Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008,3 zwangere in Juli Nog geen zwangere in Augustus NOD Augustus 04-08-2008: Hopes (26 mnd), 07-08-2008: Debsje1977 (67 mnd) 08-08-2008: Cjpt (ronde 23) 09-08-2008: Anouk (37 mnd), Nynke31 (15 mnd) 10-08-2008: Love child (25 mnd), Jinky (26 mnd) 12-08-2008: Silvana81 (21 mnd), Burp2 (36 mnd) 14-08-2008: Lindsey1981 18-08-2008: Jesske (22 mnd),Mirza (ronde 12) 20-08-2008: Yippie (24 mnd), 21-08-2008: Esser (21 mnd), Fairytale (15 mnd), Ladyzorra (21 mnd) 23-08-2008: LizaM (21 mnd) 24-08-2008: Danjo (37 mnd),sunshine25 ( 13 mnd) 27-08-2008: Enise (18 mnd) 29-08-2008: Roosje83, Josien (27 mnd) 31-10-2008: Mounia (22 mnd) NOD September 04-09-08: Nynke31 (ronde ) IUI of IVF Danjo: augustus eerste IUI Roosje: augustus eerste IUI Caruli: augustus IVF Jinky: september 4e IUI Josien: 2e ICSI Afspraak MMM 08-08-08: Danjo IUI 17-08-08: Caruli starten met spuiten 18-08-08: LizaM vervolg in de MMM 29-08-08: Enise afspraak kijkoperatie bespreken 26-08-08: Mounia start gesprek ICSI 25-09-08: Fairytale eerste gesprek gyn.
@Danjo sinds ik thuis ben ben ik niet meer naar beneden gelopen. zal vandaag ff de sleutel van de brievenbus aan mijn man geven zodat hij even kan kijken Alvast heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt echt mega lief van jullie sinds gisteren weer aan het spugen vandaag maar een half glaasje of iets minder kunnen drinken het gaat volgens mij weer de slechte kant op ik moet het eht morgen inhalen anders mag ik weer het zh in IK doe echt mijn best
LizaM: Bij de eerst was het na 3 maanden raak. Dus hadden niet gedacht dat het nu zo lang zou duren. En je zou denken dat als je al een keer zwanger bent geweest er niet nog van alles mis kan zijn. Het zaad van mijn vriend is ook niet zo geweldig. Met zijn ex heeft hij ook in de MM gezeten. Dus ik denk dat we al een klein wondertje hebben Danjo: vervelend van het griepje van je vriend. Suc6 morgen. Ik had ook niet verwacht zwanger te zijn. Normaal is de ongi dag altijd een baaldag, maar de teleurstelling was al geweest toen de gyn bij de FM zei dat er geen eisprong was geweest. Tirtilisko: sterkte.
inderdaad blijven drinken, meer kan je niet doen. Misschien dat ondanks het spugen je lichaam toch wat vocht opneemt Sterkte!
danjo; ooehhh....morgen is het zover meid! Hoop zo dat het allemaal goed gaat! Duim voor je! tirtillisko; weer spugen...... Nee toch.... Probeer toch te drinken meis, maar das vast makkelijker gezegd dan gedaan. Knuf! Idd, hopes....waar is ze? liefs
Meiden mn mannetje heeft eens zitten rekenen he stel voor morgen lucky shot op 8/8/8 (zijn verjaardag) dat zou betekenen uitgerekend op mijn verjaardag is ie grappig of is ie grappig
Oh Danjo wat spannend vandaag! Ben heel benieuwd hoor! En wat ontzettend grappig dat je dan ook nog op jouw verjaardag uitgerekend bent! Pff het wordt tijd dat ik vakantie heb. Ik ben zo ontzettend moe en ik moet in die ene week die ik nog heb ook nog zo ontzettend veel doen! Woensdag krijgen we de sleutel van ons tijdelijke huurhuis (we hebben een nieuwbouwwoning gekocht en die is rond maart klaar), dus moet (nee, mag) ik daar gaan soppen. Dat betekent dat ik nog maar 4 werkdagen over heb na vandaag, waarvan ik er eigenlijk nog 2 naar een klant moet, maar dan moet ik wel een oplossing verzinnen voor al mijn andere werk. En tot overmaat van ramp is mijn kat de laatste week regelmatig aan het overgeven. De eerste 4 (!) keer zat er een haarbal bij dus die kon ik wel verklaren, maar het wordt nu wel erg veel. Maandag toch maar even naar dedierenarts...
danjo dat zou zeker super zijn ik wil je heeeeeeeeeeeeeeel erg veel succes wensen vandaag met je iui ik denk aan je.En mn man heeft gisteren de brievebus geleegt wat een super mooi kaart kreeg echt tranen in mijn ogen zo super lief van jullie nogmaals hartstikke bedankt meiden echt een mega mooie kaart.
meiden hier ben ik ook weer ff, maar ben beroerd heb al sinds woensdagavond heel ligt bloedverlies elke keer, maar het zet niet door. ben nu heel erg misselijk, maar heb geen buikpijn verder. dus ik weet niet wat dit is. maar word er een beetje niet goed van. ga vanmiddag nog ff op bed denk ik als mijn kleine man slaapt
Vervelen Sunshine mischien griepje te pakken? beterschap Tiril meid fijn dat je het kaartje leuk vond knufff Nou meiden de IUI is achter de rug we hadden een super score met zaadjes 49,4 miljoen das super Nu gaan we afwachten he ,mn nod laat ik staan op de 26e hij moet de 24e zijn maar arts zei beste 16 dagen na inseminatie testen Ohhh worden 2 lange weken
heyyyy danjo wat super goed dat de iui goed is gegaan ik hoop echt heeeeeeeel erg dat je over 2 weken een osi test krijgt en het kaartje was zeker super mooi en mega lief van jullie dikke knufffff