Jinky schiet niet op zo he Ik hoop dat je snel ongi word zodat je verder kunt meid Esser check mn avator en tekst hahaha Ik wil ook vakantie (ineens zin aan)moet alleen nog 9 weken of zo
Alle dames verder druk in de weer? Ben gister met vriendin naar de bios geweest. Sex and the city.....helemaal geweldig! Duurde bijna 2,5 uur, stonden er allebei van te kijken zo lang!
Nou als ik hem bewerk is ie super klein snap er niks van ben overal handig mee maar dit word niks haha leuk de bios moet ik ook gauw eens doen
Nou, was te proberen toch? Ik ga zelf ook bijna nooit meer naar de bios. 'Vroeger' echt wel heeel erg veel. Nu koste 1 kaartje gister ook 10! Echt veel vind ik. Nu ga ik alleen als ik perse een film enorm graag wil zien, maar verders niet......
wij downloaden veel dus eigenlijk wat je in de bios kan zien zien wij thuis op dvd Maar idd duur jah poeh maar goed een avondje met vriendin op stap is dan ook wel weer even lekker
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008,3 zwangere in Juli Nog geen zwangere in Augustus NOD Augustus 04-08-2008: Hopes (26 mnd), 07-08-2008: Debsje1977 (66 mnd) 08-08-2008: Cjpt (ronde 23) 09-08-2008: Anouk (37 mnd), Nynke31 (15 mnd) 10-08-2008: Love child (25 mnd), Jinky (26 mnd) 12-08-2008: Silvana81 (21 mnd), Burp2 (36 mnd) 14-08-2008: Lindsey1981 18-08-2008: Jesske (22 mnd),Mirza (ronde 12) 20-08-2008: Yippie (24 mnd), 21-08-2008: Esser (21 mnd), Fairytale (15 mnd), Ladyzorra (21 mnd) 23-08-2008: LizaM (21 mnd) 24-08-2008: Danjo (37 mnd) 27-08-2008: Enise (18 mnd) 29-08-2008: Roosje83, Josien (27 mnd) 31-10-2008: Mounia (22 mnd) IUI of IVF Danjo: augustus eerste IUI Roosje: augustus eerste IUI Caruli: augustus IVF Jinky: september 4e IUI Josien: 2e ICSI Afspraak MMM 06-08-08: Danjo 2e follikelmeting 17-08-08: Caruli starten met spuiten 18-08-08: LizaM vervolg in de MMM 29-08-08: Enise afspraak kijkoperatie bespreken 26-08-08: Mounia start gesprek ICSI 25-09-08: Fairytale eerste gesprek gyn. kent iemand dit boek? Souad tip heerlijkboek Beschrijving: Souad, geboren in een dorpje op de Westelijke Jordaanoever, groeit op in een gezin waar haar brute vader de scepter zwaait. Op zeventienjarige leeftijd wordt Souad verliefd op een jongen uit haar dorp. Ze ontmoeten elkaar een paar keer voordat het noodlot toeslaat. Souad voelt zich moe en misselijk en realiseert zich tot haar grote schrik dat zij zwanger is. Als haar ouders erachter komen wordt er geen moment geaarzeld: Souad heeft de familie onteerd en moet sterven. Op een onverwacht moment besprenkelt haar zwager haar met benzine en strijkt een lucifer af. Zwaargewond weet Souad te vluchten, waarna ze door de dorpelingen naar een ziekenhuis wordt gebracht. Daar wordt haar kind twee maanden te vroeg geboren, terwijl haar lichaam is bedekt met derdegraads brandwonden. Maar zelfs in het ziekenhuis is zij niet veilig: haar moeder probeert de eer van de familie alsnog te redden. Souad overleeft ook deze aanslag, en weet naar het buitenland te vluchten. Geschonden is een zeer aangrijpende getuigenis van een vrouw die weigert nog langer te zwijgen en op deze manier aandacht vraagt voor de positie van vrouwen in het Midden-Oosten. Souad schreef dit boek om andere vrouwen die het slachtoffer zijn van hun familie te steunen en hun te laten zien dat het mogelijk is een nieuw leven op te bouwen. Souad woont en werkt momenteel in Europa. Ze is al ruim tien jaar getrouwd en heeft drie kinderen
Nope danjo, ben echt iemand van de lees....maar dit boek komt me niet bekend voor. Klinkt wel bijzonder! Bijzonder als in; ik heb in mijn werk al een aantal keer met eerwraak te maken gehad. Blijft iets onbegrijpbaars.....
lees het boek nu voor de 2e keer op bol.com kun je hem 2ehands krijgen voor 2 of 3 eurie hij is mega (ben zelf helemaal niet zon lezer) maar dit boek is gewoon toppie
danjo lekker in bad met een boek, geniet ervan en dat boek ken ik ook niet lijkt me wel een mooi boek esser lekker bioscoopje gepakt met een vriendin. ff lekker eruit. het is ook al heel lang geleden dat wij in de bios geweest zijn maar wij downloaden ook heel veel nou meiden ik ga ff bankhangen voor de tv met de laptop op schoot dus ik ben er wel, maar ook weer niet haha
@danjo haha wat een leuk plaatje!veel plezier in bad met je boek,lijkt me idd een spannend boek! @esser wat gezelig naar de bios, ja lang duurt die film he haha nou ik ben hele dag al drukkies met verhuizing enzo, er schijnt weer van alles mis te zijn gegaan met sommige papieren van de levensverzekering (is verplicht bij een koophuis) ,en die moeten we wel rond hebben vanwege de hypotheek,dus ik stress hem wel erg! fijne avond iedereen!liefs mounia
Hm mounia schiet lekker op zo dan zeg hoop dat het allemaal goed komt sunshine heerlijk he zon laptopje ( doe meestal hetzelfde) Nou mn bad was weer lekker weer een stuk van het boek gelezen straks in bed nog even een stukje lezen als mannetje me niet stoort
mounia wat een gedoe he met papieren en verhuizen, ik weet er alles van en dat kan heel wat stress veroorzaken. succes ermee danjo geniet van je boek straks in bed
Slaap lekker Esser Sunshine komt goed hoor Ik ga ook afsluiten nog ff met mannetje op de bank en dan duik ik iets eerder dan mannetje mn bedje in kan ik nog even rustig een stukje lezen Trusten allemaal en zit morgen alleen op kantoor dus jullie horen van mij als ik klaar ben bij de gyn