winkelen om ff je zinnen te verzetten heerlijk ga binnenkort ook maar weer eens winkelen (oeps net alsof ik dat nooit doe)
ik denk het, ik was ff mijn weblog aan het bijwerken, en nu ga ik ff mijn was ophangen en verder zie ik wel want ik ben ook nog aan het vakantie vieren
heerlijk vakantie Ik heb een vrije dag heb net ff de badkamer zitten schrobben ,ga zo ook een was ophangen en er weer 1 in doen. En dan beneden maar eens aan de gang Maar heb de hele dag nog dus doe het lekker rustig aan
goedemorgen! @danjo lekker dagje vrij!en wat goed ik zie dat je 2 eitjes hebt! @Mirza welkom hier en veel succes meid! @sunshine25 wat vallen al die buiken goed op he als je zelf ook (zo lang!) bezig bent,ik hoop dat jij ook weer snel met een dikke buik rondloopt,en wij allemaal natuurlijk hier ook! @jinky succes bij de acupuncturist! @freewilly wat jammer meid, succes met alles!jou tijd komt echt! @de rest een dikke knuffel voor iedereen! liefs mounia
ook lekker een vrije dag. ik moet volgende week weer werken, maar maar 2 halve dagen dus de rest van de week ga ik er weer tegenaan in huis. nu echt nog ff genieten van mijn gezinnetje
hey mounia ja ben een broedkip ha ha zoals esser zegt je heb groot gelijk sushine dat je nog even lekker gaat genieten van je gezinnetje. Ik doe nu mn hele huis goed zodat ik de rest van de week niet zoveel heb te doen vrijdag als goed is de IUI en dan is mn mannetje ook jarig dus dubbel feest (laten we hopen)
Zo meiden hier is mn huisje weer helemaal spik en span zo nog even na de winkel om te kijken wat we gaan eten en al wat boodschappen halen voor vrijdag denk ik
*Komt zich ook even melden* Vandaag druk op 't werk! Poeh! Nu weer lekker thuis. Mannetje is aan 't koken en kunnen zo aan tafel. Smakelijk aan degene die ook nog moeten eten! Waars ben ik hier vanav ook nog wel ff.
esser eet smakelijk, hoewel je het misschien al op hebt. ik ben net begonnen met koken, kom vanavond ook nog wel ff kijken
ik heb vandaag acupunctuur gehad, het is nu afwachten, zo snel ik de lijst kan aanpassen doe ik dat, Fijne avond allemaal, Groetjes Jinky
freewilly; nou das balen dat je er weer zoveel tranen over hebt gehad. Blijf positief hoor! Het moet gewoon goed komen voor ons jinky; succes morgen met je afspraak! Hopelijk maakt het voldoende los en komt je ongi. Zo duurt het anders wel erg lang.... Oeps verkeerd gelezen; je afspraak was vandaag! Hopelijk wel goed gegaan? Geven ze dan ook een schatting over wanneer je nu dan je ongi kan verwachten? sunshine; fijn nog vakantie! Hoe lang nog? danjo; die is leuk! Je hebt 't aangeschat naar broedkipje! Goed zo! Flink broeden straks nestelen voor dat mooie beebje! Herken dat ook van 't misselijk zijn, heb ik ook vaak. Gaat dan gepaard met flink moe voelen......Gelukkig duurt dat niet al te lang bij mij.