hey meiden \ik ben ff snel bij schoonma achter de pc gekropen ben lekker misselijk blegh \roosje ik hoop dat je morgen wat meer duidelijkhheid heb. lizam goed dat je er zo wat minder mee bezig bent meid
hey meiden ik ben weer terug van vakantie het was warm en leuk ondanks de tranen die we gelaten hebben om ons manneke tygo* die 1 jaar geleden geboren is... maar goed ps ik zie dat ik van de lijst af ben mijn nod is 24 aug zit nu nog in ronde 45 vanavond de 1e spuit voor ivf 3 gezet is toch wel weer even wennen zeg volgende week zondag ongi worden en dan gaat de gonalf erbij en kan ik gaan broeden ben benieuwd hoe is het met de meiden hier? zal de komende 2 weken wat minder aanwezig zijn ze gaan hier heel de achtertuin verbouwen meiden heel veel toi toi toi en dat de maand aug/ sept maar mooi mag gaan worden voor iedereen hier
hallo meiden ik leef ook nog hoor, maar ben de laatste dagen nogal druk geweest, en gister de hele dag zon beetje op bed gelegen ik ben zo misselijk en heb hoofdpijn vanmorgen alweer 2 keer kolhalzend boven de wc gehangen. vind het een beetje gek want ik zit pas op dag 10 van mijn cyclus en ben gewoon ongi geweest. maar goed het zal wel weer over gaan morgen belt de gyn mij op dus dat is nog ff afwachten
Goodmorning meiden! sunshine25: beterschap!..hoop dat het nix ernstigs is.. caruli: hoop inderdaad dat het een mooie maand met veel zwangere wordt Danjo: misselijk?....oeioei..hoop dat het raak is, ik duim voor je ! Het lijkt wel alsof ik af en toe alleen maar zwangere buiken zie buiten zeg ...nou ja positief blijven denken he . Ik zit nu trouwens in mijn klusweek , wens iedereen hier veel succes en een zwangere buik toe !
Caruli fijn dat je een fijne vakantie heb gehad meid En natuurlijk is het moment Tygo zn verjaardag heel erg moeilijk dikke knuf meid Sunshine das niet zo fijn en dat op cd 10 geen griepje te pakken ? LoveChild druk aan het werk dus Zwangere buik heb ik ook al een paar dagen maar weet dat de medicijnen me zo in de maling kunnen nemen bah Hier mijn temp gezakt na 36,7 weet niet wat ik ervan moet denken. we bekijken het maar dag voor dag. Ik mag straks ook weer werken blegh we hebben zon drukke week jakkes
Hoi dames, Ik ben niet zo lang terug gebeld door de gy en die verwees me naar de huisarts om een blaasontstking af te sluiten en dat ik voortaan vanaf cd 10 moest tempen om verwarring te voorkomen. Woensdag een afspraak gemaakt bij de huisarts voor urine test, dus we zien wel. Liefs,
Roosje; helaas nog geen duidelijkheid, ik hoop voor je dat je woensdag dit eindelijk hebt. Danjo; inderdaad spannend zeg! Ik duim hard door voor je. Caruli; mooi dat je een fijne vakantie hebt gehad. Logisch dat er wat tranen gevallen zijn, sterkte. Love Child; succes met klussen! Sunshine; wat rot dat je je zo voelt. hopelijk gaat het snel beter. Freewilly; ik heb dit ook een keertje gehad, het deed alleen bij mijn vriend niet zo'n pijn. Maar het wilde toen ook echt niet (ik moet ook zeggen dat ik toen erg 'droog' was). Wij hebben uiteindelijk maar een spuitje gepakt (gelukkig had ik die toevallig eentje liggen) omdat we het niet zomaar voorbij wilde laten gaan. Maar romantisch is anders! Vandaag naar de gyn. geweest. Ik krijg een Laparoscopie en kijkoperatie. Spannend dus. Mijn volgende ongi moet ik doorbellen.
danjo; hoe is ie meid? Nog misselijk? lizam; tjee das spannend! Zal 't dan in september gaan gebeuren? En heb je hiervoor een HSG gehad? burp; balen meid..... roosje; ai... een blaasontsteking dus misschien....das niet fijn. Hopelijk weet je snel meer wat het nu is. sunshine; weet je al meer wat de misselijkheid en hoofdpijn kan zijn? caruli; super dat je een fijne vakantie hebt gehad! En ook al weer de eerste spuit achter de rug.....gaat dat ff snel zeg! Hier begint morgen de werkweek weer...... :x Maar goed, deze week ook m'n ongi en mag ik eindelijk met de onderzoeken beginnen! liefs
Esser, ja ik hoop het ook want onzekerheid vreet aan me. Jij werk ze en hopelijk zullen de komende onderzoeken naar iets positiefs leiden, veel suc6 meid!
hey was ik weer lizam spannende tijd dus meid hier helemaal na de klote wat een klote dag zeg ben alleen maar moe
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008,3 zwangere in Juli Nog geen zwangere in Augustus NOD Augustus 18-08-2008: Jesske (22 mnd),Mirza (ronde 12) 20-08-2008: Yippie (24 mnd) 21-08-2008: Esser (21 mnd), Fairytale (15 mnd), Ladyzorra (21 mnd) 22-08-2008: Danjo (37 mnd) 23-08-2008: LizaM (21 mnd),Burp (ronde 36) 24-08-2008: Caruli (ronde 45) 27-08-2008: Enise (18 mnd) 29-08-2008: Roosje83, Josien (27 mnd) 31-10-2008: Mounia (22 mnd) NOD September 01-09-08: FreeWilly8 ( 15 mnd) 04-09-08: Nynke31,Anouk (38 mnd ) 06-09-2008: cjpt 08-09-08: LoveChild (26 rondes) 16-09-08: Jinky(26 mnd) sunshine,hopes IUI of IVF Danjo: augustus eerste IUI Roosje: augustus eerste IUI Caruli: augustus IVF Jinky: september 4e IUI Josien: 2e ICSI Afspraak MMM 17-08-08: Caruli starten met spuiten 18-08-08: LizaM vervolg in de MMM 27-08-08: Anouk uitslagen choroms,bloedstolling 29-08-08: Enise afspraak kijkoperatie bespreken 26-08-08: Mounia start gesprek ICSI 25-09-08: Fairytale eerste gesprek gyn. Zo lijst is weer gedaan
esser ik voel me ook echt zwanger Maar pregnyl geeft deze bijwerking ook dat is het moeilijke eraan helaas Maar goed morgen weer tempen en we zien wel weer verder
Oeh oeh..... danjo....meid toch.... Ben zo aan 't duimen voor je! Vindt 't zo spannend voor je! Ga d'r gewoon voor dat ik je van de week heel dik kan feliciflapstaarten hoor!