Mag ik me ook nog aanmelden? 'k Weet alleen niet waar ik mezelf moet plaatsen dan... Ehm... ik ben zwanger na ruim 19 jaar proberen namelijk! De artsen in het ziekenhuis vinden het een wonder, en wijzelf eigenlijk ook wel!
wow, proficiat en ik zit hier te klagen omdat wij bijna 3 jaar proberen ! wat was jou probleem als ik mag vragen en hoever ben je nu? eeen heeeeeeeeeeeele dikke proficiat nog eens !
Binnen drie jaar huwelijk hadden we twee zoons, die zijn inmiddels 23 en 20 jaar. Dus dat ging mooi vlot! Daarna wilden we wel graag een derde, die niet kwam. Na vijf jaar naar de gyn, en daar werd geconstateerd dat ik geen eisprong kreeg. Pilletjes hielpen niet, en daarna zijn we gestopt, we wilden de natuur niet teveel dwingen... we dachten: als het ons gegeven is, komt het misschien nog wel es. Dat het zolang zou duren, hadden we niet verwacht. De artsen in het ziekenhuis noemen het een wonder! En wijzelf ook. Ben nu 18 weken en inmiddels 42 jaar. Dus voor alle mensen die allang hopen: gewoon blijven oefenen, je weet maar nooit 8)
Wat een verhaal Kisbaba Dat is toch bijna onbegrijpelijk dat het dan na al die tijd toch is gelukt. Gefeliciteerd met dit wonder en ik hoef natuurlijk niet te zeggen: Geniet ervan Groetjes Erna
Superverhaal zeg Kisbaba, van harte meis! Geniet er maar flink van! En spannend voor je Eef, ik hoop het voor je! Liefs, Daantje
Hoi Kisbaba, Geweldig gefeliciteerd! Ik zet je er gewoon bij! Dat geeft velen van ons hoop! Groetjes Jinky
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies * Naima * miesje * Loesie 13 mnd bezig * Rensie * Lot * Sabrina * Vanilia * Tamara85 * Dechie * Linda * Miss Daantje * Knollie * Elisa 14 mnd bezig * Marina99 * Mommy to be * Rach84 * Hster * 7Samantha7 * Denise85 * britt28 15 mnd bezig * Jinky * Josien * Tirtilisko * Noesje * Jen * Poema * hopes * Mickey06 * lievemama18 16 mnd bezig * Tinkerbel80 * Miss butterfly * Cira * Veke3107 * Prima * 1ekindje 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Eef16 * Foreverfriend * Jessica77 * Eef16 18 mnd bezig * Jimmy * Marijke * Bebe29 * Sunnycloud * Lola1982 19 mnd bezig * Kareltje * Wies31 * Marisha 20 mnd bezig * Sill@ * Marijke * Chelleke 21 mnd bezig * Nataly * Marieke21 * droom 22 mnd bezig * Pooltje * Manonie * lizzy30 * shannen 23 mnd bezig * Ginny 24 mnd bezig * Naomi33 * Mercedes 60 passagiers 4 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Danjo * Vruchtje24 * Stef1978 * Anouk * Sjolie 26 mnd bezig * Houda 26 mnd bezig 27 mnd bezig * Stientje * Lydje 28 mnd bezig * Kaatje85 * Ernie126 29 mnd bezig * Katootje 30 mnd bezig * Tijgertje 23 * grace20 11 passagiers 1 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 35 mnd bezig * FunnyMe 36 mnd bezig * Ponchy 56 mnd bezig * Eendje veelste lang * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger
@Kisbaba, je staat erbij! @lievemama18, je staat erbij! @grace20, Spannend meis! Ik hoop dat je weg blijven! Groetjes Jinky
Hoi Danjo, leuk dat je af en toe nog even voorbijkomt en voor ons blijft duimen Hoe gaat het met de zwangerschapsverschijnselen : Groetjes Erna
Wanneer ga je testen Grace : ..of heb je inmiddels al getest : ben niet neuwsgierig hoor ...ha..ha Groetjes Erna
hoi allemaal ik ben nou twee jaar bezig paar keer mis gegaan. ik moet tot maandag wachten en dan mag ik testen hoop op goed nieuws heb een beetje last van lage rugpijn en beetje soort kramp/steken in onderbuik. hoop dat het eindelijk zover is. grt natascha
Ik hoop het ook voor je Ben je Maandag al een paar dagen over tijd : Laat je even een berichtje achter op dit topic als je meer weet Ga voor je dat het deze keer raak is . Groetjes Erna
hoi maandag ben ik 1 dag overtijd dus is nog pril maar ja denk ook niet dat ik lang kan wachten om te testen haha. als ik meer weet laat ik het weten. grt natas
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies * Naima * miesje * Loesie 13 mnd bezig * Rensie * Lot * Sabrina * Vanilia * Tamara85 * Dechie * Linda * Miss Daantje * Knollie * Elisa 14 mnd bezig * Marina99 * Mommy to be * Rach84 * Hster * 7Samantha7 * Denise85 * britt28 15 mnd bezig * Jinky * Josien * Tirtilisko * Noesje * Jen * Poema * hopes * Mickey06 * lievemama18 16 mnd bezig * Tinkerbel80 * Miss butterfly * Cira * Veke3107 * Prima * 1ekindje 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Eef16 * Foreverfriend * Jessica77 * Eef16 18 mnd bezig * Jimmy * Marijke * Bebe29 * Sunnycloud * Lola1982 19 mnd bezig * Kareltje * Wies31 * Marisha 20 mnd bezig * Sill@ * Marijke * Chelleke 21 mnd bezig * Nataly * Marieke21 * droom 22 mnd bezig * Pooltje * Manonie * lizzy30 * shannen 23 mnd bezig * Ginny 24 mnd bezig * Naomi33 * Mercedes * kymanni123 60 passagiers 4 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Danjo * Vruchtje24 * Stef1978 * Anouk * Sjolie 26 mnd bezig * Houda 26 mnd bezig 27 mnd bezig * Stientje * Lydje 28 mnd bezig * Kaatje85 * Ernie126 29 mnd bezig * Katootje 30 mnd bezig * Tijgertje 23 * grace20 11 passagiers 1 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 35 mnd bezig * FunnyMe 36 mnd bezig * Ponchy 56 mnd bezig * Eendje veelste lang * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger
Ik heb je erbij gezet! Ik hoop voor je dat je maandag een positieve test in handen krijgt! Groetjes Jinky
Wow, wat leuk, in roze nog wel... En veel succes voor iedereen die ook al zolang hoopt. Ik weet hoe moedeloos je soms kunt zijn......