hey meiden nou ik weet niet wat me overkomt vandaag alle werkenemers hebben lekkere dingen voor me gemaakt en kadootjes gegeven we gaan nl morgen voor de laaste dag draaien en maandag officieel in het nieuwe zh ik ben gewoon gek met mn meiden haha en natuurlijk ook met jullie hahahahahaa einde bericht ben aan het eten
Leuk hoor Danjo! hihi Nou hier is de ongipijn in alle hevigheid begonnen, ga morgen vet ongi worden, helaas....... deze ronde ook niks geworden......
Hey Caruli, Probeer zeker niet op te geven.. heb zoals elke maand tijdens deze dagen een dipje en dan gaat het weer over.. hoop dat het snel vrijdag is, ben benieuwd wat we allemaal gaan bespreken met de gyn. Wil zo snel mogelijk die operatie, ben echt benieuwd geworden of alles goed is van binnen.
Enise; balen, ik hoop voor je dat je snel de operatie krijgt. sunshine; doe waar je je goed bij voelt, sterkte! Love Child; beterschap voor jullie beide! Danjo; wat lief van je collega's!
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008,3 zwangere in Juli 1 zwangere in Augustus Jesske NOD Augustus 27-08-2008: Enise (18 mnd) 29-08-2008: Roosje83, Josien (27 mnd) 31-10-2008: Mounia (22 mnd) NOD September 01-09-08: FreeWilly8 ( 15 mnd) 04-09-2008: Nynke31,Anouk (38 mnd ) 06-09-2008: cjpt 08-09-2008: LoveChild (26 rondes) 13-09-2008: Esser (22 mnd) 19-09-2008: Danjo (38 mnd) 16-09-08: Jinky(26 mnd), sunshine,hopes 21-09-08: LizaM (22 mnd) IUI of IVF Roosje: augustus eerste IUI Caruli: augustus IVF Jinky: september 4e IUI Josien: 2e ICSI Danjo : September 2e IUI Afspraak MMM 27-08-08: Anouk uitslagen choroms,bloedstolling 28-08-2008: Esser inwendige echo (follk.meting) 29-08-2008: Enise afspraak kijkoperatie bespreken 26-08-2008: Mounia start gesprek ICSI 01-09-2008: Caruli eerste follm 01-09-2008: Danjo eerste follm 23-09-2008: LizaM kijkoperatie 25-09-2008: Fairytale eerste gesprek gyn. Nou ik heb een datum voor de operatie. Nu maar hopen dat het goed uitkomt met mijn cyclus want het zal na komende ongi zijn. Dus nog een kans dat het niet hoeft
Ik had trouwens geluk want de mensen kwamen 10 min. te laat dus toen kon ik mooi eerst bellen en hoefde ik niet een pispauze in te voeren! En ja je bent beste een lieve meid, Danjo!
Hallo meiden, 't Was ff zoeken, maar ik heb 't gevonden...! Hier een beetje zieke FreeWilly8, die het met haar moede hoofd niet kon laten ff bij te kletsen hier. Ja ja, voordat ik op m'n kop krijg: ik ga zo slapen @Burp: lijkt me lastig om op zo'n manier de mmm in te gaan. Ik hoop dat je toch wel heel veel begrip van je mannetje krijgt... Kan me er weinig bij voorstellen, sorry. @Roosje83: goed dat je stopt met tempen. Die temp-stop gaf mij ook veel rust. @Danjo: wat enorm vervelend dat je toch ongie bent geworden. Maar wat sla je je er dapper door. @Esser: tof dat je naar Parijs gaat. Geniet ervan! @LizaM: wat belachelijk dat die gyn alleen op donderdag opereert, zo maak je nogal kans ja, ... :S Kun je niet naar een ander ziekenhuis of via de verzekering wat regelen? Ik denk dat ik dat wel zou doen... @Sunshine: we hebben allemaal wel eens zo'n time-out nodig. Sterkte! @Enise: wat naar voor je, sterkte meid. Dat van kleding komt mij ook bekend voor. Maar ja, als ik nu wat nieuws koop en er dan straks niet in kan vanwege een zwanger buikje, dan komt dat wel na de zwangerschap. En 't is een extra motivatie om de zwangerschapskilo's weer kwijt te raken hè. Mijn MSN staat btw onderaan, wie wil mag me toevoegen.
Enise; hmm, heb je al enig idee wanneer de operatie dan zou kunnen zijn? Sunshine; luister goed naar jezelf hoor! Love Child; beleh......allebei niet lekker, bah! Danjo; leuke collega's heb jij! Enne.....heb je toegevoegd op msn! Yippiajee; heb je ook toegevoegd op msn! Caruli; je hebt een pb'tje liefs
Freewilly balen dat je beetje ziekjes bent meid lekker rustig aan doen he esser i know maar niemand is online nu hahaha
Hoi dames, Weer moest ik zoeken naar de topic, maar goed gevonden gelukkig. Hier is ongie nog niet doorgebroken maar wat niet is kan nog komen. Freewilly, tempen bracht voor mij alleen maar stress met zich mee dus nee dankje. Beterschap meid! LoveChild, jullie ook beterschap! Caruli, leuke site meid. Esser, mijn msn mag je ook hebben geldt ook voor iedereen die hem wil). Stuur me maar een pbtje. LizaM, ik hoop dat die operatie niet eens nodig is en dat de volgende ronde de jouwne is. Sunschine, doen waar je je goed bij voelt meid. Suc6! Enise, geen bloed geeft moed dus wie weet! Suc6 meis Danjo, het is je gegund omdat je ook zo lief bent! X All, dikke knuff dames. Liefs,
zo het is weer even zoeken waar de lijst nu weer was, maar heb hem weer gevonden hier weinig nog te merken van het spuiten dus ben benieuwd of er al eiblaasjes aan het groeien zijn... wel al weer blauwe plekken op mijn buik, en irritatie maar goed dat gaat ook wel weer over.. vandaag werken ze de tuin af, ik denk dat ze voor de middag al zeker klaar zijn toch snel gegaan ander halve week nu op naar mooi weer zodat we lekker buiten kunnen zitten
@LizaM, nou meid jij hebt je datum! Nu ik nog hihi ) @FreeWilly, en jij veel beterschap! @Esser, ik hoop in September, want nog een maand wachten? Pff weet niet of ik daar de geduld voor heb.. @Roosje, hoop dat het niet komt natuurlijk, maar ik voel absoluut niet zwanger.. @Caruli, pfff, lijkt me echt moeilijk om te gaan spuiten.. echt knap van jullie! Maar gaat vast wel over he al die blauwe plekken ?
Caruli, mijn duimen draaien voor je voor een geslaagd ivf! Wat fijn dat je tuin bijna af is, nou geniet er lekker van! Enise, kijk het even aan en ja als het doorkomt dan zal het zo moeten zijn!
enise: de 1e keer spuiten vond ik doodeng maar nu is het al gewenning dit is de 3e ivf alweer ja de blauwe plekken gaan wel weer weg, maar het is wel vervelend ik denk dat er een stofje in zit waar ik niet goed tegen kan en ik daarom die irritatie krijg... maar goed hopelijk is dit de laatste keer ivf en hebben we het daarna niet meer nodig
Roosje; ik duim voor je dat het weg blijft hoor! Enise; voor jou ook, hopelijk kun je je afspraak nog afbellen, en anders hoop ik ook voor je dat je snel een datum hebt! Caruli; knap van dat spuiten hoor, ik zou het echt moeilijk vinden. Fijn dat je weinig klachten ervan hebt. Ik hoop ook dat je lekker buiten kan zitten in je nieuwe tuin. pff inderdaad weer moeten zoeken! Maar gelukkig gevonden. Ik ben blij met mijn datum maar heb er vannacht wel over liggen dromen. Ik moet het weer even zien los te laten. Maar komt goed!
@Caruli, klopt je hebt alweer wat ervaring, maar hoop echt dat dit de aller allerlaatste keer is! @LizaM, elke keer als ik aan de operatie zelf denk, dan heb ik het er ook erg moeilijk mee. Maar je doet het om meer duidelijkheid te krijgen en kan je ook weer verder met de behandelingen.. daarom wil ik het ook zo graag, nu ben ik alleen maar aan het wachten en wachten.