Ja het kan aan mijn liggen maar heb je dan gen inwendige echo gehad? Ikkom mischien niet zo leuk over maar snap er gewoon evenniks van Loop nl al lang in het zh heb zelf ook meerdere mks gehad heb me laten testen op eigenlijk alles dus weet wel een beetje hoe en wat
weet je ik vertel het allemaal een maandag rustig op me gemak al ik zelf ook meer weet. ik wil er nu even niet meer over praten en aan denken
deeske; wel gek en verontrustend allemaal zo het verloop...... Hopelijk snel 'echt' duidelijkheid en kun je je daar in gaan berusten. danjo; waar maak jij je allemaal drukjes om? Blijf toch echt voor je hopen dat je dadelijk zwanger bent hoor! tirtil; al even niet meer gespuugd! Fijn! Nu hopen dat het zo blijft. Hier weekend! \/ liefs
Oh weekend wil ik ook ahaha Ik maak me niet druk beetje vreemd allemaal haha Ik hoop het ook maar mn gevoel zegt not
Denk dat ik me daar wel wat bij kan voorstellen......stuk zelfbescherming..... Blijf duimen! Enne......volgende pagina is 300! Toch?
Jaaa! Hahaha, danjo, je bent me toch nog voor! Ps; ben d'r nu echt vandoor -> richting stallen. doeg doeg
Hallo damesssssssss, hoe gaat het hier? Deeske, hoop dat alles goed komt! Vanavond gaan we lekker met z'n allen bowlen, heb er echt zin in. Weekend gaat het ook mooi weer worden, gaan we ook nog eens barbecuen.. Dat gaat een gezellig weekendje worden, hoop dat de dag vandaag snel omgaat hier op werk
Goeie morgen dames, Er is weer veel getypt hier zie ik, ik kan jullie niet meer bijhouden joh haha. Gisteren een drukke dag gehad, met de kleine en mam wezen shoppen en eten in de stad daarna naar schoonfamilie tot in de avond. Ik was kapot en moe toen ik thuis aan kwam, ik wist niet hoe snel ik mijn bedje in kon kruipen waarna ik weer een paar x in de avond op heb moeten staan om mijn blaas te legen pff. He dames sinds de insiminatie is mijn temp nog steeds 37.6 al drie dagen, is dat een goede teken? Of hoort ie juist te dalen? Het is lekker weer vandaag, ik heb mijn eten op het vuur en nu aan het ontbijten en hierna ff huishouden voor zover ik kan. Zal ook een drukke weekend hebben, is ook wel heerlijk met dit lekkere weer. Dames een dikke knuf vanuit hier en wens jullie eel suc6! Liefs Roosje
Hi meiden ! Danjo: bedankt dat je me op de lijst hebt bijgeschreven! Deeske: hoop dat het allemaal goed komt. pfff zit al in ronde 26 gaat snel zeg... Zit op mn werk, heb echt zin in het weekend !
Ik heb weekend Roosje hm mischien toch een ontstekng normaal zou je temp omhoog moeten gaan na je eisprong dat is meestal een dag na iseminatie. LoveChild niks te danken hoor en ik heb gelukkig al weekend heerlijk Enise lekker bbqen waaar en hoe laat hahahaha De tijd vliegt voorbij ik hoop dat ik volgende week nog zo denk
Hm jammer waarom niet morgen of zo wij hebben zondag ook al een bbq van mn schoonmama die is maandag jarig
Hallo dames, pfff, boodschappen gedaan voor twee keer zoveel centen als normaal . Morgen verjaardag vieren . Haha, mijn man vroeg me van de week voor de grap: ,,moeten we alweer vrijen?'' Ik vroeg (met opgetrokken wenkbrauw): ,,Wil je dat weten?'' ,,Nee...'' Toen zei ik: ,,Ik verleid je wel tegen die tijd...'' Ik vrees alleen dat we een beetje te moe zijn op dag 18 (morgen dus) ivm verjaardag en dan gaat 't feestje dus niet door, omdat we niet tegen onze zin in willen vrijen. Nou ja, we zien wel... Soms is 't wel ingewikkeld hoor...