Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    dank je wel meiden, ik hoop dat ik morgen wat beter nieuws krijg!

slaap lekker iedereen!

knuffel mounia :D

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Meiden wat hebben jullie allemaal weer veel gekletst zeg! Op deze manier zijn we echt zo bij de 300 pagina's!

Danjo; leuk plaatje maar je liet me wel schrikken, dacht even dat het met kipkip niet goed gegaan was! Maar gelukkig bleek jij het te zijn. Ik hoop dat het bij de gyn allemaal goed gegaan is?
    Fairy Tale; je verhaal van een paar pagina's terug herken ik ook zo goed. Gisteren zat ik met drie meiden op kantoor. De ene is weer gestopt met roken, wat betekend dat ze voor de tweede gaat, de andere twee zijn beide net getrouwd dus die zullen er nu ook voor gaan, en ik? ik ben het langste bezig, maar nog steeds niets. Ik dacht echt, wie van ons zou de eerst zijn?

Voor de rest ben ik even kwijt wat ik wilde schrijven. Oh, een wat boeken betreft: kennen jullie Ondergedoken van Liza Marklund, ook echt een aanrader.

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    hey meiden
    vanavond pregnyl spuiten en dan is vrijdag de inseminatie om kwart voor 10
    yeahhhhh spannend hoor.

Lizam ken ik niet ,dan moet ik die ook maar eens aanschaffen

4. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    goedemorgen iedereen!

@danjo ooow wat spannend! :D mijn duimen draaien voor je!

@LizaM ja nog even en we zitten bij de 300 pagina's

5. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Goedemorgen Mounia

zo nog een uurtje en dan ga ik even een paar uurtjes na huis
    en dan moet ik om 4 uur weer tot 8 uur

6. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Danjo; spannnend! Ik duim ook al voor je! Had je nu een eitje dat gaat springen of twee?

7. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,383
    0
    0
    Limburg
    Danjo: Spannend vrijdag….

Sunshine: ik kan het nog wel hebben, al die zwangere buiken. Heb 2 zwangere collega's, maar vind het ook niet erg dat ze binnenkort al met verlof gaan ;) Als ik naar zo'n buik kijk, dan wil ik ook wel weer heel graag.
    Ben wel blij dat we nu in de MM zitten. Heb zo het idee dat er tenminste iets gedaan wordt, aangezien het met ons tweetjes niet lijkt te lukken.
    Met mijn zoontje heb ik het ook druk genoeg, genoeg afleiding.

LizaM: hier ook een collega die na mij bevallen is en nu alweer zwanger van nr. 2. Dit was onverwacht, het is soms niet eerlijk. Hoor het regelmatig om me heen, dat mensen snel zwanger zijn.

Mijn NOD mag op 4 september. Mijn ongi is alweer gekomen.
    Mag vrijdag naar de gyn. Deze ronde weer eitjes meten. Hoop dat ik deze keer wel een eisprong heb.

Weten jullie hoe snel ze besluiten om clomid te geven om je eitjes te laten groeien? Want ik vraag me af als ik nu weer geen eisprong heb, door te kleine eitjes, of ze dan de volgende ronde al clomid geven.

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Er is heel wat gekakeld hier hahaha, ik heb het gisteren drukjes gehad met de grote schoonmaak die ik vervolgens zometeen moet afronden maar heb ff een pauze ingelast voor mezelf.

Morgen mijn laatst Clomipillen naar binnen werken en zondag 1ste fm, ben benieuwd of er uberhaupt een eitje groeit op cd 10. Gisteren mijn laatste ongiedag geweest heerlijk, geen vreetbuien noch chaggie zijn hahaha. He dames ff een vraagje, ik las laatst dat vrouwen tijdens hun regels een verhoogde libido hebben dan normaal klopt dat?

Danjo, veel suc6 met spuiten en vrijdag met IUI.
    All, dikke knuf allemaal.

Liefs Roosje,

9. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Kan wel Roosje

Nynke raar dat als je niet altijd een eisprong heb dat ze je het niet meteen voorschrijven .
    Poeh voor mij geen clomid meer iig haha

Lizam iig 1 eitje ander was weg gegroeid maar niet veel dus we zien het vanzelf wel

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Danjo; een eitje is toch juist perfect? Anders heb je kans op een meerlingzwangerschap.

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    ik vind het ook prima hoor LizaM
    heb elke maand gewoon een normale eisprong dus vandaar dat ik de clomid ook fijn laat staan nu

12. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,383
    0
    0
    Limburg
    Danjo: De vorige cyclus was pas de eerste die ze hebben gemeten. De gyn zei dat je ook wel eens een maand geen eisprong kunt hebben.
    Aan de hand van mijn verzamelde tempkaartjes, was er een eisprong te zien. Maar het tempkaartje van nu laat ook een lichte steiging zien, dus dat vind ik wel raar. De gyn vond het ook vreemd, omdat ik geen eisprong heb gehad.

Ik hoop dat als het deze cyclus niet goed is, ik bij de volgende mag beginnen met de clomid.

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Nynke: dit heb ik ook. na aanleiding van mijn temp.kaartjes dacht mijn gyn. dat ik wel iedere keer een eisprong had gehad, maar de eenmalige bloedtest wees anders uit, heel raar. De gyn. zei er wel bij dat temp.kaartjes heel weinig zekerheid bieden.

Groetjes Jinky

14. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    inderdaad een temp kaartje zegt soms ook niet wat
    Dus ik neem aan dat je je volgende cyclus wel aan de clomid mag en anders vragen
    Ik zal je vanav weer even aanpassen op de lijst.
    zit weer op mn werk

Jinky en hoe is het met jou meid

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    LizaM: met mij gaat alles goed hoor, en volgens mij met de rijstkorrel ook. 1 sept. de 1e echo, spannend!

Danjo: zou een mooi verjaardagskado voor je man zijn! Succes vrijdag.

Groetjes voor iedereen.

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nou haal ik Danjo en Kipkip door elkaar door die plaatje als ik niet naar de namen kijk hahaha.

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    sowwww roosje jij of ik :) hahahahah zag het plaatje en zag rijstkorrel staan ik dacht whaaaaaaaaaaaaaaaaaa is danjo zwanger maar dat kan toch niet ze heeft haar ei nog niet gehad. :)

18. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Het is voor mij nu wachten, wachten en wachten op mijn ongesteldheid, het voelt raar, want je wilt natuurlijk niets liever dan niet ongesteld worden en zwanger zijn, maar op deze manier schiet je er niks mee op :(

19. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    danjo; jeuj! Je eerste iui, goed nieuws! En dat op je mannetje's verjaardag! Moet toch goed komen dan? ;)

tirtillisko; gaat het al weer wat beter met je?

jinky; ngo steeds wachten meid......bleh.....lijkt me soms ook wel frustrerend....

Fert.arts keek ook niet echt naar mijn temp.kaartjes. Ze gaf wel aan dat ik een regelmatige cyclus heb, en dus er wel bijna vanuit kan gaan dat ik dan ook een eisprong heb. Vanaf mijn komende ongi gaat ze dan ook een folk. meting doen. Ben benieuwd!

20. sunshine25

Aug 1, 2008
    52
    0
    0
    Gelderland
    mensen wat gaan jullie snel joh

heb nog niet bijgelezen, ben beetje gaar, we zijn vandaag naar de dierentuin geweest.

vanmorgen toen ik wakker werd had ik een heel dik ook van de eczeem, en gisteravond had ik pijnlijke borsten en was misselijk.
    ik heb mezelf voorgenomen om nog een week te wachten met testen omdat mijn vorige cyclus ook 53 dagen geduurd heeft.

ik ga straks ff bijlezen, maar als jullie zo snel blijven doorkletsen kom ik nooit bijgelezen als ik een dag niet aanwezig ben :)

Share This Page