Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hoi Deeske helaas welkom hier
    In je onderschift te zien heb je ook al het 1 en ander meegemaakt
    Ik hoop dat voor jou ook snel de tijd mag komen dat je een gezond beebje op de wereld mag zetten

2. deeske1980

deeske1980 Actief lid

Jan 24, 2008
    249
    0
    0
    ja danjo dat hoop ik ook maar ja me lichaam laat me nu wss alweer in de steek. maar ik weet dat mijn tijd ook heus wel komt en niet alleen mijn tijd maar voor alle klussertjes die er zoveel moeite mee hebben om mama te worden

3. sunshine25

Aug 1, 2008
    52
    0
    0
    Gelderland
    deeske welkom hier
    roosje spannend joh

hier een rustig dagje. nou ja rustig.
    ben vanmorgen wezen sporten, en vanmiddag als mijn kleine man wakker is ga ik boven nog ff aan de slag met de grote schoonmaak.
    maar nu heb ik dus ongeveer 2 uur voor mezelf en die breng ik door achter de pc

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Thnx Danjo en Sunshine!

5. deeske1980

deeske1980 Actief lid

Jan 24, 2008
    249
    0
    0
    heb net eindelijk me gyno aan de foon gehad ik mag me momenteel niet druk maken moet maar ff een warm bad gaan nemen. mocht het zo zijn dat ik van de week ineens veel krampen krijg en ook meer klonters ga verliezen moet ik direct contact opnemen. maar voor nu ik hou me rustig rustig rustig hou me rustig kalm en stil.
    =======
    ik was me ff druk aan het maken om nu nog niet echt iets. maar ja zo als ik al schreef hou me rustig rustig rustig hou me rustig kalm en niet stil ik klets graag :D

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Deeske,
    welkom. Zo te zien zit 't jou ook niet mee.
    We gunnen 't elkaar allemaal zo, maar ja, maar ja...

Ik ben nu alweer twee dagen aan 't werk en dat is toch wel lekker voor de afleiding.
    Helaas gisteren wat woorden gehad met mijn mannetje, niet over kindjes hoor, maar toch, is nooit leuk. Ben er echt een beetje sippig van. Zo kom ik van de ene in de andere dip.
    Nou ja, komt wel weer goed...

7. deeske1980

deeske1980 Actief lid

Jan 24, 2008
    249
    0
    0
    nee het heeft me niet echt mee gezeten hopelijk nu wel ben al 7 dagen overtijd ben moe misslijk en moet vaak plassen en aan de andere kant verlies ik nu alleen bij het afvegen wat donker bruine afscheiding

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Dus wel spannend deesje
    gezellig hoor iemand die veel klets (klets nl zelf ook erg veel)
    zit nu op het werk maar kan het niet laten om een paar keer op een dag te spieken hoe en wat.
    Soms is het ook erg rustig

En vind het ook knap van je dat je er vertrouwen in heb dat heb ik ook na meer dan 3 jaar nog steeds ,,probeer ook altijd de meiden hier dat zetje te geven dat alles wel goed komt.

Nou weer teveel gebept tot later moet nog tot half 6 ..........Nu eerst zo wat eten

9. deeske1980

deeske1980 Actief lid

Jan 24, 2008
    249
    0
    0
    ik had er eind maart ook geen vertrouwen meer in en wilde ook alles naast me neer leggen maar toen had ik echt zoiets van NEEEEE ik ga door en ik word zwanger al moet ik nog 5 jaar wachten.

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Deeske1980: zie ik het goed aan je banner? Zwanger?
    GEFELICITEERD!!

Bij mij is de kogel door de kerk, ik krijg een kijkoperatie....

11. deeske1980

deeske1980 Actief lid

Jan 24, 2008
    249
    0
    0
    nou ja zwanger de test gistere bij de ha gaf een licht +je dus ja heb nog geen volle 100% nou ja buiten het feit dat ik 7dagen over tijd ben en snel moe ben en sinds deze morgen misselijk opsta

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    @deeske wauwwwwww was steeds aan het meelezen en hoopte zo dat je zwanger zou zijn omdat je overtijd bent etc. Maar meiden blijf dus moed houden nog een super wonder :)

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Trouwens meiden ik moet nog steeds ff een fototje plaatsen vvan de super mooie kaart die ik van jullie gekregen heb :oops:

14. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Deeske, gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

@Roosje, soo jij hebt ook al je IUI gehad, goed hoor! Hoop dat je wachtdagen snel voorbij gaan en je positief mag testen.. Zijn jullie er gelijk vanaf hihi :)

@Danjo, jij ook meid ;) Hoop echt dat de eerste IUI voor jullie raak is..

@FreeWilly, tis nooit leuk om woorden te hebben met je man.. hebben we allemaal weleens last van hehe :) Wel moet ik toegeven dat ik daarna gelijk alles goed gemaakt wil hebben. Kan gewoon mijn dag dan niet door..

@Mounia, ff doorbijten meid, het is zeker niet makkelijk om te gaan verhuizen..

@Tirtilisko, jaaa ik wil foto ziennnn :)

Vandaag heb ik onwijs veel krampen gehad, komt zeker door mijn eisprong. Weet het eigenlijk niet zeker.. We zijn gelukkig wel optijd geweest, elke maand eigenlijk :( maar nog steeds geen resultaat. HOOP echt dat het deze maand raak is, bespaart mij straks een heel gedoe wat die operatie betreft.
    Ennnnnn ben ik samen met mijn zus zwanger.. Zij is momenteel 5 weekjes zwanger, ben echt super blij voor haar.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Deeske, gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van...
    Tirti, hopelijk gaat het nu beter met je meid. Dikke kus
    Enise, ja ik zit ook op het wachtbankje. Dank je meid ik hoop het ook maar ga er helemaal niet van uit... Gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus, en hoop dat het ook voor jou gauw raak is.

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Enise insaAllah ben je deze ronde zwanger zijn zou wel erg leuk zijn samen met je zus ik doe altijd dua voor je (smeekgebed)

roosje ik heb je al gesproken maar meid insaAllah is je eerste iui raak.

ik wil het zo graag voor jullie echt staat op mn lijst met mn grootste wensen dat jullie allemaal snel en goed gezond zwanger raken en een gezond beebje krijgen

17. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Roosje, positief blijven meid! Je weet echt nooit wanneer het gaat komen.. En met IUI heb je toch iets meer kans dat het gaat lukken :)

18. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Amin insaAllah Tirtilisko! Zou echt super gaaf zijn als ik ook zwanger raak deze maand. Mijn zus heeft mij altijd gezegd dat ze graag met mij samen zwanger wilde zijn (ze weet niet dat we bezig zijn). Dus hoop dat haar droom uitkomt hihi :) Heb zelfs tegen mijn man gezegd toen ik hoorde dat mijn zus zwanger was 'Hebben we misschien op haar moeten wachten?'.. Heb dus extra hoop deze maand! :)

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Super Deeske gefeliciteerd

Tirtil hoest met jou meid gaat het inmiddels al een stukje beter meid

Enise leuk van je zus ik hoop vor jou ook op een wonder dan

Hier weer lekker thuis van het werken
    ben zo moe komt allemaal van al die hormonen pff

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Tirti en Enise, bedankt meiden! Hoop/moed houden we er zeker in, maar teveel verwachten we er niet van (ter bescherming ook). Maar we gaan er voor!

Share This Page