@danjo wat ontzettend vervelend dat je zo ziek bent!gaat alles nog wel door deze ronde? @kipkip al getest? ik duim voor je! @roosje zijn de duivels al gekomen? @cjpt welkom hier, en je mag zeker meeliften succes met alles! hier dus (gister) ongi geworden, en wat haat ik de eerste dag altijd!ik heb dan zo last van krampen,de rest van me ongidagen heb ik nergens last van.
hoi ladies ben nu ziek thuis kreeg ook nog eens verhoging...heb ik weer op zich kan alles gewoon door gaan als er geen overstimulatie is maandag dus gewoon een echo en hopen dat alles er goed uit ziet wel word er gewoon pregnyl gespoten het kan ook gewoon van een griepje wezen als deze maand niet raak is wil ik toch volgende maand 50 mg clomid testen (denk ik) Ik moet mn temp in de gaten houden hij was al iets gezakt bij rust
Danjo, ziek maar rustig uit. Het is toch veels te heet. Beterschap en ik hoop dat maandag alles goed is!
Kipkip: spannend zeg, laat je ons zaterdag snel meer weten Danjo: Beterschap en succes maandag! Mounia: knuff, vreselijk die eerste ongi dag, sterkte! Hier ook nog steeds geen ongi. wordt er gek van Groetjes Jinky
Danjo, wat irritant dat je ziek bent met dit weer, bah! Ik word nu een beetje gek van die onzekerheid, eerst blij dat ik eindelijk een keer overtijd was, toen niet meer blij omdat de test negatief was, vanochtend weer een beetje blij met een vage test, vanmiddag wat bloed (alsof net voor je ongi) en nu dus inmiddels duidelijk niet meer blij. Hoe frusterend. Als ik dan toch niet zwanger ben laat dan die ongi maar komen, weet ik iig waar ik aan toe ben en kunnen we verder met de IUI-onderzoeken! P.S. iedereen iig bedankt voor het meeleven!
kipkip; dat is zeker frustrerend! Ik duim toch even dat het een innestelingsbloeding is. Danjo; wat vervelend dat je er zo broerd bij bent. Of het nu van de medicijnen komt of niet. Hopelijk voel je je snel wat beter. Wat voor nachtmerrie had je trouwens? Ik heb dat overingens wel eens als ik ziek ben. Jiny; nog steeds aan het wachten, sterkte meid! Roosje; bij jou ook nog niets gekomen. Ik denk aan je, hopelijk voel jij je ook snel weer wat beter. Mounia; die eerste dag is meestal echt niet fijn, omdat je weet dat weer niet gelukt is maar ook door die rotkrampen. Laat je maar lekker verwennen door je mannetje! Cindy; welkom hier, we hebben afgesproken dat augustus en september onze maanden gaan worden, doe je mee?! Hier ook een beetje een rare dag gehad. Moest een uur eerder op werk zijn. En moest toen lang blijven staan. Ineens voelde ik me niet lekker en viel ik flauw! Voel me de hele dag al slap en ben misselijk. Zou er dan toch iets heersen?
euh mn iui ging er op een ontzettend rige manier aan toe heel vaag en dat terwijl ik er niet tegenop zie hm lizam ik val niet flauw maar wel wappie op de benen Nou ja ben met de clomid gestopt en wil morgen ook gewoon weer werken moet van 8 tot 2 dus moet lukken
meiden ik wou tirtilisko een kaartje sturen even beterschap wensen nou wou ik sowieso de vaste kern vor haar bekende de naam erop zetten Enise,mounia,LizaM,Roosje83,esser,Jinky,caruli graag zu ik van de rest ook willen weten of ze erbij op willen en wie ik vergeet
Goed idee van dat kaartje Danjo, zal ze vast waarderen. Hopelijk voel je je nu je gestopt bent morgen al weer een stuk beter. Inderdaad een rare droom, vaak betekenen ze iets anders dan je zou denken.
@danjo; bah dat je jezelf nie goed voelt! En dat ook nog met dit weer....bleh... Wel goed van je dat je direct de gyn hebt gebeld. Misschien dan toch die 100 mg teveel, wat je al eerder dacht? Doe maar rustig aan meid. @kipkip; bizar zeg met je test van vanochtend.... zou er ook super onzeker van worden. En om het dan maar nog eens niet over je emoties te hebben! Maar toch; streep is 'n streep meid...... @cjpt (helaas) welkom hier..... Hopelijk hoef je hier niet lang te zijn! Hier is het weekend begonnen, heb tot en met maandag vrij! liefs
En natuurlijk; super idee danjo, een kaartje voor tirtillisko! @lizam; flauwgevallen joh.......let je wel goed op jezelf meid? Hopelijk ga je je we beter voelen!