Heb mezelf maar weer aangepast... Vandaag ongesteld geworden, en dat betekend dat dat we ronde 39 ingaan (ongeveer) Misschien gaan we binnenkort toch weer naar het ziekenhuis het ziekenhuis. De lange pauze heeft ons goed gedaan. We blijven natuurlijk hopen dat het natuurlijk nog gaat lukken, maar eerst maar weer wachten tot die rot duivels weggaan!
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies * Naima * miesje * Loesie 13 mnd bezig * Rensie * Lot * Sabrina * Vanilia * Tamara85 * Dechie * Linda * Miss Daantje * Knollie * Elisa 14 mnd bezig * Marina99 * Mommy to be * Rach84 * Hster * 7Samantha7 * Denise85 * britt28 15 mnd bezig * Jinky * Josien * Tirtilisko * Noesje * Jen * Poema * hopes * Mickey06 * lievemama18 16 mnd bezig * Tinkerbel80 * Miss butterfly * Cira * Veke3107 * Prima * 1ekindje 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Eef16 * Foreverfriend * Jessica77 * Eef16 18 mnd bezig * Jimmy * Marijke * Bebe29 * Sunnycloud * Lola1982 19 mnd bezig * Kareltje * Wies31 * Marisha 20 mnd bezig * Sill@ * Marijke * Chelleke 21 mnd bezig * Nataly * Marieke21 * droom 22 mnd bezig * Pooltje * Manonie * lizzy30 * shannen 23 mnd bezig * Ginny 24 mnd bezig * Naomi33 * Mercedes * kymanni123 60 passagiers 4 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Danjo * Vruchtje24 * Stef1978 * Anouk * Sjolie 26 mnd bezig * Houda 26 mnd bezig 27 mnd bezig * Stientje * Lydje 28 mnd bezig * Kaatje85 * Ernie126 29 mnd bezig * Katootje 30 mnd bezig * Tijgertje 23 * grace20 11 passagiers 1 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 35 mnd bezig * FunnyMe 36 mnd bezig * Ponchy 56 mnd bezig * Eendje 39 mnd bezig * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger
Hoi Eendje, Balen dat je ongesteld bent geworden. Ik hoop voor je dat het snel raak is! en heelveel succes gewenst in de volgende ronde! Groetjes Jinky
Hoi Eendje, dat is altijd weer naar, het moment dat je ongesteld wordt en beseft dat het weer niet gelukt is. Moed houden hoor! Ook voor jou gaat het een keer lukken Groetjes Erna
hoi iedereen, bij mij zijn de duiveltjes doorgekomen ik had ondertussen al 3 keer getest en allemaal negatief ... tog was er nog een beetje hoop omdat ik al bijna 2 dagen overtijd was. ik had dan gisteren ook gehoord van een vriendin van me dat als de duiveltjes onderweg zijn en als je dan sex hebt dat ze sneller doorkomen. dus vanmiddag rond een uur of 4 hebben wij dat uitgeprobeerd en ja hoor daar waren ze ! maar ja volgende maand is er een nieuwe kans " hoop ik"
Hoi Grace20, Wat enorm balen van je ongi zeg! Heelveel sterkte de komende dagen. , het is altijd weer even verwerken, vind ik. Maar kop op en veel succes in de volgende ronde! Groetjes Jinky
ik moet over 3 dagen ongi worden ben benieuwd eendje: balen meid dat je weer ongi bent geworden veel succes en hopelijk is het snel raak
grace20: balen meid dat jij ook ongi bent geworden hopelijk staan we straks allemaal in het roze [-o<
Hoi Mickey06, Heel veel sterkte gewenst, ik weet hoe vreselijk het altijd weer is, ik moet het dan voor mezelf altijd weer even verwerken en na een paar dagen ga ik er dan weer voor. Jouw tijd komt ook! Alvast heel veel succes in de volgende ronde ! Groetjes Jinky
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies * Naima * miesje * Loesie 13 mnd bezig * Rensie * Lot * Sabrina * Vanilia * Tamara85 * Dechie * Linda * Miss Daantje * Knollie * Elisa 14 mnd bezig * Marina99 * Mommy to be * Rach84 * Hster * 7Samantha7 * Denise85 * britt28 15 mnd bezig * Jinky * Josien * Tirtilisko * Noesje * Jen * Poema * hopes * lievemama18 16 mnd bezig * Tinkerbel80 * Miss butterfly * Cira * Veke3107 * Prima * 1ekindje * Mickey06 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Eef16 * Foreverfriend * Jessica77 * Eef16 18 mnd bezig * Jimmy * Marijke * Bebe29 * Sunnycloud * Lola1982 19 mnd bezig * Kareltje * Wies31 * Marisha 20 mnd bezig * Sill@ * Marijke * Chelleke 21 mnd bezig * Nataly * Marieke21 * droom 22 mnd bezig * Pooltje * Manonie * lizzy30 * shannen 23 mnd bezig * Ginny 24 mnd bezig * Naomi33 * Mercedes * kymanni123 60 passagiers 4 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Danjo * Vruchtje24 * Stef1978 * Anouk * Sjolie 26 mnd bezig * Houda 26 mnd bezig 27 mnd bezig * Stientje * Lydje 28 mnd bezig * Kaatje85 * Ernie126 29 mnd bezig * Katootje 30 mnd bezig * Tijgertje 23 * grace20 11 passagiers 1 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 35 mnd bezig * FunnyMe 36 mnd bezig * Ponchy 56 mnd bezig * Eendje 39 mnd bezig * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger
Ladies wil rose zien caruli duim voor je meid en Jinky nog een dikke week meid hoop het voor je meid Hier woensdag eerste echo dus spannend
Hoi Danjo, Heelveel succes woensdag! Spannend hoor! Laat je even weten hoe het gegaan is? Groetjes Jinky
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies * Naima * miesje * Loesie 13 mnd bezig * Rensie * Lot * Sabrina * Vanilia * Tamara85 * Dechie * Linda * Miss Daantje * Knollie * Elisa 14 mnd bezig * Marina99 * Mommy to be * Rach84 * Hster * 7Samantha7 * Denise85 * britt28 15 mnd bezig * Jinky * Josien * Tirtilisko * Noesje * Jen * Poema * hopes * lievemama18 16 mnd bezig * Tinkerbel80 * Miss butterfly * Cira * Veke3107 * Prima * 1ekindje * Mickey06 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Eef16 * Foreverfriend * Jessica77 * Eef16 18 mnd bezig * Jimmy * Marijke * Bebe29 * Sunnycloud * Lola1982 19 mnd bezig * Kareltje * Wies31 * Marisha 20 mnd bezig * Sill@ * Marijke * Chelleke 21 mnd bezig * Nataly * Marieke21 * droom 22 mnd bezig * Pooltje * Manonie * lizzy30 * shannen 23 mnd bezig * Ginny 24 mnd bezig * Naomi33 * Mercedes * kymanni123 64 passagiers 4 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Danjo * Vruchtje24 * Stef1978 * Anouk * Sjolie 26 mnd bezig * Houda 26 mnd bezig 27 mnd bezig * Stientje * Lydje 28 mnd bezig * Kaatje85 * Ernie126 29 mnd bezig * Katootje 30 mnd bezig * Tijgertje 23 31 mnd bezig * grace20 13 passagiers 1 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 35 mnd bezig * FunnyMe 36 mnd bezig * Ponchy 56 mnd bezig * Eendje 39 mnd bezig * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger
Thanx Jinky. Ik heb bijna alle ziekenhuisonderzoeken gehad maar ze kunnen niks vinden. Nu vraag ik me af waar het dan aan ligt dat het niet wil lukken...maar ja...ik weet dat ik me dat niet af moet vragen. Het is zo moeilijk als je vriendinnen allemaal makkelijk zwanger raken. Liefs mickey
hoi, danjo succes woensdag met je eerste echo ! ook iedereen die in volle verwachting zit te wachten op de veel succes. maar je weet altijd het ergste denken dan kan het niet meer erger worden en is de klap minder . mickey veel succes en niet te veel piekeren. kusjes grace