Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    deeske; streep = streep hoor! Hoe licht ie dan ook is..... Voorzichtige feli vanuit hier hoor!

tirtil; gaat het met jou dus alweer de goede kant op? Hoop 't! ;)

danjo; moe is een goed teken....? ;) ;) Flauw he dat ik zo aan 't gokken ben.

jinky; eindelijk :evil: :evil: Gelukkig maar! Toch?

ladyzorra; wat heeft het nu gemaakt dat de beslissing nu is gevallen?
    En heb je al een mogelijke datum of periode?

Hier nog 1 dagje werken, en dan lekker lang weekend! :p
    liefs

2. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    weet iemand waar ik dat topic kan vinden als je langer dan een half jaar bezig ben.... dit forum is echt een doolhof voor mij :oops: hihihi

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hhmm staffie.......dat topic ben ik zelf nog niet tegen gekomen.....
    Wellicht via de zoek functie eens verder kijken?

4. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    stond op pagina 1 :oops: haha heel lang geleden dus
    ff uitzoeken hoe die zoekfunctie werkt... ;)

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Beste Staffie,

Ik denk dat je dit topic bedoelt, maar dat is al sinds november dicht zie ik...

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=1290

Als je wilt open ik hem voor je, maar ik denk dat je je bijv. net zo goed aan zou kunnen sluiten bij de NOD-topics. Daar kun je gezellig kletsen met meiden die in dezelfde maand als jij de duivels NIET meer verwachten ;).

Groetjes,
    Josien

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Weet ik.. in mijn achterhoofd heb ik dat ook opgeslagen :)

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou om daar te kletsen josien mag je toch wel actief zijn
    ze zitten met een clubje en de rest hangt erbij oeps

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dat zien we vaak Danjo.

Bij veel mensen gaat het om het aantal berichtjes dat ze plaatsen per dag, in plaats van de kwaliteit van die berichtjes. Maar goed... als ik zie hoeveel pagina's sommige onderwerpen hier onder 'Zwanger worden' hebben... :(

Ik hoop toch dat Staffie zich snel ergens in een topic thuis voelt!

Groetjes,
    Josien

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja id jammer josien
    hier gaat het ene keer ook harder dan de nadere keer maar er word wel gereageerd op iedereen

Toevallig van de week een bericht geplaats in nod puur om te kijken of er werd gereageerd maar nee hoor beetje jammer

10. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hey Deeske, klinkt hoopvol allemaal!

Mannetje en ik hebben 't na 't eten uitgepraat. Ik doe dat ook liever gelijk, maar we waren echt te moe om te praten gisteren, dus dan lost 't niks op. Maar ik had dus idd niet een al te toffe dag vandaag, maar goed, 't is weer OK ;) En verder gebeurt dat idd ieder stel wel eens, bedoelde er ook niet zielig mee te zijn hoor...

Reactie op de laatste posts: als je weinig leest en post, hang je er idd helaas een beetje bij. Om die reden heb ik één (dit) topic uitgekozen om bij te houden, zodat ik ook een clubje meiden ken en zij mij, waarmee ik mijn verhaal en het hunne kan delen, dat is wel zo prettig. Eerder las ik heel veel en postte ik ook heel veel, maar daar heb ik gewoon de tijd niet meer voor en bovendien werkte dat een baby-obsessie in de hand. Zo is het beter...
    Het voordeel van de grootte van dit forum is dat je redelijk anoniem kunt blijven als je wilt, en veel, heeeel veel informatie kunt vinden, ook al verdwaal je er wel eens tussen...

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dat is zeker jammer Danjo.

Ik moet zeggen... ik heb het zelf een hele tijd gedaan, die NOD-topics bijgehouden, maar het gaat (zoals je zelf al zegt) veel te snel. En dan ben ik toch veel online ;).

Liefs,
    Josien

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    ladyzorra; ben je blij dat de kijkoperatie gaat gebeuren?

Roosje; het wachtbankje zuch, sterkte meid! Fijn dat het na heel wat inspanningn nog gelukt is.

Danjo; ik bewonder je positiviteit!

Ik probeer hier de komende periode wat minder te komen, de obsessie werd te groot. Het eerste wat ik deed als ik thuis kwam was op forums zitten surfen, en verder kwam ik niet meer. Dat kan natuurlijk niet. Maar ik denk zeker aan jullie en laat jullie niet in de steek. Maar alles volgens zal dan misschien lastiger worden.

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Doe je zeker niet hoor ;)

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey LizaM,

Doe wat jij prettig vindt meid! Het moet zeker geen grote obsessie worden, het moet wel leuk blijven allemaal..

15. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    LizaM: ik probeer ook een balans te vinden op het forum. Ik heb periodes dat ik meer kijk dan anders. Meestal als mijn NOD eraan gaat komen :)
    Ik kijk op mijn werk ook regelmatig. Dan hoef ik thuis minder te kijken ;)

Deeske: gefeliciteerd! Heb je weer een testje gedaan vanochtend?

Roosje: succes met wachten. De langste 2 weken van de maand….

Heb vanochtend mijn FM gehad, hij is 15 mm. Ben helemaal happy. Er komt eindelijk een ei :))
    Zaterdag hebben we de samenlevingstest. Om 11.30. Aangezien je minimaal 2 uur en maximaal 12 uur van te voren mag samenleven :) wordt het vrijdag een late of zaterdag een vroege. Aangezien mijn zoontje nogal vroeg wakker is, zal 's ochtends wel geen goed idee zijn.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Freewilly fijn dat het is uitgepraat

LizaM idd als het allem,aal teveel word even rust nemen voor jezelf dikke knuf meid

Wat betreft de drukke topics het is nu wel mega extreem ,,ik moet dr vaak ook nog wel om lachen ze voelen van alles testen tegenwoordig ruim een week voor nod ,denk ik wel eens waar moet dat heen haha

ik ga weer aan het werk

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh nynke super een ei meid

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Hopelijk lekker geslapen allemaal. Ik droomde dat ik een positieve test in mijn handen had zomaar uit het niets, best wel komisch.

Liza, thnx meid. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
    Nynke, jij ook bedankt meid en hopelijk een positieve samenlevingstest en fijn dat je eitje eraan komt.
    Danjo, ja soms sta ik er ook van te kijken van waar gaat dit allemaal heen maar ja iedereen moet het zelf weten.
    Freewilly, fijn dat het uitgepraat is. Communicatie is een belangerijke basis in een relatie.
    All, dikke knuf en veel suc6.

Ik had gisteren last van mijn onderrug, benen, vermoeidheid, steken in mijn eierstokkn en met name veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plassen haha. Ben zeker 4x in de nacht wakker geworden om te plassen, best wel vervelend en toen ik de slaap te pakken kreeg na die 4x werd de kleine wakker tjah dag slaap!
    Ik ga zo de deur uit met de kleine naar de stad waar ik met mam heb afgesproken om te gaan shoppen en te lunchen.

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @enise ik hoop dat je deze ronde zwanger raakt,inshallah!

@LizaM meid, lekker doen waar jij je goed bij voelt,succes!

@nynke31 wauw een ei! :D succes met alles!

@deeske welkom hier, en nog gefeliciteerd :D ik hoop heel erg voor je dat het dit keer lekker mag blijven zitten!succes!

@Ladyzorra toch dus een kijkoperatie.succes!weet je al wanneer dat zal zijn?

@esser lekker genieten van je lange weekend meid!

@danjo werkse!

@roosje weinig geslapen dus!ik hoop dat t allemaal goeie voortekens zijn inshallah ;) succes!

@freewilly goed dat alles is uitgepraat.

ik was gister nog naar t AMC voor een SISecho, en alles was perfect! :D ik had nog wel wat last van krampen daarna maar dat is normaal...
    ik heb vandaag eigenlijk de voorlichting IVF/ICSI in t ziekenhuis,maar ik kan niet gaan jammer genoeg. dus ik ben bang dat het startgesprek nu door hun word verschoven naar een andere datum,ik laat dat nog wel weten ;)

vanaf morgen mischien geen internet meer,jullie merken het vanzelf wel dan haha

dikke knuffel mounia!

20. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    Heey meiden ik ga deze middag naar het ziekenhuis moeten omdat er toch weer iets mis gaat wss. deze morgen opgestaan met wee achtige krampen. maar verder niets raars daarstraks rond half 9 ging ik naar het wc en verloor een klein bebloed slijmpropje *sorry voor de details* maar verder niets om 9 uur ook niets aan de hand maar om half 10 wel het donker bruine is vervangen voor donker rood. dus nu moet ik me zo gaan klaar maken om ff naar het ziekenhuis te gaan. want ze vreesen het ergste.

ik vertel vanmiddag meer
    xxx dees de 3de

Deel Deze Pagina