Vervelend Caruli het kan ok beter doorkomen dan ben je vaak ook van de pijn af ( heb ik tenminste altijd) Heb je geaccpeteerd
ja vind ik ook ik heb liever dat het ineens doorzet en ik binnen 3 dagen er vanaf ben dan dat het nu druppels gewijs komt en ik een week er mee zoet ben
omdat er een wachtlijst is (en ik sta er dus net op) en het moet na je ongi en voor je ei, dus veel dagen zijn er niet. Dan opereert de gyn ook nog alleen op donderdag. Dan is het dus lastig om er tussen te komen. Yippie; Ik ken helemaal niemand op dit forum. Maar om eerlijk te zijn herken ik je gevoel wel een klein beetje, ik had dat namelijk in het begin ook. Maar net toen ik dacht ach zal ik er eens mee stoppen begon het juist te lopen! En nu heb ik heel veel aan de meiden hier. Dus misschien moet je niet te snel stoppen, we moeten elkaar wat leren kennen om er voor elkaar te zijn. Zou het jammer vinden als je om deze reden weg zou blijven! Caruli; balen meid, ik hoop voor je dat het snel doorzet, dan kun je tenminste ook van start.
Hm Ik herken het niet zo maar ben dan ook wel de TS dus mischien at het dan wat anders over komt Maar balen als er geen plekje zal zijn meid
he lieve danjo en lizam misschien hebben jullie gewoon wel gelijk en moet het groeien.. ik was al bewust alleen bij dit topic want anders hou je het al geheel niet bij.. soms denk ik wel eens van moet ik er dan niet vaker zijn maar ja ik werk onregelmatig en dat is ook niet altijd handig.. ik geef het nog gewoon lekker een kans.. thx meiden.. ik zie weer wat licht geloof ik knuffie van yippie
Fijn Yippie En als je even geen zin hebt gewoon niet komen Mijn probleem is dat ik altijd ff moet komen kijken haha.. zeg altijd tegen mannetje ff kijken hoe het met de meisjes is oeps
Danjo; heb je toegevoegd! LizaM; tjee............zo duurt het wel lang ja voordat je een afspraak hebt. Lastig! yippeiajee; goed dat je het nog een kans geeft! Hoe meer, hoe meer steun....! liefs
hah wat ben je toch lekker sosio danjo leuk hoor nou het scheelt dat zulke mensen er zijn kunnen ze mensen zoals ik af en toe een opfleuren hihi
yippie: neem je tijd meid ik heb ook weleens mijn momenten hooor je bent hier zekers welkom ps mocht iemand mij toe willen voegen pb me dan maar voor mijn msn
Kwam even kijken hoe het hier ging. Vervelend om te zien dat het niet gelukt is. Sterkte Danjo, volgende ronde heb je vast meer geluk! Groetjes voor iedereen!
Hallo damesssss, Soo jullie hebben echt veel geschreven hihi.. Heb gehoord dat het niet zo goed gaat met Vanilia, ze blijkt 6 weken zwanger te zijn ipv 8 weken en er is geen hartactie aanwezig.. Ik hoop echt dat ze volgende week een hartactie zullen horen en dat het mooi blijft zitten!
goedemorgen meiden ik ben er weer heb het zh gebeld en mag 1 sept komen voor de 1e FM wil iemand het lijstje voor me aanpassen? Caruli ronde 46 bezig 3e ivf afspraak: 1 sept om 14:15u 1e FM mijn nod kan ik later pas vertellen
Hoi dames, Zie dat er veel gekwebbeld is afgelopen weekend, ik had namelijk bezoek. Het was leuk en zo is de tijd wat snelle gegaan, de klachten zijn er nog steeds dus die ongie mag van mij wel komen hoor. Kan ik weer verder, en een time-out nemen de komende maand. LizaM, ik zie wel waar die pijn eindigt. Jammer dat je nog niet geopereerd kan worden, maar ja geduld is een schone zaak he. Danjo, veel suc6 met de komende IUI. Mounia, thnx schat dat je aan me denkt. Idemdito hier en hopelijk heb je weer snel internet thuis, we mis u. Yippie, je moet doen waar je je goed bij voelt meid. Caruli, veel suc6 met je 3de IVF. Enise, ik hoop ook dat het goed afloot voor haar. Wens d'r veel suc6 en sterkte! Kipkip, hoe voelt het daar binnen? All, dikke knuffels van tante Roosje haha. Liefs,
Hey meiden Ik zie dat we verplaatst zijn ik hoop dat iedereen het weer kan vinden wa mischien makkelijk geweest als z ff gemeld hadden. Caruli zal straks ff het lijsje erbij pakken Roosje fijn dat je en leuk weekend heb gehad meid Enise ik had het al gelezen van vanilia ( zelfde als mijn vorig jaar ) Kipkip helaas pindakaas op na de 2e iui Vandaag weer beginnen met clomid pffff
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008,3 zwangere in Juli 1 zwangere in Augustus Jesske NOD Augustus 27-08-2008: Enise (18 mnd) 29-08-2008: Roosje83, Josien (27 mnd) 31-10-2008: Mounia (22 mnd) NOD September 01-09-08: FreeWilly8 ( 15 mnd) 04-09-2008: Nynke31,Anouk (38 mnd ) 06-09-2008: cjpt 08-09-2008: LoveChild (26 rondes) 13-09-2008: Esser (22 mnd) 19-09-2008: Danjo (38 mnd) 16-09-08: Jinky(26 mnd), sunshine,hopes 21-09-08: LizaM (22 mnd) IUI of IVF Roosje: augustus eerste IUI Caruli: augustus IVF Jinky: september 4e IUI Josien: 2e ICSI Danjo : September 2e IUI Afspraak MMM 27-08-08: Anouk uitslagen choroms,bloedstolling 28-08-08: Esser inwendige echo (follk.meting) 29-08-08: Enise afspraak kijkoperatie bespreken 26-08-08: Mounia start gesprek ICSI 01-09-2008: Caruli eerste follm 01-09-2008: Danjo eerste follm 25-09-08: Fairytale eerste gesprek gyn.
Hoi! Ik kon deze topic ff niet vinden .. Zat net broeken etc. te bekijken op internet en elke x denk ik hmmm.... zal ik het wel kopen? strax ben ik zwanger en dan pas ik het niet meer!...belachelijk eigenlijk ff vraagje: hebben jullie ook altijd "waterig" slijm op de dag dat je je ei hebt :
hallo lieve meiden! zo, de lijst was erg moeilijk te vinden zeg! kan dat niet anders? lieve schatten hoe is het met jullie? ben erg weing hier te vinden omdat ik nog steeds vakantie heb... tja onderwijs he.... volgende week begin ik weer hoor... ik ga ff teruglezen, tot zo