Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008,3 zwangere in Juli 1 zwangere in Augustus Jesske NOD Augustus 24-08-2008: Caruli (ronde 45) 27-08-2008: Enise (18 mnd) 29-08-2008: Roosje83, Josien (27 mnd) 31-10-2008: Mounia (22 mnd) NOD September 01-09-08: FreeWilly8 ( 15 mnd) 04-09-2008: Nynke31,Anouk (38 mnd ) 06-09-2008: cjpt 08-09-2008: LoveChild (26 rondes) 13-09-2008: Esser (22 mnd) 19-09-2008: Danjo (38 mnd) 16-09-08: Jinky(26 mnd), sunshine,hopes 21-09-08: LizaM (22 mnd) IUI of IVF Roosje: augustus eerste IUI Caruli: augustus IVF Jinky: september 4e IUI Josien: 2e ICSI Danjo : September 2e IUI Afspraak MMM 27-08-08: Anouk uitslagen choroms,bloedstolling 28-08-08: Esser inwendige echo (follk.meting) 29-08-08: Enise afspraak kijkoperatie bespreken 26-08-08: Mounia start gesprek ICSI 25-09-08: Fairytale eerste gesprek gyn.
meiden eerder dan verwacht ben ik gisteren ongi geworden vanavond mag ik gonalf erbij gaan spuiten wanneer mijn nieuwe nod is weet ik niet ligt aan de terug plaatsing tegen die tijd geef ik de datum weer door ga nu dus Ronde 46 in
oke caruli spannend meid gaan we samen september rose in met de rest alleen zou jij denk ik wat later je nod hebben of niet ?
Mounia; weer terug van weg geweest! Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Wel een drukke tijd gehad zo te lezen, maar ook nog wat te gaan dus Wel spannend allemaal hoor..... Blijven je volgen caruli; hup you go! Tjee, gaat ook weer snel zo..... Dat het allemaal maar goed mag gaan meid! Danjo; alles goed? Hier gister alvast verjaardag van manlief gevierd. Wordt (pas) volgend weekend 32 maar dat zullen we vieren in Parijs! Gaan van vrijdag t/m maandag (3 nachten) daar heen samen met een heel erg goed bevriend stel van ons. Hebben er zin in. Gisteravond dus met beide ouders en vrienden wel al gevierd. Was gezellig, lagen er om half 3 in....poeh!
danjo: ik denk dat mijn nod eind sept begin okt zal zijn ligt er maar net aan hoe snel nu de eitjes groeien en of er een tp zal zijn
Spannend Caruli wij gaan duimen Esser wat leuk ff ertussen uit meid heerlijk en bijna je follikelmeting spannend hoor Nog nooit gehad?
Danjo; in april '06 een uitgebreide inwendige echo gehad. (ivm erg pijnlijke klachten bij ongi) Door gyn. toen uitgevoerd. Sprak niet over exact de grote van ei(tjes) maar gaf aan dat ze er prima uit zagen en op springen stonden....... Plus dat mijn baarmoeder e.d. er goed uit zag en dat er geen bijzonderheden o.i.d. waren. Mee gekeken op het schermpje, vond dat wel erg bijzonder om dat zo te zien. Dus in dat opzicht wel ervaring mee. Maar goed, nu wordt er gekeken door een fert.arts, ben benieuwd.....
Hi meiden! Danjo: ik had het zo gehoopt voor je...ben blij dat je je niet uit het veld laat slaan ! Esser: heb zelf ook altijd pijnlijke ongi gehad gelukkig valt het nu wel mee vegeleken met vroeger...slik naproxen ervoor. Heb het erg druk gehad deze maand dus ook niet echt veel kunnen klussen, morgen heb ik me ei (als het goed is?). Ben aan het solliciteren voor een ander baan met wat meer uitdaging, werk nu 4 dagen en wil het liefst 3 dagen als het kan...
Ik heb ook erge last van mn ongi hoor vreselijk Vooral de eerste dag pfff Maar hier is nu de ongi al bijna weg LoveChild leuke uitdaging zeg en 3 dagen zou natuurlijk helemaal super wezen Ik hoop dat het wat gaat worden meid
Mounia; wat leuk om even iets van je te horen. Ik hoop dat jullie snel weer kunnen genieten van rust en internet in jullie nieuwe stulpje! Esser; En fert. arts kijkt idd misschien anders, spannend. Veel plezeier in Parijs. Caruli; ik duim zeker ook voor je. Love Child; succes met solliciteren. pfff, heb last van wisslende stemmingen, mijn manneke moet het soms wel zwaar hebben met me Volgens mij kan ik deze maand niet geopereerd worden, jammer maar het was te verwachten. Ik blijf je optimisme bewonderen Danjo!
Hoezo zou je niet gepereerd kunnen worden meid? Oh mijn mannetje heeft het soms ook wel zwaar met mj hoor Ik heb vandaag een echte off day blegh Voel me niet top en ben moe
Hoi allemaal, Ik zie dat je me er af heb gehaald danjo.. groot gelijk .. Ik laat me er ook maar even af.. Ik wens iedereen veel suc6 en hoop dat als ik weer eens lees dat dit topic niet meer is.. haha dan zou iedereen zwanger zijn.. liefs van Yippie die na al de 2 weekse cyclessen toch naar de HA. gaat
Hey yippie je gaat ons toch niet geheel verlaten he Kom nog wel af en toe ff aan om te vertellen hoe het met je is meid
hahah ja is goed.. maar ik heb soms het gevoel dat hier alleen maar mensen zitten die elkaar al kennen of zo.. weet niet.. (kan ook met mijn stemming te maken hebben hoor) Maar is goed hoor zal je/ jullie op de hoogte houden alleen als je wel de koffie hier klaar hebt.. haha. knuffie van mij
heb altijd de koffie klaar Hm eerlijk ken niemand van dit topic enige is dat ik met Roosje,Mounia en Tirtil wel eens op msn zit Maar dacht dat iedereen wel op iedereen reageerd ook als je al een tijdje niet bent geweest of zi eik dat verkeerd (dat vind ik nl zo fijn aan dit topic) Jullie mogen me by the way altijd toevoegen op msn joodje@msn.com wel ff vermelden wie je bent hihi
hey danjo: ik voeg je zo wel toe als ik casey naar bed heb gebracht hier veel last van buikpijn, maar mijn ongi wil maar niet doorzetten terwijl ik al vanaf gisteren bloed verlies normaal is het de 2e dag wel doorgezet ach ja we zullen wel zien zometeen eerst even spuiten....