we zien het wel ,,nu zie je je kunt de natuur niet dwingen he iemand van van Yippie,Fairytale en Ladyzorra vernomen?
Danjo; wat jammer! Ik had zo'n goede hoop, op naar de volgende rond. Ja, ik krijg ook een kijkoperatie, ik sta op de lijst. Ze gaan kijken hoe het van binnen eruit ziet, hopelijk kunnen ze het dan eventueel ook meteen oplossen maar dat ligt eraan wat ze vinden. Vind het wel erg spannend hoor (ik kan niet zo goed tegen de narcose). Bij jou weten ze toch wat er aan de hand is? Gaan ze dan toch eerst een kijkoperatie doen of kunnen ze in dezelfde operatie je eileiders meteen openen?
@LizaM, Het is niet met zekerheid te zeggen dat mijn rechter eileider dicht is, dat kunnen ze dus met de kijkoperatie wel 100% zeggen. Volgende week vrijdag krijg ik het een en ander te horen en gaan we een afspraak maken voor de operatie. Weet dus niet of ze hem ook gaan openen als ie dicht is.
Hoi dames, Tirti, doe het rustig aan meid en denk aan jezelf en de kleine! Mijn temp is weer met 0.2 gezakt, wat dat betekent geen idee ben niet zo thuis in tempen. Geef Mounia de goeten terug en ik denk ook aan haar! Danjo, hoop toch dat er een wonder van ergens komt vallen zoals bij Marooz. LizaM, balen meid. Nou hoop dat je snel een belletje krijgt voor die kijkopreatie. Jinky, hoe gaat het met de kruiden? Dames hier vette buikkrampen, pijn onderrug van mij mogen die k** duivels wel arriveren hoor want pijn lijden is niks voor mij blehhh.
IK wou dat het waar was Roosje Nog steeds niks maar weet gewoon dat zon lage temp niet goed is ..de avond duurt nog lang we wachten af n anders morgen weer tempen
Lizam; balen meid van je ongi..... Enise; spannend zeg zo'n kijkoperatie. Zou er ook een beetje de bibbers voor hebben Hoe is dat bij jou? Roosje; Zwaar kl*te die krampen! Herken het helaas..... :x Hopelijk heb je er niet al te lang last van. Danjo; nee danjo, dat is niet wat we afgesproken hadden meis! [-X Je gaf zelf aan er wel de angst voor te hebben en was rationeel aan 't denken....maar toch.. Er is geen bloed, dus ik blijf voor je duimen 8-[ liefs
mijn man is lichtelijk autistisch, en preuts... daarom hebben we geen sex. VCandaag dus ongesteld geworden, stop nu 2 maanden met proberen zodat ik in november er weer tegen aan kan. Ik hoop dat jullie hier meer geluk hebben dan ik.
Burp vervelend weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen wil je wel heel veel suc6 wensen en hoop dat d erust jullie goed doet meid
Danjo: ik hoop dat je temp. morgen weer de lucht in gaat, duim nog even hard voor je, sterkte meis! Roosje: lief dat je naar mij vraagt. Ik ben weer met nieuwe kruiden begonnen, helaas bleek uit de echo afgelopen donderdag dat er nog geen eitje aan het groeien is. Ik slik nu een hogere dosis kruiden en volgende week dinsdag weer een echo, dus dan hopen we een eitje te zien dat aan het groeien is. Mocht er door de kruiden een eitje gaan groeien en springen natuurlijk dan krijgen we deze maand een iui in eigen cyclus. Is dit niet het geval dan beginnen we volgende cyclus met clomid en iui. Ik zie dat jij ook aan het aftellen bent, heb jij deze cyclus iui gehad? Succes op het wachtbankje en ik hoop dat je snel goed nieuws hebt. Groetjes Jinky
Spannend hoor! Bij mij kon ze geen afspraak maken maar ik moet nu iedere keer als ik ongi ben geworden bellen en dan kijken ze of ze na mijn ongi maar voor mijn ei kunnen opereren. Dus ik verwacht dat je vrijdag nog geen datum krijgt. Danjo; er is nog steeds een klein beetje hoop dus ik blijf duimen op een wonder! Esser; meid hoe is het nu met jou? Jinky; ben benieuwd of de kruiden gaan werken, als het inderdaad werkt lijkt het me gezonder dan al die medicijnen. Burp; wat moeilijk meid. Ik hoop ook dat de rust jullie goed zal doen. Roosje, die krampen zijn altijd zwaar balen, ook ik herken het helaas. Hopelijk heb je snel een periode van zo'n 9 maanden waarin je dat gevoel niet hebt! Volgens mij wil een daling van je temp inderdaad zeggen dat je ongi wordt maar ik temp zelf niet dus zeker weten doe ik het niet. Een knuf voor je!
Danjo, komt goed meis! En de duivels op vakantie voor 9 maanden of zijn ze terug van vakantie? Burp, lijkt me moeilijk meid maar ik wil je wel heel veel suc6 wensen. Jinky, nou ik hoop dat deze dosering nu wel wat meer geluk brengt en er straks een prachtige eitje daar groeit zodat jullie IUI kunnen gaan doen. Ja ik heb ook mijn eerste IUI achter de rug, officieel nog 3 dagen voor NOD dus ben benieuwd. LizaM, gisteren was het toppunt van pijn in mijn eierstokken en ook is mijn temp gestegen met 0,2 dus nu sta ik weer op 38.0. Dit was de eerste en laatste keer dat ik temp, bij mij werkt het averechts allemaal. All, dikke knuff
Jinky hoop dat het werkt het kruidentuintje Mn duivels zijn doorgebroken hoor ik zei het toch gewoon luisteren na tante Mar Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
danjo; stil............................................ hier een hele DIKKE knuf jou kant op! Denk aan je..... roosje; balen meid, hopen dat dat idd het toppunt van je pijn is geweest. Nu verder met aftellen toch? burp; tjee......das wel moeilijk met je mannetje. Jij blijft wel ook goed op jezelf passen? LizaM; hier alles goed hoor! Zin in donderdag Heb dan inwendige echo staan, de check hoe ales er van binnen uit ziet, en om te kijken wat mijn eitjes aan 't doen zijn. Ben benieuwd. Daarnaast heb ik ook in deze cyclus de samenlevingstest en bloedonderzoek. En bij manlief zaad- en bloedonderzoek. Zaad heeft ie afgelopen dinsdag ingeleverd. En in mijn volgende cyclus het HSG onderzoek. En als 't goed is, dan sluiten we af met het advies/behandelplangesprek met de fert.arts. Het is een hele hoop, maar na 2,5 jaar ben ik 'blij' dat we (hopelijk) eens wat antwoorden gaan krijgen........ En natuurlijk een behandelplan waar we hopelijk snel mee aan de slag kunnen liefs
Danjo, bah balen meid en ik had nog zo een hoop voor je. Doe lekker rustig aan en een dikke knuf van mijn kant. Esser, ik hoop het ook we zien wel waar het schip strandt. Jij veel suc6 in mmm, hopelijk is er wat meer duidelijkheid bij jullie.
Roosje; bij mij werkte dat tempen ook niet. Ik gebruik gewoon iedere maand ovulatietesten, tis wat duurder maar dan hou ik mijn cyclus maar op die manier bij. Hopelijk is de pijn aan je eierstokken een goed teken! Danjo; ik hoopte het zo voor je, maar goed dat je je niet hebt laten foppen door de verschijnselen die je van de medicijnen hebt gekregen. Op naar de volgende ronde, sterkte meid! Esser; Spannend allemaal die onderzoeken, ik hoop dat ze iets vinden wat gemakkelijk op te lossen is, tenminste ik heb liever dat ik weet waaraan het ligt, jij ook? Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat er actie gaande is.
hey meiden Ben lekker wezen zwemmen met mn vriendin en de kinderen Esser spannend he en idd fijn dat er nu actie word ondernomen (je zult zien dat er rust komt,Vind ik tenminste) Lizam hoest met jou meid?
danjo: ik kwam speciaal even kijken of er nieuws was van jouw kant. wat ontzettend balen dat je ong is doorgebroken. Sterkte! En natuurlijk veel succes de komende tijd met de 2e iui! Liefs Jinky
heeey lieve meiden! ow ow ow wat mis ik mijn internet! tirlitilsko bedankt meid voor het doorgeven! ik ben nu even bij mijn moeder thuis , dus even kijken hoe t hier gaat. ik woon nu in m'n nieuwe huissie zoals jullie al hebben kunnen lezen, en ik geniet er erg van! pleegzorg is hier ook al geweest voor een inteek gesprek en dat ging erg goed, volgende week hebben mijn man en ik de curses,we hebben er zin in icsi word waarschijnlijk verschoven vanwege dat ik t nu even te druk heb, ik laat jullie t meteen weten als ik het weet waneer t wel doorgaat @jesske nogmaals even een persoonlijk felicitatie! geniet van je zwangerschap! @danjo heb veel aan je gedacht (vanwege de iui) en ik zie dat het niet is gelukt wat jammer! dikke knuffel! @roosje heb ook veel aan jou gedacht (ook vanwege IUI) en ik zie dat je nog op het wachtbankje zit,ik duim voor je!dikke bousa (kus)! @allemaal heel veel succes meiden met alles! en meiden ik denk aan jullie allemaal, ik hoop dat ik snel weer me internet heb zodat ik weer helemaal kan meedoen! veel kusjes mounia!
hey Mounia leuk je weer ff te zien vervelend he als internet het niet doet Helaas is de IUI mislukt maar we gaan het koppie niet laten hangen hoor Voor jou dus ook een spannende tijd