 Mounia start gesprek ICSI 01-09-08: kipkip uitslagen 25-09-08 Fairytale eerste gesprek gyn. Mounia heb je erweer op gezet Roosje maar weer ff verplaatst Jinky nog steeds niet ongi meid bah wat een ellende Kipkip voor jou duim ik nog ffkes door en ladyzorra je staat er ook weer bij meid
hey meiden nou werd net wakker en had akelig gedroomd jaks en werd bezweet wakker en kei misselijk ,dus ben maar ff mn bedje uitgegaan heb ik weer
Danjo, hoop dat je daarna nog een beetje hebt kunnen slapen. Ik kon het vanochtend toch niet laten.... Maar is zie nu gewoon een vaag streepje op de test! Ik ga za ochtend weer testen, hopen dat het dan wat duidelijker is. Jeetje, wat spannend, het dringt ook niet echt tot me door dat het zo zou kunnen zijn.
Mag ik ook meeliften op de lijst? Ronde 23, 08-08-08 is mijn NOD... Sinds sept 2007 bezig met Clomid, januari 2008 zwanger maar miskraam. Eind september heb ik weer een afspraak bij de gyn om te kijken hoe we verder gaan en om mijn vriend nog een keer een zaadtest te laten doen. De eerste x was de uitslag ongeveer 40% van wat het normaal moet zijn helaas... maarja, tis inmiddels een keer gelukt dus positief denken! Wel fijn dat dit topic er is! Gr. Cindy
Hoi dames, Lekker weer buiten, heerlijk gwn. Hier nog geen ongie te bekennen pffff. Esser, ik herken het ook van mezelf hoor mensen adviseren maar zelf ho maar hahaha. Maar thnx meid het gaat stukken beter met me. LadyZorra, een mooiere verjaardagscadeua kun je niet krijgen toch? Kipkip, spannend meissie. Ik hoop zo voor je dat het dit x raak is! Danjo, jij ook al ik ben door mijn nare droom huilend wakker geworden. Cjpt, welkom heelaas meid. Veel suc6 in september. All, knuffels. Groetjes Roosje
Nou meiden nog steeds misselijk ier ga zo de gyn bellen want mischien komt het echt van de clomid (of er herst een griep) heb met het werk kunnen regelen dat ik werk van hlf 5 tot half 8 kipkip spannend foto van de test ik duim voor je meid Cjpt welkom hier helaas ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag wezen Roosje jij dus ook al zon beroerde droom ik werd niet huilend wakker maar dus kotsmisselijk
Ja danjo, het zit me nog steeds niet lekker in de maag die droom. Jouw geval kan idd bijwerkingen of griep zijn, mam heeft er ook last van.
ik weet het niet roosje gyn zegt nu dat het ook van een eisprong kan komen ... ..........................................aan de tel................. .......................................................................... ...........................ze is overleggen....................... ..................................................................... Oke stoppen met clomid.maandag gewoon echo ze gaat vanmiddag wel even overleggen hoe en wat ,als ik niks hoor maandag komen en anders dan horen jllie van mij
Hahaha Danjo hele gesprek aan de lijn en met ons hier hahaha. Nou fijn dat je ermee mag stoppen en toch nog een echo krijgt maandag, we zijn benieuwd en hoop dat er een mooie eitje te zien is. Is maandag cd 12 voor jou?